Ga naar inhoud

gTa

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, msxx zei:

Ze zijn wakker geworden....

Italianen kunnen soms ongelooflijk koppig zijn :D een zekere Colnago vond carbonfietsen ook een belachelijk iets en zie nu :D

En Wiely nog geen soundfile, motor zal ingezet worden op de Pikes Peak. Misschien dat er de komende dagen filmpjes opduiken van voorbereidende testen :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eicma Milaan: de moeite om te gaan? Wel eens zin in (met schoonpa mee). Vluchtje h&t kost quasi niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gTa zei:

Eicma Milaan: de moeite om te gaan? Wel eens zin in (met schoonpa mee). Vluchtje h&t kost quasi niks.

Ducati zou er met enkele dingen staan, ik las dat de Streetfighter 1 van die sterren zal worden. Verder denk ik ook dat er wel wat nieuwigheden zullen zijn aangezien er nog wel wat modellen de update naar Euronorm 4 moeten krijgen. 

1 uur geleden, Dawud zei:

Miljaar :o

83C429BA-49A4-4569-A3FD-70CC56BBF609.thumb.jpeg.113198683d68b5c2e4c3d3ef25c28658.jpeg

Paar dagen terug een test van gelezen in Kicxstart, moet blijkbaar echt een geweldig blok zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, GTX zei:

Ducati zou er met enkele dingen staan, ik las dat de Streetfighter 1 van die sterren zal worden. Verder denk ik ook dat er wel wat nieuwigheden zullen zijn aangezien er nog wel wat modellen de update naar Euronorm 4 moeten krijgen. 

Was niet specifiek deze editie bedoeld (is nog wat vroeg + ook altijd beetje koffiedik kijken), maar eerder algemeen : leuke beurs, groot of klein, enz? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, gTa zei:

Eicma Milaan: de moeite om te gaan? Wel eens zin in (met schoonpa mee). Vluchtje h&t kost quasi niks.

Superidee!

Samen met de vrouw, zij shoppen/stad bekijken en ik naar de beurs. 'S avonds lekker eten in Milaan en nachtje aan vastplakken :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, msxx said:

Superidee!

Samen met de vrouw, zij shoppen/stad bekijken en ik naar de beurs. 'S avonds lekker eten in Milaan en nachtje aan vastplakken :D 

En dan eind van de maand wenen als je de Visa afrekening krijgt.

Strak plan :lol: 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou op vrijdagavond heen vliegen, zaterdagvoormiddag even eerste opsnuif stad doen, vanaf 's middags Eicma, 's avonds Milaan, zondagvoormiddag evt nog eens Eicma (afhankelijk van wat er nog te zien valt, zoals op zaterdag vastgesteld), zondagnamiddag Milaan, en afhankelijk van hoeveel dagen we Milaan willen doen: terugvliegen op zondagavond, maandagmorgen of maandagavond.

Ik heb Milaan al enkele keren gezien, vind het niet absoluut top (zacht uitgedrukt) maar schoonpa mogelijks nog niet dus die wil misschien wel eea bekijken/bezoeken. Mij ook goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb MT07 getest maar vond de sound echt tegenvallen, beetje zoemen maar meer deed dat niet met de standaa uitlaat. Blijkbaar klinkt ie met een aftermarkt exemplaar echt goed :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een Akra is dat echt een knap geluid. Ik kom er regelmatig eentje tegen op de E17, al vermoed ik dat bij hem de demper er ook uit is.

Dit is eentje met Akra, op zijn kanaal staan er ook nog zonder demper.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/6/2019 om 11:28, GTX zei:

Met een Akra is dat echt een knap geluid.

Vind ik ook. Vriend van me heeft er eentje. Hij was er wild van toen hij 'm eerst had (stock toen) maar ik vond dat onbeschrijfelijk pover klinken. Na enkele weken begon hij te snappen waarom. Heeft wel wat geduurd maar heb hem kunnen overtuigen om een ander dempertje te steken. Mocht niet veel kosten (moest in den duik van zijn madam) en heeft toen een Arrow demper gekocht. Klonk al een pak beter. Heeft daar zo een paar weken (maanden?) mee rondgereden en 't feit dat Arrow ook collectoren maakt (zonder kat, dus) bleef door z'n hoofd spoken. Heeft zich dat dan uiteindelijk ook gekocht. Daarmee klinkt die verdomme erg lekker. :inlove:  Zonder dB-killer wel te luid, eigenlijk. :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij Wulf de laatste stukken besteld, tegen zaterdag moet hij rijwaardig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij Wulf de laatste stukken besteld, tegen zaterdag moet hij rijwaardig zijn.
Vandaag mijn laatste stukken binnen gekomen bij De Wulf!
Hopelijk morgen halen en vrijdagavond terug rijklaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 23-6-2019 om 19:36, wiely zei:

 




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

RIP...  Vorige week omgekomen op Pikes Peak

Link naar reactie
Delen op andere sites

RIP...  Vorige week omgekomen op Pikes Peak

Wist ik niet. Was nog met enthousiasme zijn youtube video’s aan het afwachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, GTX zei:

@gTa In Moto73 nummer 14 is er een vergelijkingstest van de BMW F850GS Adventure & de Moto Guzzi V85TT :)

Thanks!

Mocht ik er een reisenduro bij nemen, dan wordt het vermoedelijk een 2011-2013 R1200GS, liefst een Rallye (gewone) of een 30 Jahre (Adventure).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks!
Mocht ik er een reisenduro bij nemen, dan wordt het vermoedelijk een 2011-2013 R1200GS, liefst een Rallye (gewone) of een 30 Jahre (Adventure).

Goeie keuze [emoji4]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid