Ga naar inhoud

BMW G09 XM


Soul

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, gTa zei:

De parkeerplaatsen langsheen de R40 in Gent bovenop de berg, dat zijn zo van die schuine parkeerplaatsen die aflopen naar de goot toe en waar er een 10 tot 15cm hoge arduinen borduur op je voorbumper ligt te loeren. Ondanks camera's kan je daar niet op 2 cm exact van parkeren, dus je staat daar (veiligheidshalve) 10-15 cm vandaan ... en dan steekt die kont inderdaad een pak uit tov de doorsnee auto's. En dan heb ik nog maar 5m10 mee ... wat moet dat zijn met nog eens 30 cm extra. :silly:

Ik denk dat menig autoliefhebber sowieso al een koele minnaar is van schuine parkeerplaatsen. Ik vind ze persoonlijk toch de hel, zelfs met een kleine wagen, omdat ze ontworpen zijn om er met de neus eerst in te draaien, terwijl achterwaarts inparkeren toch wel enkele voordelen biedt: bij het vertrekken (meer zicht, eenvoudiger manoeuvre), maar ook bij het inparkeren zelf kan je met de poep doorgaans iets dichter tegen die hoge borduren parkeren. Een achteruitrijcamera helpt op dat vlak ook iets meer naar accuraatheid toe dan die 360 graden bovenaanzicht camera's.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
On 9/2/2022 at 9:48 AM, William Blake said:

True, maar traditioneel scoort BMW 'minder' in het echte hoge segment (lees 150-200k)

Hoeveel auto's heeft BMW in het echte hoge segment? Je spreekt hier van 200K.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

Hoeveel auto's heeft BMW in het echte hoge segment? Je spreekt hier van 200K.

Ik heb een i7 voor ons in bestelling staan, full option. 212k. 

Maar in feite is enkel de 7 Reeks in dat segment. Een X7 M60i geraakt daar totaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Tommie said:

Ik heb een i7 voor ons in bestelling staan, full option. 212k. 

Maar in feite is enkel de 7 Reeks in dat segment. Een X7 M60i geraakt daar totaal niet.

Ja, nu, maar als je spreekt van "historisch gezien"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ja, nu, maar als je spreekt van "historisch gezien"?

Niks, nada. Ja, M760Li V12 van de afgelopen jaren kwam in de buurt.

Mogen natuurlijk niet in 't vaarwater van ons zustermerk Rolls Royce komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/2/2022 at 9:48 AM, William Blake said:

True, maar traditioneel scoort BMW 'minder' in het echte hoge segment (lees 150-200k)

 

9 hours ago, ir_fuel said:

Dus @William Blake zijn uitspraak raakt kant noch wal.

Waarom niet? Ik denk dat er idd gemiddeld en over het algemeen meer S-Klasses en GLS' over de toonbank gaan dan resp. 7 Reeksen en X7. Wat betreft S-Klasse ben ik zelfs zeker.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuel bedoelt dat BMW bijna geen modellen heeft in dat segment. En dat klopt wel.

Anyway, altijd V8 dus, de snoepers.

Ik heb 'em in deze config besteld, you can never go wrong with black:

 

 

 

FRONTSIDE_21CS_1664339178296.png

REARSIDE_21CS_1664339178296.png

DASHBOARD_21CS_1664339178296.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tommie zei:

Fuel bedoelt dat BMW bijna geen modellen heeft in dat segment. En dat klopt wel.

Anyway, altijd V8 dus, de snoepers.

Ik heb 'em in deze config besteld, you can never go wrong with black:

 

 

 

FRONTSIDE_21CS_1664339178296.png

REARSIDE_21CS_1664339178296.png

DASHBOARD_21CS_1664339178296.png

Maskeer je nu niet alle lijnen? Zo kun je idd nooit fout doen. 😁

Iemand enig idee of dit fiscaal goed zit? vroeg t me gwn af. Zou “mooi” zijn tov de gt4 door e performance, als dit een echte fiscale hybrid zou zijn.

Ik vraag me wel af wie dit gaat kopen. De liefhebber die in die prijsrange zit koopt een 911T, een R8,… geen suv. Maar goed er zal wel een publiek voor te vinden zijn dat enkel hard rechtdoor wenst te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik vraag me wel af wie dit gaat kopen. De liefhebber die in die prijsrange zit koopt een 911T, een R8,… geen suv. Maar goed er zal wel een publiek voor te vinden zijn dat enkel hard rechtdoor wenst te gaan.

En die snap ik niet. Je kan niet 'twijfelen' tussen een 911 of een SUV. 't Is het een of het andere.

Maar als je een snelle SUV wilt en je hebt sollen, dan is deze wel fris 100% fiscaal aftrekbaar met een V8. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tommie zei:

Fuel bedoelt dat BMW bijna geen modellen heeft in dat segment. En dat klopt wel.

 

Dat is ook mijn punt.

BMW is traditioneel minder vertegenwoordigd in dat segment, tov pakweg MB waar men vlot 5 aparte modellen kan vinden van boven de 200K. Vraag/aanbod.

Maar zoals @gTa ook terecht aanhaalde zijn die ‘klassieke’ spelregels minder actueel geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid