msxx 7.822 Geplaatst: 8 september 2012 Geplaatst: 8 september 2012 En heeft nog een Multipla gehad ook. Daar heeft hij commercials mee opgenomen. Maar had hij deze ook privé? Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 8 september 2012 Geplaatst: 8 september 2012 http://www.formula1.com/news/interviews/2012/9/13774.html Q: But the consequence is that now everybody is talking about closed cockpits? Do you have an opinion on that?KR: I think this sport is dangerous and if you are not happy to take the risk then you should do something else. I am sure there are plenty of drivers who are willing to take the risk driving a Formula One car as it is now. Q: What’s still the best thing about being a Formula One driver?KR: For sure not talking to the media. I am not a big fan of b*llsh*t questions. Kimi Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 9 september 2012 Geplaatst: 9 september 2012 http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule-1/article/detail/1497977/2012/09/09/Ferrari-baas-wil-F1-races-inkorten.dhtml Allemaal wel goede ideeën vind ik. Zeker met de huidige betrouwbaarheid van de auto's vind ik races van 300 kilometer echt achterhaald. 1 bandenwissel per race is ook voldoende (de taktiek gaat misschien minder belangrijk zijn). Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 9 september 2012 Geplaatst: 9 september 2012 Geen slechte ideeën maar de race inkorten, naah. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 9 september 2012 Geplaatst: 9 september 2012 Ik denk dat heel veel coureurs meer a fond zouden gaan vanaf het begin bij een sprintrace van 15 rondes en 1 hoofdrace van 30 rondes. Dat kan het spektakel toch enkel ten goede komen. Ongeacht de budgetrestricties zou 1 reservewagen per team wel weer toegelaten moeten zijn. Quote
GTX 4.954 Geplaatst: 9 september 2012 Geplaatst: 9 september 2012 En 1 punt voor de snelste ronde, of misschien wel meer punten voor de snelste ronde? Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 9 september 2012 Auteur Geplaatst: 9 september 2012 En 1 punt voor de snelste ronde, of misschien wel meer punten voor de snelste ronde? En die krijgt dan een groene overal ofzo en de winnaar een gele!!! Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 9 september 2012 Geplaatst: 9 september 2012 Ik heb altijd gevonden dat de kwalificatie (1/3 van de punten van de race) en de snelste ronde (3 of zo) ook punten verdienen. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 14 september 2012 Geplaatst: 14 september 2012 Harris over de mogelijke zitjes van volgend jaar: http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=26366.htm Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 14 september 2012 Geplaatst: 14 september 2012 Snelste ronde was interessant, is dat niet meer. De verschillen in rondetijden tussen oude/nieuwe banden zijn te groot geworden. Diegenen die een stop minder incalculeren zouden op slag kansloos zijn voor de punten van de snelste ronde .. Quote
walter 4.427 Geplaatst: 18 september 2012 Geplaatst: 18 september 2012 Getrapte neus na een jaar weer verleden tijd De getrapte neus, waar tien van de twaalf F1-teams dit jaar mee rijden, verdwijnt na dit seizoen weer uit de Formule 1. Alle teams hebben een herenakkoord gesloten zodat de visueel onaantrekkelijke neus volgend jaar niet meer bestaat. De getrapte neus is een gevolg van regelwijzigingen. Teams maakten de neuzen van hun auto’s steeds hoger. Vervolgens liepen coureurs het risico dat, bij een aanrijding, de vleugel niet omlaag schoot, maar omhoog. Richting de cockpit. Alle teams, op McLaren en Marussia na, vonden een getrapte neus de best mogelijke oplossing. Een nadeel: iedereen vindt het ding spuuglelijk. Teams hebben de handen ineen geslagen en na dit jaar verdwijnt de getrapte neus. McLarens technische directeur, Paddy Lowe, legt uit dat teams af hebben gesproken geen misbruik van het akkoord te maken. “We hebben een regel aangenomen zodat de getrapte neus verborgen kan worden”, legt hij uit. “Er verandert niets aan de auto met zijn bestaande structuren, maar er mag nu een kap over de neus worden gezet.” “Dat mag op een dusdanige wijze dat teams geen oneerlijke aerodynamische voordelen van die kap kunnen hebben. De puntjes van het akkoord moeten nog op de i worden gezet, maar volgens mij kan het niet meer mis gaan. Ik zie het niet fout gaan.” (www.formule1.nl) Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 18 september 2012 Geplaatst: 18 september 2012 Ach, dat boeit toch niks. Who cares hoe die dingen eruit zien, het gaat om de race. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 18 september 2012 Geplaatst: 18 september 2012 Toch blij dat we op zo'n zaken niet meer moeten kijken hoor: Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 22 september 2012 Geplaatst: 22 september 2012 Ondertussen is Formula 1 2012 uit en heb ik al kunnen kennismaken met het circuit in Austin. Het lijkt wat op een best of van verdwenen circuits maar dan in de andere richting. De eerste bocht lijkt wat op die van de oude A1-ring en de daarop volgende bochtencombinaties lijken wat op de links/rechts bochten van Magny Cours (maar ook op de esses van Suzuka) Tegen het einde aan is er een hele lange rechtse die bestaat uit verschillende bochten die wat doet denken aan Turn 8 op het circuit van de Turkse GP. Ik hou er wel van om zelf op het circuit te rijden maar ik betwijfel of we hier een spannende GP gaan zien. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 22 september 2012 Geplaatst: 22 september 2012 Oh, is het al uit? Dan moet ik snel mijn exemplaar gaan halen. Zijn er verbeteringen in de rest van het spel? Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 22 september 2012 Geplaatst: 22 september 2012 Bwa, niet echt. Grafisch ziet het er volgens mij niet spectaculair beter uit. Indië is wel beter uitgewerkt als parcours en lijkt eigenlijk in niets meer op het circuit van F1 2011 en er zijn wat nieuwe modi. Zo moet je nu ook eerst een soort van rijbewijs halen en is er ook de Champions mode waarin je een bepaald resultaat moet behalen tegen 1 van de 6 wereldkampioenen of alle 6 tesamen. Als je dat op Medium of Hard zet is dat best nog wel leuk. Voor de rest is het same old same old. Ik hoop dat er toch eindelijk eens werk gemaakt wordt van een spel waarin je minstens 5 ECHTE seizoenen na elkaar kan rijden met telkens de verschillende teams, circuits en rijders van die jaren. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 22 september 2012 Auteur Geplaatst: 22 september 2012 Ook mijn vraag, is het de moeite of weer meer van hetzelfde? Is er een managerfunctie? Dat is zowat de enigste reden die me over de streep zou kunnen trekken... Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Bwa, niet echt. Grafisch ziet het er volgens mij niet spectaculair beter uit. Indië is wel beter uitgewerkt als parcours en lijkt eigenlijk in niets meer op het circuit van F1 2011 en er zijn wat nieuwe modi. Zo moet je nu ook eerst een soort van rijbewijs halen en is er ook de Champions mode waarin je een bepaald resultaat moet behalen tegen 1 van de 6 wereldkampioenen of alle 6 tesamen. Als je dat op Medium of Hard zet is dat best nog wel leuk. Voor de rest is het same old same old. Ik hoop dat er toch eindelijk eens werk gemaakt wordt van een spel waarin je minstens 5 ECHTE seizoenen na elkaar kan rijden met telkens de verschillende teams, circuits en rijders van die jaren. Wat ik jammer vond aan 2011: - geen uitgebreide teamkeuze in career mode - geen evolutie van de piloten en auto's - aanpassing van de wagennummers gebaseerd op het vorig seizoen Maar wel uren superfijne gameplay gehad. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Zo moet je nu ook eerst een soort van rijbewijs halen Als je 't niet haalt en je bent traag, ken je enkel Karthikeyan kiezen. Als je 't niet haalt en je bent snel: enkel Maldonado. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 24 september 2012 Auteur Geplaatst: 24 september 2012 Gadver, verdien anders eens een knap horloge, Lewis straalt weer door afwezigheid... Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 Bij McLaren kunnen ze beter Raikonnen terug contracteren, die is ook niet aanwezig maar gedraagt zich immers niet als een klein kind. Bij Raikonnen is het een handelsmerk, bij Hamilton aandachtzoekerij Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 25 september 2012 Geplaatst: 25 september 2012 http://sidepodcast.com/post/jake-humphrey-quits-bbcs-f1-coverage-2013 Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 25 september 2012 Geplaatst: 25 september 2012 http://sidepodcast.c...1-coverage-2013 Sympathieke vent, en net te weinig ego zodat hij goed door 1 deur kon met EJ en DC. Maar of het echt een groot gemis is dat hij straks weg is? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.