Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Tijd om Monaco van de kalender te halen, imo. Circuit was misschien nog gepast als de auto's 2/3 van 't huidig formaat waren ... maar met deze monsters valt daar toch niks meer aan te vangen?

Misschien beter de monsters terug wat kleiner maken
  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Mich zei:


Misschien beter de monsters terug wat kleiner maken

Gezien de veiligheidseisen, 't feit dat die karren altijd maar efficiënter/sneller worden, de noodzaak voor heel die hybride shizzle ... not likely.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afwachten wat volgend jaar gaat geven zeker. Ik denk dat ze Monaco nooit meer gaan kunnen redden, dat is gewoon te smal en kort geworden. Tenzij je onder de achtervleugel zit bij het opdraaien van het rechte stuk. Anderzijds, als je gewoon in het midden rijdt aan de start kan er niemand over. Op de andere tracks kan dat misschien wel wat worden, met de beperkingen op de vleugels en aero.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Afwachten wat volgend jaar gaat geven zeker. Ik denk dat ze Monaco nooit meer gaan kunnen redden, dat is gewoon te smal en kort geworden. Tenzij je onder de achtervleugel zit bij het opdraaien van het rechte stuk. Anderzijds, als je gewoon in het midden rijdt aan de start kan er niemand over. Op de andere tracks kan dat misschien wel wat worden, met de beperkingen op de vleugels en aero.

Achja. Sommige circuits zijn DRS fest, en als dan op 1 track van de 23 de race al tijdens de kwalificatie gereden wordt, so be it. Het heeft ook z'n charme dat Hamilton niet voorbij Gasly of Vettel geraakt. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Lotuzzz said:

Achja. Sommige circuits zijn DRS fest, en als dan op 1 track van de 23 de race al tijdens de kwalificatie gereden wordt, so be it. Het heeft ook z'n charme dat Hamilton niet voorbij Gasly of Vettel geraakt. 

Hongarije is niet veel beter, Catalunya eigenlijk ook niet. Frankrijk is ook maar zo-zo. Benieuwd wat Zandvoort gaat geven, want vraag mij af of ze daar veel gaan kunnen inhalen, is ook niet echt breed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Hongarije is niet veel beter, Catalunya eigenlijk ook niet. Frankrijk is ook maar zo-zo. Benieuwd wat Zandvoort gaat geven, want vraag mij af of ze daar veel gaan kunnen inhalen, is ook niet echt breed. 

Hongarije een pak beter sinds de verlenging van het rechte eind toch, en da's dan DRS om uit te remmen (gaat zelfs buitenom daar) en niet om er al helemaal voorbij te zijn.

Zandvoort heeft wel een banking in Bosuit nu, in theorie zou dat moeten helpen. Smal maar het rechte eind is lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Monterey Jack zei:

Hongarije is niet veel beter, Catalunya eigenlijk ook niet. Frankrijk is ook maar zo-zo. Benieuwd wat Zandvoort gaat geven, want vraag mij af of ze daar veel gaan kunnen inhalen, is ook niet echt breed. 

Zandvoort denk ik alleen op t einde van t recht stuk, nu ze de arieluyendijkbocht ook in banking gelegd hebben lijkt me dat wel een topsnelheidsrace te kunnen worden daar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, mrbbs zei:

Begrijp niet dat er nog een rode vlag is.. enkel maar in het voordeel van Mercedes imo

Ook Verstappen, als ze niet herstarten wint hij

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, dragonfly said:

Ook Verstappen, als ze niet herstarten wint hij

Ze zullen herstarten, je ziet dat van hier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, mrbbs zei:

Begrijp niet dat er nog een rode vlag is.. enkel maar in het voordeel van Mercedes imo

Bullshit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, TCT zei:

Bullshit.

Als ze de race hadden gestopt, dan gaan ze 2 ronden terug en is max de winnaar. Nu zal lewis 1 of 2 worden en max zonder punten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus wat, race stoppen nu om Max zijn punten te geven? 😅

Finishen onder SC?

Of een sprintrace van drie rondjes?

Wat is nu de mooiste keuze?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Race is gestopt in ronde 49. Crash Verstappen was 46. Maakt dus niet uit.

Hadden race nooit mogen stoppen, hebben ze bij Stroll ook niet gedaan en was identieke situatie.

Gewoon idioot dat rood 3 ronden moet duren. Zal inderdaad door protest zijn rond veiligheid, anders komt die direct. Al duurde Safety Car ook veel te lang, bleef veel te lang gewoon Geel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bon, de laptop vloog naar de andere kant van de zetel...

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, mrbbs said:

whahahaha hiiiilarisch

Remmen waren weg, kan je weinig aan doen helaas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoho lang geleden dat ik nog zo hard gejuichd heb voor een tv, toen Hamilton rechtdoor ging na die herstart. Wat was me dat allemaal seg met die klapbanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid