Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En ik vind hem extreem yum ogen. :inlove: 

933468703_2019-04-2618_13_12-MotoGuzziMotorenopvoorraad.thumb.jpg.943189aa79389be995bfec8f60b4b148.jpg

Wat alu gekofferte rond z'n kont, bagagerol op de duozit ... en gaan. :inlove: 

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Yum en cool zou ik nu niet direct zeggen. Het is wel niet veel geld.

Geplaatst:

niet alledaagse plaatsing qua vering, of zie ik het verkeerd?

normaal zou je denken 1 aan elke zijde of eentje in het midden. deze zit met 1 enkele opzij?

Geplaatst:
Zou eigenlijk ook bij ergernis van de dag kunnen. Rustig aan toeren regio zeeland, duikt mijn naar voor in een bocht en kan ik hem met gas niet sturen.

Motor stil gevallen met halve naft bak (gecontroleerd) en genoeg motor olie. Even wat geprutst, maar met zo’n standaard toolkit..... gelukkig kon mijn broer takeldienst zijn.

Heb nog garantie tot mei, hopelijk is het iets stoms. De natuur was er wel mooi.

8130a17979179e07028147d97778399e.jpg&key=98bf1df7d08516b9b6d7c473b39cf4a0f5cb7ab6dbd222c95a8a5243401b4849

Aja tis een bmw gs 1200 2010.

De brandstof aansturing heeft zijn kuren. Geen 100% garantie of dit de fix gaat zijn, maar nog eens stilvallen zonder hulp van kennissen kan een dure grap zijn.

Uiteraard juist buiten garantie.

Geplaatst:
22 uren geleden, gTa zei:

Ik lees toch anders. Okay, je leest ook dat die Euro4-uitlaatlijn de hele soundbelevenis fnuikt, maar daar zou ik wel een mouw aan passen (middendemper leeghalen, vermoedelijk). Voor de rest eerder wél karaktervol, voldoende power voor reizen met mix verhard/onverhard, heeft een cardan, naar 't schijnt bijzonder propere afwerking, goede tot zeer goede rij-eigenschappen, moderne uitrusting, goede zithouding ... en vooral: het is iets "anders". Maar 'k ga idd moeten testrijden, yep.

Als ik mijn K13R houd voor de verharde ritjes met steviger tempo, behoud ik karakter genoeg in de garage. :D 

Ga er in de komende dagen/weken eens heen, iig. Temse is zooo ver niet.

Thanks!!

Klopt wat je allemaal zegt. Zou voor mij ook meer dan genoeg voldoen, maar ik zou denken dat het voor u wat specialer mag zijn. Iets uit de specialere Ducati of KTM toermotor stal. 

Geplaatst:
5 uren geleden, Dawud zei:

Klopt wat je allemaal zegt. Zou voor mij ook meer dan genoeg voldoen, maar ik zou denken dat het voor u wat specialer mag zijn. Iets uit de specialere Ducati of KTM toermotor stal. 

Mjah, ja en neen. Ja, mocht ik m'n K13R weg doen, dan zou ik wel iets willen met meer vermogen. En dan zou het waarschijnlijk een KTM Superadventure S of R worden, denk ik.

Maar als ik m'n K13R houd, dan blijf ik m'n power naked hebben waar ik zo zot van ben (krijg er toch geen hol meer voor nu, te veel km) en dan lijkt het me tof om er iets naast te zetten dat echt anders is.

Geplaatst:
11 uren geleden, tuscani zei:

niet alledaagse plaatsing qua vering, of zie ik het verkeerd?

normaal zou je denken 1 aan elke zijde of eentje in het midden. deze zit met 1 enkele opzij?

Komt meer voor dan je denkt.

Yamaha heeft zo modellen gehad, Ducati met de Multistrada, etc.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
Op 26-4-2019 om 18:12, gTa zei:

En ik vind hem extreem yum ogen. :inlove: 

933468703_2019-04-2618_13_12-MotoGuzziMotorenopvoorraad.thumb.jpg.943189aa79389be995bfec8f60b4b148.jpg

Wat alu gekofferte rond z'n kont, bagagerol op de duozit ... en gaan. :inlove: 

Zeer leuke machine, ben er tijdens het autosalon eens goed omheen gaan lopen. Maar niet helemaal geschikt voor mijn gebruik en veel te weinig vermogen ook voor wat ik ermee zou willen doen. Maar zalig alternatief voor een F800GS bijv.!

Geplaatst:

Heb paar weekjes terug even heel kort zo'n F750GS gereden (5 km, of nog niet zelfs) en ik denk niet dat ik ooit aan die sound zou kunnen wennen. :cry:  Amai dat klinkt slecht.

De Guzzi V2's staan toch bekend om hun karakteristieke sound. Al heel wat video's van de V85TT bekeken op Youtube en dat klinkt ... mjah ... zeer gedempt, maar m'n kop eraf als je dat met een leeggehaalde middendemper niet écht leuk kan laten klinken. :inlove: 

Geen idee of het iets voor mij zou zijn. Langs één kant denk ik van wel, om te reizen. Twee pluspunten: (1) laat toe om 'makkelijk' onverharde paden te doen, (2) is vrij kort gegeared en vereist dus frequent schakelen (ook de motor vraagt dat wel) om in de twisties "vlot" te blijven rijden. Lijkt me tof.

Anderzijds ... geen idee of ik die flinke dosis power zou missen.

Ga 'm echt moeten testrijden.

Duc Multistrada 950 (S) vind ik (veel) te duur. Honda Africa Twin ... mjah, dunno, maar ik voel 't niet. Een Triumph Tiger 800 XCa zou ook nog wel eens tof kunnen zijn, en dat heeft een 3-cilinder (die best lekker klinkt), yum, maar zo'n XCa kost mee dan 15k :noparty: (zonder accessoires dan nog).

Geplaatst:

Ook hier effe zetten: tips voor een goeie bandenboer in Oost-Vlaanderen?  Gezien Tom (VDC Racing) gestopt is, ben ik dus opnieuw op zoek naar een bandenboer.

Ben in 2015 bij bandenbox geweest (Vlaamse Ardennen), was ik wel voldoende tevreden van.

Geplaatst:
Pffff, dat is geel metallic zelfs. 
Oyomnom. :inlove: 
15-Moto-Guzzi-V85-TT-details.jpg&key=7a871720ad8ec9e3f0cee4a9232568b6df69fe7d4b2fc6840a6b26e2a03354c2
Klikken voor full res

“Elke moto is snel” he. Die 80isch paarden vergeef je hem wel als je er elke cafe stop naar kijkt.

Als ze ooit een 115 pk versie maken met een 1200 ofzo en die looks [emoji108]
Geplaatst:
1 uur terug, wiely zei:

“Elke moto is snel” he. Die 80isch paarden vergeef je hem wel als je er elke cafe stop naar kijkt.

Als ze ooit een 115 pk versie maken met een 1200 ofzo en die looks emoji108.png

Een stap terug naar 120/130pk is ok, maar naar 80? Dat is echt heel anders rijden.

Geplaatst:
9 hours ago, gTa said:

Ook hier effe zetten: tips voor een goeie bandenboer in Oost-Vlaanderen?  Gezien Tom (VDC Racing) gestopt is, ben ik dus opnieuw op zoek naar een bandenboer.

Ben in 2015 bij bandenbox geweest (Vlaamse Ardennen), was ik wel voldoende tevreden van.

ik zoek ook nog een goeie, die mijn velgen NIET beschadigd zoals ze dat allemaal blijkbaar doen. Of ik doe het gewoon zelf...Op mijn Aprilia ook zelf mijn banden gelegd en binnenkort enkel nog eens een balanceerstand kopen.

Geplaatst:

Wippelgem, zoals Frekkel al zei.

Geplaatst:

Die gast zijn content is en blijft echt zo fantastisch. Zonder twijfel mijn lievelings kanaal op YouTube. :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Image may contain: motorcycle and outdoor

Suter MMX500 (2takt v4) - Aprilia RS250 full carbon.

Geplaatst:

Geplaatst:

Paar gasten die veel trips en off-road rijden met zwaar Bmw en KTM spul vonden de Guzzi heel goed.
Iets meer schakelen maar volgen was geen probleem.
Hij is wel een pak kleiner dan de andere twee maar ze konden hun benen perfect kwijt ondanks hun +185cm.
Ze hebben continue geswitched van moto en parcours en vonden dat er voor deze prijs geen concurrent is.

Keek vroeger ook eerst naar de pk’s en het gewicht maar heb ze ondertussen nog niet gemist en ze hebben nog nooit moeten wachten. :)

Geplaatst:

2500cc 3cyl, 170pk, 220Nm :lol:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid