Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

Is waarschijnlijk vrij goed op de baan te houden op die kasseien, in tegenstelling tot euh, sommige achterwielaandrijvers die de hele tijd een zijstraat willen inslaan die er niet is.

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Is waarschijnlijk vrij goed op de baan te houden op die kasseien, in tegenstelling tot euh, sommige achterwielaandrijvers die de hele tijd een zijstraat willen inslaan die er niet is.

Die kasseien zijn echt wel spekglad, zelfs met de Yaris :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Denniske zei:

Die kasseien zijn echt wel spekglad, zelfs met de Yaris :D

Ja maar daar dacht ik niet aan, eerder aan heftig overstuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/12/2020 om 21:43, Dimitri zei:

Dan zou de Fiesta ST u toch perfect moeten liggen, niet?

Vergelijkende test nu door PH, Fiesta komt er eigenlijk uit als winnaar:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessante vergelijking.  Het opzet van de twee autos is verschillend. De blauwe is een speelse hot hatch ,  de rode is gemaakt om snel te zijn op een rallyparcours.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Zot hoe hoog die mounts staan. Wie is daar op gekomen [emoji28]?!? Ze moeten tochgeweten hebben dat dat bij veel mensen een probleem ging zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites


Zot hoe hoog die mounts staan. Wie is daar op gekomen [emoji28]?!? Ze moeten tochgeweten hebben dat dat bij veel mensen een probleem ging zijn
Ik vermoed dat ze zich hebben verkeken op het feit dat in Europa de mensen wat groter zijn. Een gewone Yaris zijn zetels staan ook hoger dan bij de concurrentie.



Link naar reactie
Delen op andere sites

wij hebben gisteren onze eerste rit gedaan en absoluut niets gemerkt van zetels die te hoog staan.  In de M2 kon ik misschien wel lager, maar zat ik op dezelfde hoogte....met goed overzicht, vrij rechte rugleuning en beide handjes op het stuur....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid