Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Red Bull is supersnel maar ze doen het wel foutloos. Mercedes is trager maar het gaat geregeld mis.

Ik versta de FIA wel want niemand wil losse wielen op de baan maar ergens jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, dragonfly said:

Ik versta de FIA wel want niemand wil losse wielen op de baan maar ergens jammer.

Ik vind het zever.

Als dat je bekommernis is maak dan wheel guns die zelf meten met hoeveel koppel een wiel vast zit en die dat dan automatisch doorgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden die wielguns die ze nu gebruiken dat niet al doen? (of mag dat niet)

Als ge ziet hoe ingewikkeld zo'n ding tegenwoordig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Joske said:

Zouden die wielguns die ze nu gebruiken dat niet al doen? (of mag dat niet)

Als ge ziet hoe ingewikkeld zo'n ding tegenwoordig is.

Blijkbaar niet als ze zelf op de knop moeten duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De onboard van Tsunoda is nog dik. Kerel weet precies wel wat hij aan het doen is min of meer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crybaby Lewis. Jaren zelf gerust iedereen op +10seconden rijden, nu rijdt een ander hem op +10sec en ineens ziet hij overal valsspelers :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kefkie zei:

Crybaby Lewis. Jaren zelf gerust iedereen op +10seconden rijden, nu rijdt een ander hem op +10sec en ineens ziet hij overal valsspelers :roll:

Zo van die zelfdiscriminatie… Daar is ie wel heer-en-meester in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de kijkcijfers moeten ze dat toch niet doen, want wie gaat er een qualificatie kijken op een vrijdag? nie veel werkende mensen denk ik.

En hoe volluit gaan ze in die sprint, kan mij nie voorstellen dat daar giga risico's genomen gaan worden om in te halen met de kans op brokken maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Joske said:

En hoe volluit gaan ze in die sprint, kan mij nie voorstellen dat daar giga risico's genomen gaan worden om in te halen met de kans op brokken maken?

Voluit :D

Natuurlijk gaan ze voluit. Als er ene 80% geeft en de andere 81% gaat die er voorbij. Denk je dat er veel van die mannen gaan rijden met de rem op omdat ze schrik hebben voor hunne spoiler? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

On 7/5/2021 at 10:54 AM, Joske said:

Voor de kijkcijfers moeten ze dat toch niet doen, want wie gaat er een qualificatie kijken op een vrijdag? nie veel werkende mensen denk ik.

En hoe volluit gaan ze in die sprint, kan mij nie voorstellen dat daar giga risico's genomen gaan worden om in te halen met de kans op brokken maken?

image.thumb.png.a9bd0750bdfa753e789ca493691f0ef1.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft Lando Norris iets voor gehad? Ik las gisteren ergens op facebook dat het terug beter met hem gaat ofzo, maar vind het niet terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben hem overvallen op straat en z'n duur horloge gestolen tijdens een voetbalwedstrijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid