Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, Polygoon zei:

M'n vriendin vindt het standaard al een johnny bak :( 

ik hoop dat ze dan andere kwaliteiten heeft 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar 'm heeft leren rijden: voeten op de verkeerde pedalen, remmen en gas geven tegelijk enzoverder. Maar hij amuseert zich precies wel 😉

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/12/2020 om 07:56, mrbbs zei:

Ik heb gevraagd dat ze auto verder niet zouden aanraken, dus alle transport folie ed zit er nog op. Bert zal dan wel zorgen dat die in orde staat. Heb met de GT86 en met de BRZ ook gedaan. Ik ben geen detailling freak, maar het is toch verrekt handig hoe makkelijk die auto na een coating wast. Anders blijft dat vuil allemaal "aangekoekt".

Als ik het goed begrepen heb staat uwe GR terug al te koop.Hij zou blijkbaar te snel zijn ??? (cfr ander forum).Kan je een beetje meer specifiek zijn waarom de wagen niet voldoet aan de verwachtingen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, pieter2 zei:

Als ik het goed begrepen heb staat uwe GR terug al te koop.Hij zou blijkbaar te snel zijn ??? (cfr ander forum).Kan je een beetje meer specifiek zijn waarom de wagen niet voldoet aan de verwachtingen ? 

De wagen is bijna zo snel als de beslissing om hem te verkopen!

Tuurlijk is die wagen te snel voor de openbare weg. Het is een wagen waarmee ge aan rallysnelheden kunt rijden.

aangepast door Le Capri Mauve
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/12/2020 om 18:23, pieter2 zei:

Als ik het goed begrepen heb staat uwe GR terug al te koop.Hij zou blijkbaar te snel zijn ??? (cfr ander forum).Kan je een beetje meer specifiek zijn waarom de wagen niet voldoet aan de verwachtingen ? 

Interessant ! Nu ben ik ook razend benieuwd.

De mijne komt begin volgend jaar op de baan dus ik kan nog geen zinnig woord zeggen over hoe dat nu echt rijdt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de wagen gisteren inderdaad overgelaten. Maar afgaande op je huidige wagen kan ik wel inschatten dat je de GR Yaris fantastisch zal vinden.

Alles hangt een beetje af van je achtergrond en wat je verlangt van een wagen. 

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de wagen gisteren inderdaad overgelaten. Maar afgaande op je huidige wagen kan ik wel inschatten dat je de GR Yaris fantastisch zal vinden.
Alles hangt een beetje af van je achtergrond en wat je verlangt van een wagen. 
Hier verschiet ik toch wel een beetje van. Waar wringt het schoentje dan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, mrbbs zei:

Ik heb de wagen gisteren inderdaad overgelaten. Maar afgaande op je huidige wagen kan ik wel inschatten dat je de GR Yaris fantastisch zal vinden.

Alles hangt een beetje af van je achtergrond en wat je verlangt van een wagen. 

Te veel tractie ? Moet je te snel gaan om te rijden zoals je wil ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, mrbbs zei:

Ik heb de wagen gisteren inderdaad overgelaten. Maar afgaande op je huidige wagen kan ik wel inschatten dat je de GR Yaris fantastisch zal vinden.

Alles hangt een beetje af van je achtergrond en wat je verlangt van een wagen. 

Toen wij de wagen gingen afhalen was er ook iemand die een hogere prijs dan de catalogusprijs wilde bieden om de onze te hebben....maar we willen hem te graag

Ik veronderstel als de uwe terug verkocht is dat je er ook geen verlies op gemaakt zal hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid