Ga naar inhoud

2020 Land Rover Defender


Audi S8

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden, Alexanderr zei:

Dat heb ik nu niet specifiek gevraagd. Kwam toevallig naar boven in een gesprek en ze zeiden dat ze een LV gekocht hadden met drie zetels. Ik dacht "huh, hoe kan zoiets nu?" en vandaar dat ik zeker ben dat het een 90 is, LV, met drie zetels. Of het echt fiscaal OK is weet ik niet maar ik zou denken van wel, ze kopen altijd op de vennootschap. Denk dat een LR garage je wel met zekerheid zal kunnen adviseren? 

‘t is dat ik daar goede ervaringen mee heb met LR-garages 🤣

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, flupke73 zei:

wordt die 'commercial' niet in .BE verkocht?

in 110 heeft die handige bergruimtes:

 

maar een 90Commercial is vel knapper:

act_0679_08174_hr.jpg?itok=1WUwOh3C

 

 

Vette config :inlove:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29/5/2021 om 09:14, Mbman zei:

‘t is dat ik daar goede ervaringen mee heb met LR-garages 🤣

Kan perfect, LV hangt niet af van het aantal zitplaatsen he. Vito is ook meestal met 3 zitplaatsen vooraan en is ook LV. 

Ik wist het btw ook niet dat die Defender kon met 3 plekken vooraan, opent perspectieven! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, SpeedExceed zei:

Hier een Defender V8 besteld, een 110 omdat ie echt een achterbank en achterdeuren moest hebben! 😝

heerlijk!!!! full-black?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, flupke73 zei:

heerlijk!!!! full-black?

Yep, doch zonder het extended black pack. Kwestie van niet té zwart te gaan. Ik wou nog gaan voor het carpathian grey maar mijn vrouw vond dat geen mooie kleur en aangezien het haar daily zou moeten worden ben ik haar gevolgd. ;) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, SpeedExceed zei:

Hier een Defender V8 besteld, een 110 omdat ie echt een achterbank en achterdeuren moest hebben! 😝

WTF, nice :inlove: .

In 90 currently absoluut 1 van mijn droomkisten. Niet om veel kilometers mee te doen, wel om hier wat in de buurt rond te karren en als het moet eens een zware remorque te trekken van A naar B. 

Zou wel nooit voor full black gaan, dat is echt wel een beetje 2008 ondertussen :(.

  • Thanks Friendly 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, RRD zei:

WTF, nice :inlove: .

In 90 currently absoluut 1 van mijn droomkisten. Niet om veel kilometers mee te doen, wel om hier wat in de buurt rond te karren en als het moet eens een zware remorque te trekken van A naar B. 

Zou wel nooit voor full black gaan, dat is echt wel een beetje 2008 ondertussen :(.

Maak eens een configuratie online aub, er zijn 3 kleuren beschikbaar (wit, zwart & carpathian grey). Ik heb gewacht op SVO kleuren (wou absoluut British Racing Green zoals hierboven reeds vermeld) maar dat is uitgesteld naar 2023. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, SpeedExceed zei:

Hier een Defender V8 besteld, een 110 omdat ie echt een achterbank en achterdeuren moest hebben! 😝

Proficiat Maris! Goeie keuze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

V8 :inlove: 

Maar wat een tristesse qua uitrustingsmogelijkheden :cry:  3 exterieurkleuren (wit, zwart, grijs), géén keuze qua interieur of velgen, enz.

Wel duidelijke voorkeur voor de (gratis) 20" tov de std 22":

image.png.b44c7d91435b6bcf05fb7d4a4efd565a.png

:inlove: 

Maar een bordeaux interieur oid hierbij zou toch wel ne must zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, gTa zei:

V8 :inlove: 

Maar wat een tristesse qua uitrustingsmogelijkheden :cry:  3 exterieurkleuren (wit, zwart, grijs), géén keuze qua interieur of velgen, enz.

Wel duidelijke voorkeur voor de (gratis) 20" tov de std 22":

image.png.b44c7d91435b6bcf05fb7d4a4efd565a.png

:inlove: 

Maar een bordeaux interieur oid hierbij zou toch wel ne must zijn.

Als ge zoveel uitgeeft is het herbekleden van de zetels geen onoverkomelijk budget hé

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

V8 :inlove: 

Maar wat een tristesse qua uitrustingsmogelijkheden :cry:  3 exterieurkleuren (wit, zwart, grijs), géén keuze qua interieur of velgen, enz.

Wel duidelijke voorkeur voor de (gratis) 20" tov de std 22":

image.png.b44c7d91435b6bcf05fb7d4a4efd565a.png

:inlove: 

Maar een bordeaux interieur oid hierbij zou toch wel ne must zijn.

Vond het al raar dat jij nog niet gereageerd had. ;)

Nja, mijn verkoper heeft de mensen van Land Rover in BE en UK gestalkt met vragen over SVO kleuren maar daar is uiteindelijk een officieel bericht uit gekomen dat er voor 2023 geen SVO kleuren beschikbaar zullen zijn op de Defender, en aangezien de 5.0 V8 dan zeker niet meer leverbaar zal zijn, aangezien die met de toekomstige SVX uitgerust zal worden met de nieuwe 4.4 V8, wou ik nu gewoon bestellen en nemen wat er te krijgen is. :) 

Ik twijfel wel over een wrap OF een aanpassing van het interieur. Normaal hou ik niet van zo mods maar bij een Defender vind ik dat nu nog wel kunnen. Alle advies altijd welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wrap van mijn MX-5 zou hem wel afmaken. Oracal fir tree green metallic noemt die.

Maar een groene Defender is misschien te cliché?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/6/2021 om 10:28, RRD zei:

 

In 90 currently absoluut 1 van mijn droomkisten. Niet om veel kilometers mee te doen, wel om hier wat in de buurt rond te karren en als het moet eens een zware remorque te trekken van A naar B. 

 

Wij gaan eentje bestellen net voor dat te doen. Met 3 zitjes vanvoor, in 't groen, witte stalen wielen en lichte vracht :D 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Alexanderr zei:

Ik heb van horen zeggen dat dat geen leuke auto is om mee te trekken

zal wel lukken voor 2 keer in 't jaar :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mbman zei:

Wij gaan eentje bestellen net voor dat te doen. Met 3 zitjes vanvoor, in 't groen, witte stalen wielen en lichte vracht :D 

Schande, ze moesten dat verbieden! 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Mbman zei:

Wij gaan eentje bestellen net voor dat te doen. Met 3 zitjes vanvoor, in 't groen, witte stalen wielen en lichte vracht :D 

ook een wit dak dan?

:inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, tuscani zei:

ook een wit dak dan?

:inlove:

Kost wel 1100 euro of zoiets maar denk wel dat we dat gaan nemen. Enkel nog aan het twijfelen voor de s-variant met leder te nemen.

en uiteraard ook een paarse voorruit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Tvalt me op dat de 5deurs varianten hier bijna altijd dat offroad pack hebben met dat koffertje opzij en snorkel.  

20210621_100922.thumb.jpg.7fd24f63681dac61ba9f0dce29665fb5.jpg

20210621_101052.thumb.jpg.5bbcd5a6a8e6b913bdbe0cad1c06db6f.jpg

:inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, tuscani zei:

Tvalt me op dat de 5deurs varianten hier bijna altijd dat offroad pack hebben met dat koffertje opzij en snorkel.  

20210621_100922.thumb.jpg.7fd24f63681dac61ba9f0dce29665fb5.jpg

20210621_101052.thumb.jpg.5bbcd5a6a8e6b913bdbe0cad1c06db6f.jpg

:inlove:

Aan de oude legerstok zie. Vroeger had je daar in de buurt "Frituur Geert", die is er niet meer zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, CAS zei:

Aan de oude legerstok zie. Vroeger had je daar in de buurt "Frituur Geert", die is er niet meer zeker?

Idd al lang weg. Het oude legermagazijn is trouwens leimbergen zijn stockage geworden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid