Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Kleur :inlove: 

car pictures

Zo op 't eerste zicht jammer dat er niet is gekozen voor ofwel de donkerblauw ofwel de donkerbruine cabriokap. Maar voor de rest: awesome combo (wielen inclusief, gaan ook qua kleur prachtig met het donkerblauw samen). Nog zwarte remzadelkes op en klaar. (En alle chroom mag weg, voor mij, dus Porsche-letters zwart, monogram weg of in koetswerkkleur, en uitlaattips ook in zwart).

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Naish zei:

En dan nog een S ipv 4S zodat de chroom lamellen weg zijn en je meteen een leukere kar hebt =D

Ha, zijn die chroom lamellen op de motorkap specifiek voor de 4? Wist ik niet.
Evident dat het geen 4 moet zijn, gewone S voldoet perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanuit die hoek valt de 'boebel' of 'rugzak' (waar de 911 sinds een paar generaties toch wel wat last van heeft) wreed goed mee, imo. Fantastisch kont, amai wat een verandering tov de 991. :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, gTa zei:

Ha, zijn die chroom lamellen op de motorkap specifiek voor de 4? Wist ik niet.
Evident dat het geen 4 moet zijn, gewone S voldoet perfect.

jip... enige verschil tussen een 2 en een 4 zijn de lamellen... De eerste zijn zwart en de andere chroom...

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, gTa zei:

Vanuit die hoek valt de 'boebel' of 'rugzak' (waar de 911 sinds een paar generaties toch wel wat last van heeft) wreed goed mee, imo. Fantastisch kont, amai wat een verandering tov de 991. :inlove: 

Vanuit die hoek idd, maar in veel andere hoeken niet...

Nu moet wel zeggen dat de boebel minder opvalt bij een donkere...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Naish zei:

jip... enige verschil tussen een 2 en een 4 zijn de lamellen... De eerste zijn zwart en de andere chroom...

Wist ik niet. Ik configureer met mijn Monopoly-geld altijd ne Carrera S, namelijk. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Naish zei:

Vanuit die hoek idd, maar in veel andere hoeken niet...

Nu moet wel zeggen dat de boebel minder opvalt bij een donkere...

Altijd al zo geweest, beide stellingen. :D

Héél soms stoort het mij ook. Zoiets van "kijk, zo, vanuit deze hoek... ai, jammer".
Maar 't zou me geen nanoseconde tegenhouden.

Al vind ik Timo z'n poll (Carrera cabrio vs. AMG GT roadster) verdorie wel een wreed goeie!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Naish zijn dit optionele interieurlijsten?

 

car pictures

Toch ook een beetje daft om daar duusd lappen tegen te smijten, als je 't mij vraagt. 😕

Eigenlijk niet zo fan van de interieurlijstenstyling bij dat model, ge kunt er bijna geen accent meer mee zetten omdat 't deel dat dan echt in hout of leder of alu of carbon is, zo klein geworden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, gTa said:

Altijd al zo geweest, beide stellingen. :D

Héél soms stoort het mij ook. Zoiets van "kijk, zo, vanuit deze hoek... ai, jammer".
Maar 't zou me geen nanoseconde tegenhouden.

Al vind ik Timo z'n poll (Carrera cabrio vs. AMG GT roadster) verdorie wel een wreed goeie!

In die foto valt het echt wel op hoe massief die kont is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, gTa said:

ge kunt er bijna geen accent meer mee zetten omdat 't deel dat dan echt in hout of leder of alu of carbon is, zo klein geworden is.

Bij BMW nog veel erger op dat vlak.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gTa zei:

@Naish zijn dit optionele interieurlijsten?

 

car pictures

Toch ook een beetje daft om daar duusd lappen tegen te smijten, als je 't mij vraagt. 😕

Eigenlijk niet zo fan van de interieurlijstenstyling bij dat model, ge kunt er bijna geen accent meer mee zetten omdat 't deel dat dan echt in hout of leder of alu of carbon is, zo klein geworden is.

Ik vind dat echt hout een mooie toevoeging bij de 992, ik zou het wel aanvinken bij veel lederkleuren.

 

Over opties gesproken, de stuurkollomkap in leder zit er (nog) niet bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, BMWMB zei:

1f547c4e1c592ba5a474e7098ec9a444.jpg&key=767ce5cd9b4d45cf90dc28c1598e69a1a4e5ae6b3a60c243a682c23f947b1421

 

d4080b8978c8f7696ab5f4675d4b9d82.jpg&key=d50a84151c47db2d8c0b6314424e8d0730eab43ce5389fa4add17d430c2d7b12

 

Zo knap! emoji7.png

Ik zou de kap dan ook in het blauw nemen.

'k Zou dat eerst nog ne keer willen zien voor ik dat effectief zou bestellen. Als dat blauw van tint of lichtheid of saturatie te veel verschilt van de koetswerkkleur, kan het zijn dat dat vloekt en dus sterk tegenvalt. Maar 'k herinner me blauwe Porsche-cabriokappen idd vooral als zeer donker, eerder klassiek donkerblauw. Dan zal dat wel samen gaan met dat nachtblau. Op het gentian blue bijvoorbeeld zou dat dan weer helemaal niet passen.

Maar als dat enen is met bruin interieur, zou een bruine kap ook wel eens wreed knap kunnen zijn. 'k Zou nog deftig durven twijfelen...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blauwe kap met Gentian is een no go, icm. Night Blue nog wel best ok, maar ik ben persoonlijk geen fan van blauw/blauw.
Voor een van onze importer 992's voor het Porsche Experience Center hebben we een Night Blue exemplaar met bruine kap, Truffle interior, Paldao trims en Paldao inleg voor de 18-way seats. :inlove:

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Audi S8 zei:

Blauwe kap met Gentian is een no go, icm. Night Blue nog wel best ok, maar ik ben persoonlijk geen fan van blauw/blauw.
Voor een van onze importer 992's voor het Porsche Experience Center hebben we een Night Blue exemplaar met bruine kap, Truffle interior, Paldao trims en Paldao inleg voor de 18-way seats. :inlove:

Dat we 't nog moeten vragen: FOTOOOTS !!!!!!!

Lijkt me prachtige combo. Had bij die hoger hier in 't topic ook al een gevoel bij dat de bruine kap er beter zou bij staan dan de blauwe. (Al denk ik dat dat laatste ook nog knap moet zijn, knapper dan met zwarte kap iig.)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Zojuist, gTa zei:

Ook superzalige kleurencombo.

Afbeelding kan het volgende bevatten: auto

Binnenin mag dat voor mij zwart met rode stikking.

Klaar. Af.

:inlove: 

4 pijpjes zijn toch echt veel knapper dan die 2 ovale van de sportuitlaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Not sure. Hebben allebei iets. Neig wel naar "te druk" met de 4 pijpjes. Zouden op bovenstaande sowieso in black chrome moeten, imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, gTa zei:

Not sure. Hebben allebei iets. Neig wel naar "te druk" met de 4 pijpjes. Zouden op bovenstaande sowieso in black chrome moeten, imo.

Voor mij resoluut zonder sportuitlaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid