Ga naar inhoud

Het grote autokeuring topic.


Frekkel

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden, brjefs zei:

Ik heb ooit ook een 156 gehad. Ik was daar heel gelukkig mee. Slechts af en toe eens een klein probleempje mee gehad :lol: 

Als ik af en toe in de put zit met mijn wrak, lees ik dat topic nog eens door om mij beter te doem voelen.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Polygoon zei:

Lap, nog ene voor het lijstje :D 

Ja, verdomme! :lolz:  

En in het topic van Dragonfly zijnen Duc had ik tewege ook een post gezet waarin ik gewag maakte van 3 testritten: Duc Diavel, BMW S1000XR en Yamaha MT-10.

Hoho zeg! :D   gTa hang er-aan !

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, brjefs zei:

Ik ook :lolz:

Ik moet dat ook eens weer gaan doen.

Vooral de posts van na z'n actieve leven, toen-ie gewoon groen mos stond te verzamelen op je erf, gaan me eeuwig bij blijven :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, dragonfly zei:

Alfa 156 2.4 reed wel leuk. Toen was dat precies een bom en dat had maar 136pk :lolz: 

De mijne was een 150pk, was nauwelijks te vinden. De onderdelen er voor waren ook nauwelijks te vinden. Gelukkig had ik na een paar jaar alles dubbel.

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, brjefs zei:

De mijne was een 150pk, was nauwelijks te vinden. De onderdelen er voor waren ook nauwelijks te vinden. Gelukkig had ik na een paar jaar alles dubbel.

Ik zal de VR6-achtige roffel die die diesel maakte nooit vergeten. 

 

 

PICT7459.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook nog eens aan de loterij meegedaan.

Wintervelgen gestoken omdat mijn zomerset niet de juiste maten heeft om ze daar blij te maken. Winterbanden achter zijn met nog geen 3mm echt gaar, maar no problemo, geen opmerking 🤔

Wat wel uiteraard een probleem was, was het identificatieplaatje/sticker in de deur. Is één cijfertje van weg door vermoedelijk de gordel die eens tussen de deur stak.

Kerel van de keuring zei dat dat eventueel problemen kan geven om aan te vragen bij BMW België vermits die kist ooit vanuit Duitsland is geïmporteerd? Kost wel wat zeker zo'n onnozel stickertje?

@Phil @Thebiemerke @RRD

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Greg zei:

Vandaag ook nog eens aan de loterij meegedaan.

Wintervelgen gestoken omdat mijn zomerset niet de juiste maten heeft om ze daar blij te maken. Winterbanden achter zijn met nog geen 3mm echt gaar, maar no problemo, geen opmerking 🤔

Wat wel uiteraard een probleem was, was het identificatieplaatje/sticker in de deur. Is één cijfertje van weg door vermoedelijk de gordel die eens tussen de deur stak.

Kerel van de keuring zei dat dat eventueel problemen kan geven om aan te vragen bij BMW België vermits die kist ooit vanuit Duitsland is geïmporteerd? Kost wel wat zeker zo'n onnozel stickertje?

@Phil @Thebiemerke @RRD

Is geen probleem om aan te vragen hoor :) 

Even langs je plaatselijke dealer passeren. Exacte prijs weet ik niet meer :( 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Jules_W zei:

Gij kent ook niks van showboaten met ne 156 he 🤦‍♂️

Showboaten is enkel bij coupe's zonder b-stijl en cabrio's toegelaten met ramen open :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid