Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

Zouden ze eigenlijk geen mini kernreactorke kunnen bouwen de omvang van een nafttank ongeveer en die genoeg energie levert...
Niet opladen, geen uitstoot, oprijden en verkopen voor export [emoji3]



Coldfusion FTW
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat denken jullie van "performance opties" op de Taycan?

Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport)
Actief chassis controlesysteem voor rolstabilisatie met actieve elektromeganische stabilisatoren aan de voor- en achteras. Vermindert de kanteling in bochten en verhoogt de rijdynamiek, behendigheid en comfort.

 

Achterasbesturing incl. Power Steering PlusAchterasbesturing
Een elektromechanisch verstelsysteem op elk achterwiel maakt verschillende stuurhoeken mogelijk – afhankelijk van de rij-omstandigheden en de rijsnelheid.

  • Bij lage snelheden sturen de achterwielen tegen ten opzichte van de voorwielen. Dat zorgt voor een virtuele verkorting van de wielbasis. De draaicirkel wordt kleiner, het inparkeren eenvoudiger. 
  • Bij hogere snelheden stuurt het systeem de achterwielen in dezelfde richting als de voorwielen. De rijstabiliteit wordt door de virtuele verlenging van de wielbasis verhoogd, de souplesse neemt toe door het gelijktijdige sturen van de voor- en achterwielen. 
  • Maximale stuurhoek 2,8° in tegengestelde richting en 1,2° in dezelfde richting

 

 

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Variabele aandrijfkoppelverdeling op de achterwielen, inclusief elektronisch gestuurde achterasverschilslot voor optimale tractie- en stuurprecisie

aangepast door Daggie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik prefereer de Taycan precies ook eerder in een donkere kleur...

Gentian in PCK is ook mooi, maar vind mijn miss iets minder voor haar. 

Miami bleu is ook zot van, maar dat is er nog niet op de taycan en er volgens mij ook over.

Mamba vind ik ook top en wel super in concept van de groenigheid van het ding (weliswaar relatief)...

Dat frozen blue is tof maar niet overtuigd in het echt...

 

Blijft nog over: zwart maar dan wel met het idee om daar een matte xpel over te trekken :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minutes ago, Naish said:

Blijft nog over: zwart maar dan wel met het idee om daar een matte xpel over te trekken :ninja:

 

Gaat heel stijlvol zijn

 

 

 

 

giphy.gif

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond zwart met aurum Mission-E’s niet verkeerd maar geen idee of mensen klaar zijn voor zoiets. Als ik het zelf niet IRL zou zien zou ik d’office passen voor zoiets.

 

854D4DFB-C015-45BC-81E8-25BAD3426704.jpeg

E80FE102-35B6-41B8-A41C-C8B955982521.jpeg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gouden velgen ook al zitten bekijken :D

Vooral om dan te combineren met logo's in hetzelfde op de auto zoals we nu op de GLC hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is niks!

Gisteren met 2 grotere peten van Porsche aan tafel gezeten. ze waren eigenlijk alles behalve positief over Taycan :s

Om te citeren: "We schrijven er veel op, maar hoe langer we ze niet kunnen leveren, hoe beter. Maar 't is uitstel van executie, die miserie komt er sowieso aan".

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is niks!
Gisteren met 2 grotere peten van Porsche aan tafel gezeten. ze waren eigenlijk alles behalve positief over Taycan :s
Om te citeren: "We schrijven er veel op, maar hoe langer we ze niet kunnen leveren, hoe beter. Maar 't is uitstel van executie, die miserie komt er sowieso aan".


De eerste Belgische zijn ondertussen geleverd.. je kan er al tegengekomen.. al is de kans klein :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/1/2020 om 23:29, Germinal zei:

 


Ben altijd kandidaat emoji3526.png

 

Als je hem bij mij wil bestellen kun je gerust morgen komen rijden :)

Vanavond onverwacht een proefrit gedaan met een petrolhead pur sang; die man is teruggekeerd en kreeg de glimlach niet van zn gezicht :) 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem bij mij wil bestellen kun je gerust morgen komen rijden [emoji4]
Vanavond onverwacht een proefrit gedaan met een petrolhead pur sang; die man is teruggekeerd en kreeg de glimlach niet van zn gezicht [emoji4] 


Morgenvroeg kan ik nog.. moet in Brugge zijn om 9 uur.. daarna kan ik..

Misschien best even via PM
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Daggie said:

Tof filmpje, waar porsche zo te zien zelf veel aan bijgedragen heeft.

Toffe wagen ook, alleen waanzinnig duur. Een model 3 AWD van 60k tovert even goed een smile op je gezicht wanneer je het gas induwt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid