Ga naar inhoud

Volkswagen lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Vooral slechte service noemen we dat. Feit is ook dat een auto van 64000€ geen 50000€ meer waard is na 2 jaar, zeker een phaeton niet. Dat is zowat een baksteen in een zwembad als het komt op waardevastheid.

 

Het probleem met roest aan deuren is ook een gekend probleem bij passat's.

 

Snap niet wat zijn probleem is met het herspuiten van de deuren. Onderhandel dan voor nieuwe deuren desnoods. Eerlijk gezegd kan die klant je ook alles wijsmaken wat hij wil. Ik kom regelmatig autos tegen met nog geen 30k km op en die zien eruit alsof ze er 300 000 opzitten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem van de deuren is geen alleenstaand geval bij de Phaeton. Er is geen enkel probleem naar garantie, wordt perfect gedekt want er is 12j garantie tegen roest. Dat hij niet akkoord is met roest aanpakken en spuiten is zijn probleem. De situatie zou correct opgelost zijn (over de aanpak van de dealer spreek ik me niet uit), als hij wil dat zijn auto terug wordt overgenomen dan is hij imo compleet onredelijk. Een probleem kan zich altijd voordoen, als het correct wordt opgelost moet je dat imo ook kunnen aanvaarden en niet weigeren van voor je de oplossing een kans geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft 'ie zich de aankoop van dat ding zo hard beklaagd (voornamelijk qua waardeverlies) dat 'ie met een plantenspuitje met zout water z'n deuren heeft zitten vernevelen, elke avond opnieuw, in plaats van met zijn madame naar Big Bang Theory te kijken, totdat er roest ontstond en 'ie dan fase 2 van z'n mijn-911-is-brak-en-ik-maak-zolang-trammelant-op-internet-tot-de-fabrikant-hem-terugneemt-tegen-full-refund kopieerspelletje in werking kon stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Ik heb het basis navigatie systeem in mijn golf 7 en vraag me af of het mogelijk is om navigatiebegeleiding the krijgen zonder audio instructies? Indien ik het navigatie volume op 0 zet wordt mijn muziek of podcast toch nog onderbroken. Iemand een oplossing?

 

(Als dit hier verkeerd staat, mijn excuses.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens bij de algemene setup bij volume, daar kan je instellen hoeveel je volume vd muziek moet zakken bij navigatiemeldingen/parkeersensoren/...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens bij de algemene setup bij volume, daar kan je instellen hoeveel je volume vd muziek moet zakken bij navigatiemeldingen/parkeersensoren/...

Gelukt. Merci!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

De anonieme Golf GTI's van politiezone Brussel hoofdstad :) zwart, vijfdeurs, hier op 16" winterset vermoedelijk.

 

f6af7454-ed48-11e5-b86f-9b33716021bd_web

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 inch. En er staan in grote letters Politie op dus echt super anoniem zijn ze niet.

 

Voor de Nederlandsonkundigen wel, hé...  :lol:

 

 

d25ed65209e865097bbe154816bf5c57.jpg

 

711f1875d0afa825cbddce7eb941a5f2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...

Hoe lelijk dat spel toen was ... dat veroudert eigenlijk best verrassend goed. Toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit deze hoek ziet het er een beetje uit als een kruising tussen een MC12 en een facelift NSX van het vorig model.

 

Eigenlijk best een geslaagde neus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuuuck da's eigenlijk zo dik hè. Maar is er daar maar niet 1'ne van gemaakt ofzo?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Op 4-5-2017 om 21:04 zei korneeldebruyn:

Fuuuck da's eigenlijk zo dik hè. Maar is er daar maar niet 1'ne van gemaakt ofzo?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Meerdere..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid