Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden, berengun zei:

Toen wij de wagen gingen afhalen was er ook iemand die een hogere prijs dan de catalogusprijs wilde bieden om de onze te hebben....maar we willen hem te graag

Ik veronderstel als de uwe terug verkocht is dat je er ook geen verlies op gemaakt zal hebben

Mijn dealer zei ook dat hij biedingen boven catalogus had gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we zeggen dat we allebei heel gelukkig zijn met de deal :)

Maar voor mijn gebruik had ik teveel snelheid nodig om mijn plezier te kunnen vinden. Ik houd meer van minder efficiente auto's. Het had een andere zaak geweest mocht ik wekelijks op gravel of in de sneeuw had kunnen rijden...

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, mrbbs zei:

Laten we zeggen dat we allebei heel gelukkig zijn met de deal :)

Maar voor mijn gebruik had ik teveel snelheid nodig om mijn plezier te kunnen vinden. Ik houd meer van minder efficiente auto's. Het had een andere zaak geweest mocht ik wekelijks op gravel of in de sneeuw had kunnen rijden...

Bouw eens een E30 V8 :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er wel een gewaagde aanpak uit: kopen, eens goed testen en snel verkopen als de auto u niet echt ligt(voor het straatgebruik dat ge in gedachten hebt). Ik neem aan dat er dan nog geen kosten moeten betaald worden aan de staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, mrbbs zei:

Laten we zeggen dat we allebei heel gelukkig zijn met de deal :)

Maar voor mijn gebruik had ik teveel snelheid nodig om mijn plezier te kunnen vinden. Ik houd meer van minder efficiente auto's. Het had een andere zaak geweest mocht ik wekelijks op gravel of in de sneeuw had kunnen rijden...

Als ik het mij goed herinner is dat ook de reden geweest waarom je indertijd je Cayman hebt verkocht of was dat een ander member?

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, tato said:

Als ik het mij goed herinner is dat ook de reden geweest waarom je indertijd je Cayman hebt verkocht of was dat een ander member?

Klopt inderdaad! Ik moet op de gas de auto niet alleen kunnen sturen maar ook licht dwars hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, mrbbs zei:

Klopt inderdaad! Ik moet op de gas de auto niet alleen kunnen sturen maar ook licht dwars hebben.

Dan zou de Fiesta ST u toch perfect moeten liggen, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, mrbbs zei:

Klopt inderdaad! Ik moet op de gas de auto niet alleen kunnen sturen maar ook licht dwars hebben.

M4 kopen en PSS opleggen 😄 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Rabbit zei:

Yaris vs Mini JCW ... tis pijnlijk 

 

Het is misschien vloeken in de kerk maar geef me toch maar de Mini Jcw. Ik ben dan ook geen trackday- noch raceliefhebber. :) 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Fred zei:

Het is misschien vloeken in de kerk maar geef me toch maar de Mini Jcw. Ik ben dan ook geen trackday- noch raceliefhebber. :) 

Facepalm is op zijn plaats wi 😛 Er zit imo zoveel meer ziel, heritage, knowhow, techniek in die auto dan in alle generaties JCW samen 🤣

Les gouts et les couleurs e 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

yep apple CarPlay zit erop (toch in België)

nog 1 week wachten en we kunnen hem inschrijven....het wordt tijd want zit intussen alweer op car configurators :)

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid