Ga naar inhoud

2020 Land Rover Defender


Audi S8

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

mijn eerste defender in het echt gezien gisteren. een bruine zoals flupke, met alle toeters en bellen (die verbredingen opzij aan de ruiten en een laddertje en si en la)

ferm ding!

zo eentje

Land-Rover-Defender-110-S-D240-NIET-INGE

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Damn zeg, dat in korte versie als city runabout :inlove:  V8 rumble aan de schoolpoort.
Wel nog niet zeker of ik die grootste wielen een visuele plus vind. Een G staat ook mooier op max 20" dan op groter.
En die kan écht kleur gebruiken, 't mag opvallen. In dat grijs met grijze velgen is me dat té Chelsea.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, BMWMB zei:

Wel tenminste echte uitlaten, en hoogstwaarschijnlijk met een dikke sound.

Dit in BRG zonder getinte ruiten als vervanger voor mijn SVR... 😝 

Of beter wachten op de SV(X) uitvoering, want deze zit qua prestaties toch nog niet op hetzelfde niveau! ;) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

BRG, geeuw, 't mag een beetje gedaan gaan zijn met die donkergroen-manie. En BRG is wat plat en te donker om de vormen van de Def te accentueren.

Ik vind dat dit ding gerust in een soort Madagascar-ondergaande-zon-oranje metallic mag. Of Of Kalahari Gold metallic, weet ik veel hoe al die kleuren moeten heten. Etosha Morning Glory Irisidescent. Outeniqua (Vivid) Green metallic. Soweto Blood Bath metallic. :D  Of zelfs G4 Challenge Orange!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat je met zo'n V8 wel wat vrouwelijk wild kan aantrekken, maar met die kleuren die je beschrijft zien ze u direct staan in t bos.  BosRamptampenGroen FTW!

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Race7 zei:

Ik vermoed dat je met zo'n V8 wel wat vrouwelijk wild kan aantrekken, maar met die kleuren die je beschrijft zien ze u direct staan in t bos.  BosRamptampenGroen FTW!

Dan toch best met donkere ruiten! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/2/2021 om 23:22, Race7 zei:

Ik vermoed dat je met zo'n V8 wel wat vrouwelijk wild kan aantrekken, maar met die kleuren die je beschrijft zien ze u direct staan in t bos.  BosRamptampenGroen FTW!

Bushwhacker Green, bedoelt ge dus. Klinkt vet. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

bron: Motor1.com

Mardell said Land Rover has more than 20,000 orders for the Defender.

The British off-roader is in high demand as more than 7,000 units are sold each month, which is 2,000 more than JLR's original estimations. The SUV could prove to be even more popular in the coming years as a bigger Defender 130 with three rows of seats will go on sale before the end of 2022. Land Rover believes the 5.1-metre-long version will be particularly successful in North America, Middle East, and China.

 

levertijden lopen dus op, tekort aan chips en populairder dan verwacht

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt het dat alle diesels nu 6-cilinders geworden zijn? D200, D250 en D300 zijn allemaal de 3-liter, tenzij de website dat foutief vermeldt?

image.png.f2c2cde10b8a1ca945283bca4d193ba4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, trekt iets lekkerder weg uit stilstand dan de 4cyl

voor een full-black af fabriek moet je de X nemen en dan nog een optie aantikken 😮

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Alexanderr zei:

Ja, heb een klant die zoeentje in bestelling heeft.

dat is dan een lv zowel fiscaal als voor inschrijving/taks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik nu niet specifiek gevraagd. Kwam toevallig naar boven in een gesprek en ze zeiden dat ze een LV gekocht hadden met drie zetels. Ik dacht "huh, hoe kan zoiets nu?" en vandaar dat ik zeker ben dat het een 90 is, LV, met drie zetels. Of het echt fiscaal OK is weet ik niet maar ik zou denken van wel, ze kopen altijd op de vennootschap. Denk dat een LR garage je wel met zekerheid zal kunnen adviseren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wordt die 'commercial' niet in .BE verkocht?

in 110 heeft die handige bergruimtes:

Land-Rover-Defender-110-Hard-Top-interio

maar een 90Commercial is vel knapper:

act_0679_08174_hr.jpg?itok=1WUwOh3C

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Alexanderr zei:

Dat heb ik nu niet specifiek gevraagd. Kwam toevallig naar boven in een gesprek en ze zeiden dat ze een LV gekocht hadden met drie zetels. Ik dacht "huh, hoe kan zoiets nu?" en vandaar dat ik zeker ben dat het een 90 is, LV, met drie zetels. Of het echt fiscaal OK is weet ik niet maar ik zou denken van wel, ze kopen altijd op de vennootschap. Denk dat een LR garage je wel met zekerheid zal kunnen adviseren? 

Defender 90 met 3-zitsbank kan perfect als LV en is 100% legaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, flupke73 zei:

wordt die 'commercial' niet in .BE verkocht?

in 110 heeft die handige bergruimtes:

Land-Rover-Defender-110-Hard-Top-interio

maar een 90Commercial is vel knapper:

act_0679_08174_hr.jpg?itok=1WUwOh3C

 

Deffie "hardtop", ik vind dat ook wijs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid