Jump to content

VW ID.Buzz

Polygoon
 Share

Recommended Posts

Blijkbaar is VW aan de slag gegaan met een elektrische transporter: 

image.png.6d46f7ea1d87ac5e05b57bb4230bdcb9.png

“VW ID.Buzz testing seems to have started as a prototype has been spotted on the back of a trailer with "Elektrofahrzeug" plate. VW is using a modified Transporter platform that's shorter and wider than the standard van to cover up the ID.Buzz's form.”

6 minutes ago, kwiekie said:

Da's ook gewoon een mule hé mannen :) 

Uiteraard :D Maar een nieuw topic maken enkel met een mule is wat zielig :D 

Als het uiteindelijke model niet te ver afwijkt van de concept dan gaat dit echt overal opduiken denk ik. Ik zou zelfs eentje willen denk ik, zo cool :D 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Similar Content

• Thebiemerke
      By Thebiemerke
    • Guest wooter
      By Guest wooter
      Eerste leveringen voor eind 2017, met als minimum range 350km en een 0-100 van sub 6 seconden voor het basispakket. Plaats voor 5 inzittenden, een horizontaal 15" touchscreen ipv de verticale 17" en een glazen dak van voor tot achter. Autopilot en alle hardware zit er ook op.

Het aantal deposits was op het moment van launch (na een dag beschikbaar in Tesla Stores en een uur online) 115000 stuks, wat meer is dan dat er 3-reeksen op 1 jaar verkocht worden bij BMW.

https://t.co/pjMl3cQSQ2
    • tuscani
      By tuscani
      Blijkbaar nog geen topic over?
      Hij is binnenkort te bezichtigen bij de dealers, want ze zijn in Belgie toe gekomen.

https://www.kia.com/be/nl/modellen/ev6/ontdekken/?gclid=CjwKCAjwh5qLBhALEiwAioods6F8brMcYu02jO2hR4GquwzM3gp5kGx0S1-AlwmJSawb-GNZWmLfyRoCZHUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
      hij deelt zijn platform met de ioniq 5 van Hyundai, en heeft dus een wielbasis van 3m, wat groot is voor deze categorie.
      Je kan er je elektrische fiets mee opladen en er is een snellaadsysteem, om 100km te kunnen laden in amper 4.5minuten aan 800v.
      Batterij keuze is er van 58kwh tot 77kwh (170 tot 585pk), en prijzen vanaf 43K
      De achterkant is speciaal laat ons zeggen, maart binnenin en de voorkant is best oké.

• tuscani
      By tuscani
      Uit nieuwsgierigheid, welke zou jullie voorkeur hebben. Prijzen zitten  dicht bij elkaar, daar ze alle drie rond de 75k zitten. 
      Alle 3, 100% elektrisch en wat hoger op hun poten. Gaan jullie voor een Duitse premium, of naar de Amerikaanse indringer. 
      De ix3 en de q4 zijn beide heel goed uitgerust met sportzetels en echt leder. Bij de Y heb je natuurlijk niet veel keuze, maar "voorlopig" wel het voordeel qua laadmogelijkheden.

• Goesting
      By Goesting
      Er bestaat blijkbaar nog geen onderwerp waar dagdagelijkse problemen met laadpalen gebundeld worden.
      Vandaag is het weer zover met Allego: laadproces kan niet gestart worden. I.t.t. tot vorige ervaringen, gebruiken we ondertussen de Smoov app niet meer, maar wel een druppel van Shell Recharge.
      Geen probleem; ik rij een kilometer verder naar een andere paal van Allego. Daar stel ik echter hetzelfde vast. Met dat verschil dat deze snoodaard van een laadpaal het wel nodig vond om mijn kabel vast te zetten. Op dat moment ben je dus in de tang genomen. Je kabel wordt gegijzeld, want er is geen noodknop op de paal om deze alsnog los te maken.
      Even bellen naar het storingsnummer dus. Een kwartier wachtmuziek later, waarbij er trouwens nooit wordt meegedeeld hoeveel personen er nog voor jou in de wachtrij zitten, krijg ik een medewerker aan de lijn:
      Daar sta je dan met je mond vol tanden. Drie kwartier kwijt en de verdere planning van de dag is onzeker. Er bestaan dus nog slechtere situaties dan een lege batterij. Namelijk: lege batterij + kabel gegijzeld. Wat ook echt frustrerend is, is dat ze de status van hun netwerk niet accuraat bijhouden op hun website. Daar was er geen vuiltje aan de lucht.
      De tip om te gaan laden bij de concurrentie is ook nogal waardeloos, aangezien Allego - in deze streek althans - een monopolie heeft.
      De vorige storing was nog geen maand geleden: https://tweakers.net/nieuws/189762/honderden-ev-laadkabels-konden-vrijdag-2-komma-5-uur-niet-loskomen-van-palen-allego.html
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Terms & Conditions