Ga naar inhoud

Welke auto voor 18-jarige


d_s

Aanbevolen berichten

Mijn eerste auto: 

Annonce BMW Serie 7 d'occasion : Année 1984, 120500 km | Reezocar

 

Mijn ma wilde een kloeke degelijke auto, spijt dat ik die ooit heb weg gedaan eerlijk gezegd.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, mrbbs zei:

Mijn eerste auto: 

Annonce BMW Serie 7 d'occasion : Année 1984, 120500 km | Reezocar

 

Mijn ma wilde een kloeke degelijke auto, spijt dat ik die ooit heb weg gedaan eerlijk gezegd.

Gewoon een foto van het net of heb je effectief één van de VS geïmporteerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, The Swede zei:

Ik blijf een ouwe Benz het beste blijven voor een jong chauffeur.

Alleen spijtig dat die in geen enkele LEZ nog binnen mogen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, CAS zei:

Gewoon een foto van het net of heb je effectief één van de VS geïmporteerd?

Dit was die van mij 🙂

8TLZWZfPvvB8JI-2J1J9SKSysQ84ZXBX7sBMPo1Xx8GJgI3WOCkaxoiDAdqlMgy0kcdPRKHxa4htdnaeWTTm-S0lQ_UKTT3N-wcAIVSeV111POowC0OhpSI9eYCzxsB31rGhaPCTNs-OP1mO7k-0NKQrMXXiOY_M_5dDbenjLyDWiXv6xuSWw89BmRnF9nY1avIG2gypn177hDIPxeo-C9rH_I2kq3X2uBKba69HUcJLczJWJiPH02ipxCxAqg1oyGDE_mF4cEnBNhk-oHSV5t2Fw-jRF_wKaWRZLNX9On9BJ6O9sZH4DSZRv4M1DUxsBKwHWoJKF8z7xpsB6t0Fj5n2O_yDF8iWcxv3gSHEW1g34wT5-kkYznkSzEhfg5OO7SIPwbREvdMmB0AhS2K7hGuxh7pTDf27n1CGERPHyuxD-Ld-ozD65Zm2QJ8OoNDxnVOx3JH6YYks9bEpQymlyPQqpqIJO5msBzpXduTUAqW1k-jXcGQVUwabsx814FZ3P8Vq27lAl68syx8QSkgjR3vtSy8MWH9xU_DpUhSXWRvWb--BpC31T9Zo5cNLGuZv4klp1k6zVts4gHoBtY10MPn8HCnxV5ikmztM3ZT6E4sz91QAHVcD0jnSAo52iJo6YXNpEzt85GuTm20dDGPNKSYIqEa71n0Q50ocf5PBfbcfG0GAA8bWj34IsV2dutUq2Z7nDGtyEyx0cZD3FQ9mrLFlwhUzsirc9-d17ZWMr15QjK0hQFwY70kZ64VUin7ZOg52QZYpTY03e02D8ODg3azLzESd-iMIrg=w2000-h1333-no?authuser=1

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ex-Mooseman zei:

Alleen spijtig dat die in geen enkele LEZ nog binnen mogen

Nog een voordeel. Zo blijven ze uit Brussel en Gent weg :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, The Swede zei:

728i?

Ja dat of een 725i.

Gekocht voor 38.000 belgische frank, verkocht aan 48.000 🙂

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, mrbbs zei:

Ja dat of een 725i.

Gekocht voor 38.000 belgische frank, verkocht aan 48.000 🙂

Typisch. Had een maat die een 732i en een 745i had aan den unief. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, The Swede zei:

Nog een voordeel. Zo blijven ze uit Brussel en Gent weg :D 

Wel vervelend als ze er studeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Wel vervelend als ze er studeren

Ze moeten daar toch niet met de auto in die LEZ rijden? Naar Gent rijden, ondergronds parkeren of op een plaats waar je gratis kan parkeren en met valiesje voor een week naar het kot. 
Daarnaast is het aantal wegen waar je effectief mag rijden én die LEZ zijn ook maar heel beperkt, de helft van de LEZ is voetgangersgebied. In Gent toch. In Antwerpen is de LEZ meer ingrijpend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Tjeu zei:

Ze moeten daar toch niet met de auto in die LEZ rijden? Naar Gent rijden, ondergronds parkeren of op een plaats waar je gratis kan parkeren en met valiesje voor een week naar het kot. 
Daarnaast is het aantal wegen waar je effectief mag rijden én die LEZ zijn ook maar heel beperkt, de helft van de LEZ is voetgangersgebied. In Gent toch. In Antwerpen is de LEZ meer ingrijpend. 

In Gent kan je idd enkel maar ergens parkeren en stappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Topic nog eens vanonder het stof halen. Oudste dochter heeft haar theoretisch rijbewijs behaald en mag nu met begeleiding rijden. 

Mijn vrouw ziet dat niet zitten met de M3 en de twee Lotussen :D.

Heel veel kilometers zullen er niet mee gereden worden dus een diesel lijkt me weinig zinvol. 

Budget is ca. 15k, leeftijd ca. 5 jaar en veiligheid is natuurlijk een belangrijk punt.

Budget zal allicht overdreven worden bevonden, maar soit. Welke suggesties?
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Salokin zei:

Topic nog eens vanonder het stof halen. Oudste dochter heeft haar theoretisch rijbewijs behaald en mag nu met begeleiding rijden. 

Mijn vrouw ziet dat niet zitten met de M3 en de twee Lotussen :D.

Heel veel kilometers zullen er niet mee gereden worden dus een diesel lijkt me weinig zinvol. 

Budget is ca. 15k, leeftijd ca. 5 jaar en veiligheid is natuurlijk een belangrijk punt.

Budget zal allicht overdreven worden bevonden, maar soit. Welke suggesties?
 

 

Suzuki Swift?

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/suzuki-swift-camera-sieges-chauffants-elektrisch-benzine-blauw-18807ae5-1d89-4053-9f41-93a271e305a2?sort=age&desc=1&lastSeenGuidPresent=true&cldtidx=11&position=11&search_id=3au7jkum70&source_otp=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Salokin zei:

Topic nog eens vanonder het stof halen. Oudste dochter heeft haar theoretisch rijbewijs behaald en mag nu met begeleiding rijden. 

Mijn vrouw ziet dat niet zitten met de M3 en de twee Lotussen :D.

Heel veel kilometers zullen er niet mee gereden worden dus een diesel lijkt me weinig zinvol. 

Budget is ca. 15k, leeftijd ca. 5 jaar en veiligheid is natuurlijk een belangrijk punt.

Budget zal allicht overdreven worden bevonden, maar soit. Welke suggesties?
 

 

AM gewijs ... Mini Clubman

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Bompa zei:

Doe een bod op de auto van opa. Heeft ze tenminste een deftige kar onder haar gat.

Recent, toen ik bij mijn ouders in Spanje op bezoek was, mee gereden. Naast dat ik deze te groot vind, rijdt dat toch niet fris meer. Mijn ouders voorzichtig aangegeven toch eens naar vervanging uit te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Salokin zei:

Topic nog eens vanonder het stof halen. Oudste dochter heeft haar theoretisch rijbewijs behaald en mag nu met begeleiding rijden. 

Mijn vrouw ziet dat niet zitten met de M3 en de twee Lotussen :D.

Heel veel kilometers zullen er niet mee gereden worden dus een diesel lijkt me weinig zinvol. 

Budget is ca. 15k, leeftijd ca. 5 jaar en veiligheid is natuurlijk een belangrijk punt.

Budget zal allicht overdreven worden bevonden, maar soit. Welke suggesties?
 

 

Hier dezelfde situatie :ninja:

Ik heb helaas toen gekozen om een clubman te kopen voor de zoon en blijkbaar is dat nu de AM standaard geworden :lolz: 

15 uren geleden, Ugeken zei:

Aja, uiteraard! 😄 

Ja hé :D 

 

Maar enorm veel mogelijkheden natuurlijk en zeker voor dat budget... Ik heb niet zoveel uitgegeven eerlijk gezegd en best wel content.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja, ik ben wel voorstander van niet zo'n 500 of zo te pakken want dat is echt blik en een auto voor te pakken met beetje body en ook niet de kleinste... Betere voorbereiding om dan met andere auto's erna te rijden.

En 1.5 naft ook iets beter want dat is toch iets minder zindelijk kwa versnellingskeuze en valt niet zo snel stil imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid