Ga naar inhoud

2020 Land Rover Defender


Audi S8

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Challazer zei:

Zijn de D200 en D250 niet ook zescilinder diesels?

Ge hebt gelijk!

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, -Fred- zei:

Raar ding met die overhang...

Klopt, maar we zoeken specifiek een 7-zitter met nog iets of wat kofferruimte. Dus kunnen we niet rond een 130 heen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het nut daarvan ontgaat me toch wel wat. Zowel in X7 als GLS zit dat niks beter dan de linker/rechter zitplaats van een klassieke (eveneens elektrisch verstelbare) "bank" met 2+1 plaatsen. En je verliest de mogelijkheid om iets naast je te zetten op de zetel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet akkoord.

Ik heb zelf een X7 6-zitter gehad en ik vond die plaatsen een stuk aangenamer dan een gewone bank. Maar het is niet praktisch, dus ik zou 't niet opnieuw nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangenamer vond ik ze ook, omdat je je eigen "gereserveerde plaats" hebt, afgeschermd door de armsteunen.
Maar qua ondersteuning of zitcomfort vond ik ze niet van elkaar verschillen. Idem bij de GLS, trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral ook het feit dat als je de achterste rij plat legt om de koffer te benutten deze gewoon open is door het ontbreken van een afscheiding. Bij een bank heb je de rugleuning als "stop", bij die aparte zetels rolt en schuift alles door tot bij u. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd. Da's waarschijnlijk ook wat Tommie heeft ervaren. Zo'n setup is goed als je continu veel passagiers hebt en de achterste zitrij continu opgeklapt laat staan, maar anders... not so much.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is daar nu al een fiscaal interessante hybride van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de hybride in de 110 is van 3ltr/6cyl naar 2ltr/4cyl gegaan

Volgende model zou op chassis Range staan en dus wel klaar zijn voor oa full EV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/5/2024 om 10:09, flupke73 zei:

Nee, de hybride in de 110 is van 3ltr/6cyl naar 2ltr/4cyl gegaan

Volgende model zou op chassis Range staan en dus wel klaar zijn voor oa full EV

Hybride defender is altijd 4 cilinder geweest hoor. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, SpeedExceed zei:

Hybride defender is altijd 4 cilinder geweest hoor. 😉

Verschrikkelijke auto, 16l/100km als de batterij leeg was. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/5/2024 om 10:09, flupke73 zei:

Nee, de hybride in de 110 is van 3ltr/6cyl naar 2ltr/4cyl gegaan

Volgende model zou op chassis Range staan en dus wel klaar zijn voor oa full EV

En wanneer staat de volgende gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, vince522 zei:

En wanneer staat de volgende gepland?

Als je weet hoe lang het oude model heeft mee gegaan, dan zal dat niet voor direct zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Denniske zei:

Verschrikkelijke auto, 16l/100km als de batterij leeg was. :D

Da's met de Wrangler 4xe ook zo. Met electro-assistentie best vlot en dan vergeef je 'm (nog altijd net niet) z'n 4-cilinder gejank ... maar van zodra je 't zuiver op benzine moet rooien: vreselijke motor voor zo'n auto.
Ik vond trouwens hetzelfde van de 4-pitter hybrides van BMW (40e in '7 en X5) en Volvo (V60 T6 en XC90 T8): geen voer voor autoliefhebbers.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid