Ga naar inhoud

BMW M8


Phil

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Jules_W zei:

 


Kan je geen 6-reeks meer nieuw kopen? Ik stel mij die vraag al een tijdje. Is dit de vervanger van de 6? Want indien niet, wat is de meerwaarde?

 

Ik zou eens op de website van BMW beginnen kijken. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, William Blake said:

Ik zou eens op de website van BMW beginnen kijken. :D

 

Goed zot. En volgende keer je aan je collega iets wil tonen popt dat ineens in je zoekgeschiedenis op. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, William Blake zei:

Ik zou eens op de website van BMW beginnen kijken. :D

 

 Werkt die configurator al fatsoenlijk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Jules_W said:

 


Kan je geen 6-reeks meer nieuw kopen? Ik stel mij die vraag al een tijdje. Is dit de vervanger van de 6? Want indien niet, wat is de meerwaarde?

 

Onder welke steen heb jij geleefd?

De 6 Reeks is nu enkel verkrijgbaar als 6 GT, vervanger van de 5 GT. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Phil zei:

Onder welke steen heb jij geleefd?

De 6 Reeks is nu enkel verkrijgbaar als 6 GT, vervanger van de 5 GT. ;)

lol zelfde steen als ik. Ik volg het allemaal niet meer zo, wat een soep. Marketingboys🤑 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan die modelwijzigingen nog volgen bij bmw vraag ik me af? Of wat zoekt iemand in een auto als je een X2 koopt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Waky said:

lol zelfde steen als ik. Ik volg het allemaal niet meer zo, wat een soep. Marketingboys🤑 

Het is effectief een soep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Timo zei:

@Denniske vind jij dat mooie persfoto's? Dat ziet er zo nep/ingeplakt uit. 

Niejet, maar persfoto's zijn quasi altijd zo mottig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Denniske said:

Niejet, maar persfoto's zijn quasi altijd zo mottig.

Dit gaat er precies wel over. Je hebt sommige die zo goed tussenin vallen maar dit is echt overdreven nep. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Timo zei:

Dit gaat er precies wel over. Je hebt sommige die zo goed tussenin vallen maar dit is echt overdreven nep. 

Hetzelfde met tieten hé. 

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als M8 een pak beter verteerbaar dan in de gewone versie. 't Zeer drukke/complexe design heeft blijkbaar huge velgen en een zeer brede stance nodig om iet of wat te kloppen.

Dik. Like it.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

I concur, @Phil. De gewone '8 is echt niet knap (heb 'm nu al genoeg gezien live, ook binnenin), maar 't design van de '8 komt plots wel helemaal tot z'n recht in de vorm van de M8. Gek. :silly: 

Die zilverkleurige cabrio met rood interieur is echt om van omver te vallen zo yum. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, gTa said:

I concur, @Phil. De gewone '8 is echt niet knap (heb 'm nu al genoeg gezien live, ook binnenin), maar 't design van de '8 komt plots wel helemaal tot z'n recht in de vorm van de M8. Gek. :silly: 

Die zilverkleurige cabrio met rood interieur is echt om van omver te vallen zo yum. :inlove: 

Zou je in die klasse gaan voor een M8?

Ik vind de zilveren cabrio erg knap, in tegenstelling tot de blauwe. Maar no way dat ik er een 992 voor laat staan.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, D Squaloid zei:

Zou je in die klasse gaan voor een M8?

Ik vind de zilveren cabrio erg knap, in tegenstelling tot de blauwe. Maar no way dat ik er een 992 voor laat staan.

Waarschijnlijk niet, toch niet aan nieuwprijs, neen. Maar ook geen 992 (ik heb vooralsnog de klik niet, vnl. 't interieur vind ik momenteel nog altijd meh). Als 't 911 moet zijn en het mag 150k kosten, dan is het voor mij nu nog helemaal 991.2 GT3 (manual), liefst een Clubsport, en sowieso eentje met kleur op (miami, carmine, ...).

Als het cabrio moet (en erg graag voor me), dan liever een nieuwe 718 Spyder of, als het echt in die prijsklasse van 150k mag, een slightly used V12 Vantage Roadster (met manuele bak).

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedragen kloppen wel, maar de instelling is toch compleet anders? Ik zie je met een spyder of am niet echt op reis vertrekken met je kinderen. Iets wat je met de m8 wel kan. Als je maar nood hebt aan 1 wagen. Is zoiets volgens mij een perfecte allrounder genre s cabrio eventueel? ( welke prijsklasse komt die? Duurder zeker?) Zeker naar oudere mensen toe die niet echt meer gezwind in of uit een Porsche geraken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid