GTX 4.215 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Tgohja, nen gesloten cockpit is volgens mij wel een goede zaak. In't slechtste geval had Ferrari al 2 rijders kwijt geweest op enkele jaren tijd. En uiteindelijk primeert nog altijd de veiligheid. Kdenk dat da trouwens nog schoon kan zijn, zoals die Caparo hierboven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.236 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Lewis Hamilton verruilt de ene zilveren auto mogelijk voor de andere. Volgens diverse media staat de Brit op het punt om een contract te tekenen bij Mercedes. Hij zou daar de opvolger moeten worden van Michael Schumacher, die zijn carrière dan beëindigt. Volgens The Daily Mail kan Hamilton een contract voor drie seizoenen tekenen bij Mercedes. Hij zou in die drie jaar een slordige 75 miljoen euro aan salaris opstrijken. In een andere krant, The Guardian, bevestigt voormalig teambaas Eddie Jordan het gerucht. "Ik geloof dat Mercedes en Hamilton er al uit zijn. De deal hangt in de lucht." Hamilton reed sinds zijn Formule 1-debuut in 2007 alleen nog maar voor McLaren. Zijn contract bij de Britse renstal loopt aan het eind van dit seizoen af. Hamilton (27), de wereldkampioen van 2008, staat momenteel op de vijfde plaats in de WK-stand. http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/283504/hamilton-voor-drie-jaar-naar-mercedes/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DenDuvel 4.591 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 :lolz: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.236 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Zo'n gesloten cockpit zou wel een logische stap zijn maar dan gaat toch een beetje de charme van zo'n F1 verloren, imho. En wat dan met GP2/3... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.914 Geplaatst: 6 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2012 Zoals de Caparo T1 of dit: Zou dan eerder hier tegen aanleunen, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.537 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Tgohja, nen gesloten cockpit is volgens mij wel een goede zaak. In't slechtste geval had Ferrari al 2 rijders kwijt geweest op enkele jaren tijd. En uiteindelijk primeert nog altijd de veiligheid. Kdenk dat da trouwens nog schoon kan zijn, zoals die Caparo hierboven. Tgohja, nen gesloten cockpit is volgens mij wel een goede zaak. In't slechtste geval had Ferrari al 2 rijders kwijt geweest op enkele jaren tijd. En uiteindelijk primeert nog altijd de veiligheid. Vraag me af, is er al eens een crashtest geweest waar ze zien wat het effect is van een auto die tegen de helm knalt? Denk dat als die helm sterk genoeg is, die klap wel eens zou meevallen icm die sidewalls. Geen voorstander alleszins van gesloten auto's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Ja, ik denk ook dat als een coureur onderaan een flatgebouw staat en er valt een vleugelpiano op zijn hoofd dat er ook niet veel aan die helm gaat zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTX 4.215 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Vraag me af, is er al eens een crashtest geweest waar ze zien wat het effect is van een auto die tegen de helm knalt? Denk dat als die helm sterk genoeg is, die klap wel eens zou meevallen icm die sidewalls. Geen voorstander alleszins van gesloten auto's. Kijk maar naar Massa zijne helm toen die bout ertegen vloog Ik denk dat nen helm niet veel helpt bij nen crash zoals zondag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Riskitalltowin 2.957 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Jij verdient een standbeeld, Jan! Hij is 1 keer wereldkampioen geweest, dankzij teamorders en veel geluk. Vooral dankzij Toyota en Glock. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTX 4.215 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Idd, ik gunde het Massa toen veel meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DenDuvel 4.591 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Idd, ik gunde het Massa toen veel meer. Zeer zeker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.914 Geplaatst: 6 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2012 Nitwits!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Riskitalltowin 2.957 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Bakkes ginger Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.537 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Kijk maar naar Massa zijne helm toen die veer ertegen vloog Ik denk dat nen helm niet veel helpt bij nen crash zoals zondag. Die vloog bovenaan z'n vizier, niet de zijkant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTX 4.215 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Dan nog, een auto met die snelheid tegen je hoofd krijgen zal geen deugd doen. Ik vraag me af hoe de nek zou reageren op dat extra gewicht. Ze hebben wel het Hans-systeem maar toch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Dan nog, een auto met die snelheid tegen je hoofd krijgen zal geen deugd doen. Ik vraag me af hoe de nek zou reageren op dat extra gewicht. Ze hebben wel het Hans-systeem maar toch. Hans is voor beweging voor-achter, niet links-rechts Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTX 4.215 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Ah dat wist ik niet. Dus stel dat Grosjean op Alonso was gevlogen, dan bestaat de kans dat zijne nek gebroken was want hij was daar niet tegen beschermd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Ah dat wist ik niet. Dus stel dat Grosjean op Alonso was gevlogen, dan bestaat de kans dat zijne nek gebroken was want hij was daar niet tegen beschermd? Bij mijn weten wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Riskitalltowin 2.957 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Verhoogde cockpit randen? Iemand? Dat was 1996 1998 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Riskitalltowin 2.957 Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 In dit dus 1995? Het ongeval van Senna, ligt mee aan de basis van de verhoogde cockpit rand: Enerzijds om het hoofd van de coureur beter te beschermen Beter bescherming tegen lateraal geweld op de nek Het ongeval van Hakkinen Adelaide 1995 waarbij Hakkinen door een lekke band de bandmuur in ging en dagenlang in kunstmatige coma werd gehouden, zou vandaag de dag enkele een kapotte auto opleveren, niet een gekwetste coureur en dit door HANS en verhoogde cockpit randen e.d. Hoe je het ook draait en keert, Senna zorgt nog steeds voor hetgeen waar hij steeds achter stond: een veiligere F1. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.537 Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.633 Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Krijgen die mannen van McLaren niet eens een McLaren? Of ging deze photoshop daar niet over Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.537 Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Krijgen die mannen van McLaren niet eens een McLaren? Of ging deze photoshop daar niet over Ik vind Schumachers keuze pas raar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.633 Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Ik vind Schumachers keuze pas raar. Vanuit sponsorobjectief gezien wel. Maar als je weet dat hij ooit een vaalgele EB110 gehad heeft en nog altijd een oldscool Fiat 500 heeft dan valt deze keuze nog wel mee :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
walter 3.847 Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 Vanuit sponsorobjectief gezien wel. Maar als je weet dat hij ooit een vaalgele EB110 gehad heeft en nog altijd een oldscool Fiat 500 heeft dan valt deze keuze nog wel mee :-) En heeft nog een Multipla gehad ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.