Ga naar inhoud

Jeep Wrangler Unlimited


Naish

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Naish zei:

Nope, te veel signalen van scam...

Schering en inslag bij die US import dingen. (als het er zo ene was natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, gTa said:

Niet enkel bij US import dingen, heb ik de indruk.

Idd.

Heb zo een M140i te koop weten staan. Moest je in eoa vage buurt in Charleroi zijn, en dan was er blijkbaar nog aan de uitlaat gefoefeld ook ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ir_fuel zei:

Idd.

Heb zo een M140i te koop weten staan. Moest je in eoa vage buurt in Charleroi zijn, en dan was er blijkbaar nog aan de uitlaat gefoefeld ook ...

En da's dan verkocht aan ne goedgelovige peet die nu in de waan leeft dat hij een zuivere auto heeft. Schandalig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ongeloofelijk... Eentje herken ik meteen want die gebruikt altijd dezelfde foto's en is altijd dezelfde nummer maar iedere keer een andere naam.

En deze nu wil niet afspreken zonder dat ik een voorschot betaal. Ik heb een bon de commande gekregen met daarop alle gegevens (bedrijf checkt uit), maar ik vind geen vaste lijn om te bellen en het rekeningnummer voor een franse firma is in Duitsland. Hij steekt het weg achter het feit dat hij overal rekeningen heeft, maar als ik nu zijn dealerprofiel bekijk op mobile heeft hij geen enkele auto staan...

Hij blijft hameren op feit dat voorschot er moet zijn om de wagen te blokkeren. Als ik zeg, moet niet blokkeren, ik kom morgen en betaal hem direct als ik erbij sta, dan wil hij niet afspreken.

Met andere woorden een combinatie van belletjes en ik vertrouw het niet.

 

Nu, net telefoon neergelegd en overeengekomen met een belgische verkoper voor eentje... Het is wel een JKU geworden. 

Alles bij elkaar gelegd is het te gek om een kar van 45 a 50k te kopen voor een paar weken per jaar te gebruiken (voor kleine afstanden) en dan de rest van het jaar op een parking in het stof bij de luchthaven te parkeren...

Met andere woorden, verstand heeft gewonnen deze keer... Kan niet iedere keer het hart zijn dat wint :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Naish zei:

Het is ongeloofelijk... Eentje herken ik meteen want die gebruikt altijd dezelfde foto's en is altijd dezelfde nummer maar iedere keer een andere naam.

En deze nu wil niet afspreken zonder dat ik een voorschot betaal. Ik heb een bon de commande gekregen met daarop alle gegevens (bedrijf checkt uit), maar ik vind geen vaste lijn om te bellen en het rekeningnummer voor een franse firma is in Duitsland. Hij steekt het weg achter het feit dat hij overal rekeningen heeft, maar als ik nu zijn dealerprofiel bekijk op mobile heeft hij geen enkele auto staan...

Hij blijft hameren op feit dat voorschot er moet zijn om de wagen te blokkeren. Als ik zeg, moet niet blokkeren, ik kom morgen en betaal hem direct als ik erbij sta, dan wil hij niet afspreken.

Met andere woorden een combinatie van belletjes en ik vertrouw het niet.

 

Nu, net telefoon neergelegd en overeengekomen met een belgische verkoper voor eentje... Het is wel een JKU geworden. 

Alles bij elkaar gelegd is het te gek om een kar van 45 a 50k te kopen voor een paar weken per jaar te gebruiken (voor kleine afstanden) en dan de rest van het jaar op een parking in het stof bij de luchthaven te parkeren...

Met andere woorden, verstand heeft gewonnen deze keer... Kan niet iedere keer het hart zijn dat wint :inlove: 

Dat eerste verhaal ligt er toch wel héél dik op zeg.

Fotoots!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Naish zei:

het rekeningnummer voor een franse firma is in Duitsland

Altijd een weggever voor scam inderdaad. 

Proficiat met de aankoop! Deze zomer met dat ding naar daar rijden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Naish said:

maar ik vind geen vaste lijn om te bellen en het rekeningnummer voor een franse firma is in Duitsland.

Ja dat stinkt. Moest het nu nog gewoon Western Union zijn zou je het nog kunnen geloven.

:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ICM zei:

Dat eerste verhaal ligt er toch wel héél dik op zeg.

Fotoots!

Jip...

Probleem dat heel dat verhaal natuurlijk niet in 1 bericht naar boven komt. Je begint met info over de auto met een paar vragen, dan eens bellen, dan wat berichten, dan wat op de prijs gaan werken en eenmaal dat gedaan is dan pas begint heel het verhaal naar boven te komen van zijn gewenste constructie die meer en meer naar boven komt. Maar laat ons zeggen dat hij initieel starten met de helft voorschot, dan 1/4, dan 1000 eur...

27 minuten geleden, Challazer zei:

Altijd een weggever voor scam inderdaad. 

Proficiat met de aankoop! Deze zomer met dat ding naar daar rijden? 

Jip binnen 3 weekjes rijden we naar daar ermee...

14 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ja dat stinkt. Moest het nu nog gewoon Western Union zijn zou je het nog kunnen geloven.

:D 

Ja, dat is nog meer een weggever of zoals die kopers die vragen om eerst transport te betalen...

Moet wel zeggen dat deze het redelijk goed in elkaar heeft gestoken. Alle checks op bedrijfsnaam, adressen,... komen goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Gerelateerde inhoud

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid