Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 7 oktober 2022 Geplaatst: 7 oktober 2022 5 minuten geleden, ir_fuel zei: Ben zo ook eens bijna van mijn sokken gereden door iemand die uit een zijstraat kwam en enkel naar links keek, terwijl ik dus van rechts kwam op zo een fietspad voor de 2 rijrichtingen. Levensgevaarlijk is dat. Hier komt dat regelmatig voor, en ik doe dat zowel als fietser als als automobilist. Imo echt nodig als automobilist om daar actief aan te denken, anders maai je iemand om. En als fietser er van uitgaan dat ze je niet zien uiteraard. Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 7 oktober 2022 Geplaatst: 7 oktober 2022 Aan mijn schoonouders lag ook zo’n fietspad tot voor kort. elke maand was het daar wel eens prijs. Mijn schoonma Is daar ook opgeschept geweest, gelukkig met alleen materiële schade. Ze had zelf niet te veel snelheid mee. Maar vaak is het erger, want de meerendeel van de fietsers hadden wél snelheid mee, wanr die komen van een brug iets verderop. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 8 oktober 2022 Geplaatst: 8 oktober 2022 9 uren geleden, ex-Mooseman zei: Aan mijn schoonouders lag ook zo’n fietspad tot voor kort. elke maand was het daar wel eens prijs. Mijn schoonma Is daar ook opgeschept geweest, gelukkig met alleen materiële schade. Ze had zelf niet te veel snelheid mee. Maar vaak is het erger, want de meerendeel van de fietsers hadden wél snelheid mee, wanr die komen van een brug iets verderop. Daar zijn de automobilisten dan toch het probleem? Quote
ir_fuel 58.281 Geplaatst: 8 oktober 2022 Geplaatst: 8 oktober 2022 1 hour ago, Tjeu said: Daar zijn de automobilisten dan toch het probleem? Daar ben je vet mee. Quote
Elwood 286 Geplaatst: 8 oktober 2022 Geplaatst: 8 oktober 2022 23 uren geleden, Jokke_vlo zei: Pas op en daarna gaan die gasten nog eens cashen. Overgenomen door een of ander me groep die er een strategische overname in ziet. BAM. Ik vind het onwaarschijnlijk… Hoe kan je aan dit tempo de verliezen opstapelen ? Ik zit niet in de branche maar een velo ontwikkelen is nu precies toch ook niet hetzelfde als een medicijn tegen Alzheimer… ? Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 8 oktober 2022 Geplaatst: 8 oktober 2022 55 minuten geleden, Elwood zei: Ik vind het onwaarschijnlijk… Hoe kan je aan dit tempo de verliezen opstapelen ? Ik zit niet in de branche maar een velo ontwikkelen is nu precies toch ook niet hetzelfde als een medicijn tegen Alzheimer… ? Met het geld van een ander en amper eigen risico ….. lekker de consulting firma vullen en met wat geluk cashen zo een mannen dankzij een of andere invest groep die hun luchtkasteel wil. De manier waarop private equity de laatste jaren (met toen groeiende beurs) pure vogel pik spelen is hallucinant. Ik heb dat ook moeten leren begrijpen …… het gaat bij die mannen niet om gezonde bedrijven met gestage groei. Maar er 10 met “innoverende gedachten” waarvan er dan 1 het goudhaantje is. De rest is weggegooid geld en dat vinden ze helemaal niet erg. Het aantal rijken die een mislukt bedrijf voor miljoenen hebben verkocht is groot. 1 Quote
mrbbs 2.790 Geplaatst: 8 oktober 2022 Geplaatst: 8 oktober 2022 Op 23/9/2022 om 10:14, ir_fuel zei: https://www.mantel.com/giro-isode-mips 't is van mij een Giro Register geworden 1 Quote
Elwood 286 Geplaatst: 9 oktober 2022 Geplaatst: 9 oktober 2022 17 uren geleden, Jokke_vlo zei: Met het geld van een ander en amper eigen risico ….. lekker de consulting firma vullen en met wat geluk cashen zo een mannen dankzij een of andere invest groep die hun luchtkasteel wil. De manier waarop private equity de laatste jaren (met toen groeiende beurs) pure vogel pik spelen is hallucinant. Ik heb dat ook moeten leren begrijpen …… het gaat bij die mannen niet om gezonde bedrijven met gestage groei. Maar er 10 met “innoverende gedachten” waarvan er dan 1 het goudhaantje is. De rest is weggegooid geld en dat vinden ze helemaal niet erg. Het aantal rijken die een mislukt bedrijf voor miljoenen hebben verkocht is groot. Vrees dat je gelijkt hebt… Het lijkt belangrijker om je idee goed in de markt te zetten dan in de markt te bewijzen dat het werkt… Niet de manier waarop ik rijk zou willen worden. 1 1 Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 9 oktober 2022 Geplaatst: 9 oktober 2022 2 uren geleden, Elwood zei: Vrees dat je gelijkt hebt… Het lijkt belangrijker om je idee goed in de markt te zetten dan in de markt te bewijzen dat het werkt… Niet de manier waarop ik rijk zou willen worden. Dat klopt helemaal ! Quote
ir_fuel 58.281 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 19 hours ago, Elwood said: Niet de manier waarop ik rijk zou willen worden. Mij zou het niet kunnen schelen. 1 2 1 Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 Ik zou het ook echt niet willen....... voor geen geld. Dat is het mij echt niet waard. 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 2 uren geleden, ir_fuel zei: Mij zou het niet kunnen schelen. Ik ging net zeggen, hoe begin ik er aan Dan kan ik 10 Lotussen kopen \o/ Heb ik er mss eentje die werkt 1 Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 21 uren geleden, Elwood zei: Vrees dat je gelijkt hebt… Het lijkt belangrijker om je idee goed in de markt te zetten dan in de markt te bewijzen dat het werkt… Niet de manier waarop ik rijk zou willen worden. Iets kunnen verkopen is toch ook een competentie? Als je die niet voor 'een betere samenleving' aanwendt is dat natuurlijk beetje jammer. Quote
ir_fuel 58.281 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 Kijk, al die rijke mensen beweren toch dat ze rijk zijn geworden omdat ze zo slim zijn en het beter kunnen doen dan een ander? Meritocratie weet je wel. Dan moeten die toch slim genoeg zijn om niet in zo een verhalen te stappen? Quote
Super95 412 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 Wat biedt zo een Cowboy eigenlijk buiten zijn design? Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 15 minuten geleden, Super95 zei: Wat biedt zo een Cowboy eigenlijk buiten zijn design? Patspunten op instagram, zo te zien. Quote
ir_fuel 58.281 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 19 minutes ago, Super95 said: Wat biedt zo een Cowboy eigenlijk buiten zijn design? EEN APP! Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 31 minuten geleden, Super95 zei: Wat biedt zo een Cowboy eigenlijk buiten zijn design? Veel garantiepunten Quote
tuscani 11.792 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 Een reactie op hln artikel op fb Blijkbaar niet zijn proefstuk toe? Quote
ir_fuel 58.281 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 23 miljoen schulden en dan het spel failliet. Quote
binnenmuisarchitekt 13.813 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 Ik begrip dat niet. Doet me denken aan diene kerel van op tv, die met die lambo heeft geraced en nu een relatie heeft met die van Mia Caro. Doodgewoon op tv zeggen dat zijn zaak failliet gegaan is en dat er nog veel schuldeisers zijn. Maar dat hij daar geen probleem mee heeft om ondertussen de grote pats te maken. Je moet het maar doen. Dan moeten er toch veel gedupeerden zijn, voor zeer veel geld en die nooit hun geld gaan terug zien. Terwijl de dief, want dat is het toch, gewoon verder in een dik huis woont en met een dikke auto rijdt, zonder officieel iets te hebben. Mooie wereld ! Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 3 uren geleden, PJH zei: Ik ging net zeggen, hoe begin ik er aan Dan kan ik 10 Lotussen kopen \o/ Heb ik er mss eentje die werkt Ge moet ballen hebben en mensen durven bedriegen, want dat is het. Die gasten weten perfect, net zoals criminelen, dat de kans groot is dat ze vroeg of laat "gepakt" worden maar dat ze nooit zoveel gaan moeten afgeven als wat ze in hun zakken hebben gestopt. Als je het niet in jou hebt om crimineel te zijn, lukt dat niet. Geen scrupules hebben, geen angst om paar jaren het gerecht en allerlei controles op je dak te krijgen, zijn de key competences. 3 uren geleden, Tjeu zei: Iets kunnen verkopen is toch ook een competentie? Als je die niet voor 'een betere samenleving' aanwendt is dat natuurlijk beetje jammer. Het is gewoon pure oplichting en bedrog, leugens verkopen als competentie bekijken? Ik herinner me ook dat jij dit geloofde ondanks de voorspellingen die allemaal lijken uit te komen.... 1 uur geleden, tuscani zei: Een reactie op hln artikel op fb Blijkbaar niet zijn proefstuk toe? Heb ik ook al gezegd, blijkbaar kijken investeerders hier niet naar. Dit is hun derde keer dat ze het lappen. Ik verwacht dat ze deze keer de stap te ver zijn en het gerecht achter zich aankrijgen. Maar een goede crimineel voorziet dat en heeft voldoende ontsnapping om daarna royaal te kunnen leven. Herinner u nog hoe mensen me hier op het forum niet geloofden toen ik dit alles voorspelde...... Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 3 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei: Ik begrip dat niet. Doet me denken aan diene kerel van op tv, die met die lambo heeft geraced en nu een relatie heeft met die van Mia Caro. Doodgewoon op tv zeggen dat zijn zaak failliet gegaan is en dat er nog veel schuldeisers zijn. Maar dat hij daar geen probleem mee heeft om ondertussen de grote pats te maken. Je moet het maar doen. Dan moeten er toch veel gedupeerden zijn, voor zeer veel geld en die nooit hun geld gaan terug zien. Terwijl de dief, want dat is het toch, gewoon verder in een dik huis woont en met een dikke auto rijdt, zonder officieel iets te hebben. Mooie wereld ! Zo werkt dat ook, zie hierboven: - geen scrupules - geen angst voor de instanties - "slim" genoeg zijn om genoeg op een juiste plaats te parkeren. Er lopen er zo veel rond......... Quote
binnenmuisarchitekt 13.813 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 Meanwhile, dat kinekt zadel is zoveel beter. En het uitvallen van mijn batterij bij schokken is ook voorbij. Ik rij toch nog weer iets voorzichtiger sinds dat dodelijk ongeval. Meer mijn bel en claxon gebruiken ook. 4 Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 1 uur geleden, ir_fuel zei: 23 miljoen schulden en dan het spel failliet. En hoeveel miljoen naar "eigen" rekeningen, bedrijven, constructies? Zo een gasten reken als bestuurder / ceo makkelijk 30-40.000 euro per maand he met hun consulting. De bedragen welke een "revisor" nog accepteert zonder veel vragen. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.