Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Zo’n lipje kan je naplaatsen voor een paar 100 euro, en qua ophanging kan je gaan voor een KW schroefkit voor 4k euro, zodat je ‘m nog iets lager kan leggen dan de -10mm van Porsche.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, BMWMB said:

Zo’n lipje kan je naplaatsen voor een paar 100 euro, en qua ophanging kan je gaan voor een KW schroefkit voor 4k euro, zodat je ‘m nog iets lager kan leggen dan de -10mm van Porsche.

 

Idd, en dan kunnen we nog 30 pagina's vol lullen over welke velg er dan best bij past.

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, ir_fuel said:

Zo doen ze dat waarschijnlijk voor de persfoto's.

Geloof ik wel. Maar is PS niet makkelijker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ICM said:

Geloof ik wel. Maar is PS niet makkelijker?

Wat kost meer:

een jobstudent met een krik en wat tie-wraps

een professioneel fotobewerker

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Zo doen ze dat waarschijnlijk voor de persfoto's.

I don't buy that :lol:   Toch niet met tie-wraps?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minutes ago, ir_fuel said:

Wat kost meer:

een jobstudent met een krik en wat tie-wraps

een professioneel fotobewerker

Hoe krijgt die jobstudent die veer ingeduwd? Gewoon hard trekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, BMWMB zei:

Zo’n lipje kan je naplaatsen voor een paar 100 euro, en qua ophanging kan je gaan voor een KW schroefkit voor 4k euro, zodat je ‘m nog iets lager kan leggen dan de -10mm van Porsche.

En dan krijg je rammels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, en dan kunnen we nog 30 pagina's vol lullen over welke velg er dan best bij past.

Yes! [emoji2] Een heerlijke aftermarket velg, want van de originele is er geen enkele bij die ik echt knap vind.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan krijg je rammels

Een schroefkit stel je zelfs zachter in dan de originele ophanging. Ik was echt wel onder de indruk van die KW schroefkit onder mijn Mercedes.

Moest ik een Vantage kopen, ik zou er wel zo’n KW schroefkit onder durven duwen, en dan idd met een dikke 21” aftermarket velg. [emoji16]

 

3d6a4d297406fc34f3452a1a39c35267.jpg&key=202d6e899fd0dd90bf684136ffb8510a5760b31c6f0a74afaa70e4e9495e49bb

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, BMWMB said:

Een schroefkit stel je zelfs zachter in dan de originele ophanging. Ik was echt wel onder de indruk van die KW schroefkit onder mijn Mercedes.

Moest ik een Vantage kopen, ik zou er wel zo’n KW schroefkit onder durven duwen, en dan idd met een dikke 21” aftermarket velg. emoji16.png

 

3d6a4d297406fc34f3452a1a39c35267.jpg&key=202d6e899fd0dd90bf684136ffb8510a5760b31c6f0a74afaa70e4e9495e49bb

Gij tuner johnny :lolz:

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds een maandje waren er wat extra opties opgedoken, zoals diverse types zijdelinge striping in (onder meer) rood en aurum:

detail_CAMK_l_0.jpg?hc=c316eb5985d5e123b6eaed64dd8b522b
 
detail_CAMR_l_0.jpg?hc=61ab6a84bfba4486740b6ea1c876c4c2
 
Euh....... :D 

 

Nu met de Carrera die erbij komt is er weel een hele lading bijkomende opties beschikbaar. Motorafdekking in één of andere kleur, lamellen radiatorrooster in koetswerkkleur, onderkant spiegels in kleur met spiegelvoet in glanszwart, wat extra lederbekleding e.d. De typische Porsche-shizzle die personalisering ohne Ende mogelijk maakt, quoi ... tegen bijzonder stevige prijs,

Deze optie zou ik alvast niét nemen:

detail_M2TB_l_0.jpg?hc=aaa9b98164946d3671aae1a427614a36
 
:D 
 
Carbon spiegeltjes, iemand?
 
detail_M6FQ_l_0.jpg?hc=9455777fd561a74ea52a3a90b795735b
 
Kost maar anderhalve k. Kan je niet voor sukkelen. Denk toch eens aan de enorm gestegen lichtheid en de derhalve sterk gestegen wendbaarheid van dit automobiel, voorzeker doorheen bochten!!!
 
 
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, BMWMB zei:

Tja, die moeten er ook zijn he.

Benieuwd wat Eddy Wettens van Patskop-Martini Brussels daarvan gaat vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, BMWMB zei:

Een schroefkit stel je zelfs zachter in dan de originele ophanging. Ik was echt wel onder de indruk van die KW schroefkit onder mijn Mercedes.

Moest ik een Vantage kopen, ik zou er wel zo’n KW schroefkit onder durven duwen, en dan idd met een dikke 21” aftermarket velg. emoji16.png

 

3d6a4d297406fc34f3452a1a39c35267.jpg&key=202d6e899fd0dd90bf684136ffb8510a5760b31c6f0a74afaa70e4e9495e49bb

Steek dan een Ohlins Road & Track ipv een KW :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, gTa zei:

Nu met de Carrera die erbij komt is er weel een hele lading bijkomende opties beschikbaar.

Nee toch niet, ze bestaan al wat langer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me trouwens opvalt is het gebrek aan optionele sportuitlaatstukken, zodat je de standaard rechthoekige uitlaten kunt vervangen door een vierpijpsdesign. Op de 991 was dat wel mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Naish said:

Capristo heeft uitlaatmods voor de 992 :ninja: 

Maar je moet al af-fabriek de sportuitlaat kiezen van Porsche met de dubbele ovalen, om die dan aan te passen?

Je kan niet de standaard uitlaat met 4 pijpen aftermarket modden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk het wel want sturing is met een afstandbediening.

En de kleppen werken vacuum wat in de 991 ook was, maar in de 992 zijn het elektrische kleppen... Geen idee hoe ze werken met de uitlaatstukken want dat wil ik wel oem houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Alexanderr zei:

Nee toch niet, ze bestaan al wat langer ;)

Jamaar uwe configger kent de realiteit beter dan 'den onze', dus wij weten niet wat gij weet. ;) Tot nu toe was dat niet op de openbare website te vinden. De erbij gekomen opties zijn in de Car Configurator zelfs nog enkel maar op de Carrera "verkrijgbaar" en nog niet eens op de Carrera S. (Gewoon update-todootje lijkt me.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid