Ga naar inhoud

2020 Land Rover Defender


Audi S8

Aanbevolen berichten

Ik snap dat ze in de dezelfde design richting blijven doorgaan als van hun andere modellen.
Maar hun design concept van enorm grote "vlakke" body panelen uit 1 stuk te gebruiken is wel enorm ingegeven van design oogpunt en niet vanuit functioneel oogpunt.
Een plaat wordt maar sterk/stevig door een plooien/lijnen in te makken, een vlakke plaat heeft 0 sterkte. Als je daar mee ietwat offroad gaat gaan, gaat heel dat bodywerk er direct afschuwelijk gehavend uit zien, enerzijds door de beperkte stijfheid, maar ook gewoon dat je putjes/krassen/... direct ziet op zo een grote vlakken.
Daar was de oude defender veel beter op voorzien.

Duidelijk gekozen voor form over function, jammer bij zo een model, wat purpose built zou moeten zijn :( 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De auto's worden niet gespoten, wel gewrapt.(af fabriek) Indien te hard gehavend, kan je dan makkelijk een nieuwe wrap steken

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, TCT said:

De auto's worden niet gespoten, wel gewrapt.(af fabriek) Indien te hard gehavend, kan je dan makkelijk een nieuwe wrap steken

Van een wrap gaat je plaatwerk niet stevig worden... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, jan.van.gent zei:

Ik snap dat ze in de dezelfde design richting blijven doorgaan als van hun andere modellen.
Maar hun design concept van enorm grote "vlakke" body panelen uit 1 stuk te gebruiken is wel enorm ingegeven van design oogpunt en niet vanuit functioneel oogpunt.
Een plaat wordt maar sterk/stevig door een plooien/lijnen in te makken, een vlakke plaat heeft 0 sterkte. Als je daar mee ietwat offroad gaat gaan, gaat heel dat bodywerk er direct afschuwelijk gehavend uit zien, enerzijds door de beperkte stijfheid, maar ook gewoon dat je putjes/krassen/... direct ziet op zo een grote vlakken.
Daar was de oude defender veel beter op voorzien.

Duidelijk gekozen voor form over function, jammer bij zo een model, wat purpose built zou moeten zijn :( 

hoeveel gaan er nog echt offroad gebruikt worden? Beetje zoals de nieuwe G. Allemaal een beetje te duur voor iemand die regelmatig echt ruw terrein op moet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op zich wel fan, maar wat een prijzen... Een Defender zou imo een pak simpeler en goedkoper moeten zijn. Maar ik begrijp ook wel dat dit in de praktijk vooral een lifestyle SUV zal zijn die zoveel mogelijk geld opbrengt voor JLR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Phil zei:

Ik ben op zich wel fan, maar wat een prijzen... Een Defender zou imo een pak simpeler en goedkoper moeten zijn. Maar ik begrijp ook wel dat dit in de praktijk vooral een lifestyle SUV zal zijn die zoveel mogelijk geld opbrengt voor JLR.

one  life, live it

 

En dan met 1 wiel op de borduur staan

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid