Ga naar inhoud

Top Gear

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vond het nog wel een leuke aflevering

Geplaatst:

Was een heruitzending maar met andere wagens, andere presentatoren en een ander panorama...

Geplaatst:

Ik vond het ook wel genietbaar. Ik denk dat die crash tussen Leblanc en Harris niet gescript was. :lol:

Geplaatst:

Mist harmonie maar viel inderdaad nog mee. Je hebt alleen het gevoel dat je naar een kopie van het oude aan het kijken bent :) 

Geplaatst:
24 minuten geleden zei Martini Racing:

Ik vond het ook wel genietbaar. Ik denk dat die crash tussen Leblanc en Harris niet gescript was. :lol:

Denk het ook niet aan Chris zijn gezicht te zien :P 

Geplaatst:

Ik vond het goed. Mist nog een beetje identiteit van de nieuwe presentatoren maar dat zal mettertijd wel in orde komen.

Geplaatst:

Ik vond het ook best oke, het is nog niet zoals vroeger, maar ten opzichte van vorig jaar vond ik het een stap vooruit. Benieuwd naar de volgende.

Geplaatst:
Op 5/3/2017 om 23:16 zei Jules_W:

Ik vond het goed. Mist nog een beetje identiteit van de nieuwe presentatoren maar dat zal mettertijd wel in orde komen.

Mee eens, na verloop van tijd zullen ze wel wat beter op elkaar ingespeeld geraken zeker?

Wel een serieuze knal die Matt en Chis maakten! :o

Wat me het meeste stoort, en dat was vroeger ook al (en zelfs bij The Grand Tour): ze proberen een challenge teveel te pimpen met allerlei vage opdrachten terwijl de opdracht op zich al leuk is. Ze waren nog maar net vertrokken of het was al van dat. Dan bij de volgende challenge heeft Chris ineens een vat benzine in zijn Volvo steken, Matt zijn ketel valt in panne maar daar wordt dan geen woord meer over gerept en even laten rijdt hij lustig terug rond.

Deze challenge ging nu bijvoorbeeld over betrouwbaarheid bij hoge kmstanden en dat auto's eigenlijk veel meer aankunnen dan de meeste mensen denken. Zou leuk zijn als ze daar dan ook wat meer op gefocust hadden. Zoals die test van de topsnelheid bijvoorbeeld, pas perfect binnen het kader. De rally in de steengroeve was leuk maar toen Rory in het begin zijn taxi uit de container reed zag je meteen dat daar geen gewone banden op lagen, verdacht handig bij die proef :D.

Het blijft leuke tv maar soms hoeven ze het gewoon niet zo ver te zoeken vind ik.

Geplaatst:
19 minuten geleden zei Monterey Jack:

Ik vond het ook best oke, het is nog niet zoals vroeger, maar ten opzichte van vorig jaar vond ik het een stap vooruit. Benieuwd naar de volgende.

Het zelfde hier. 

Geplaatst:

Oh ja, en die Ferrari FXXK :shock::inlove:

Geplaatst:

Heb het nu ook gezien, online. Best te doen. Chris Harris zijn moeilijk karakter wordt precies expres een beetje uitvergroot, wat wel zal 'werken' volgens mij,

Die stabiliteitscontrole van de GT86 maakt een flink verschil, nu ik dat eens aan 't werk zie. Zal wel een argument geweest zijn om het aan te durven die te gebruiken.

Krijg toch wat het gevoel dat nu iedereen de held kan uithangen in een sportwagen.

Geplaatst:

Ik heb de indruk dat er minder show is , meer auto's en nog altijd evenveel onnozeliteiten

Geplaatst:

Als je zoals ik de vorige aflevering gemist hebt, vanavond om 19.30 is het heruitzending.

Geplaatst:
On 10/03/2017 at 0:50 AM, Le Capri Mauve said:

Heb het nu ook gezien, online. Best te doen. Chris Harris zijn moeilijk karakter wordt precies expres een beetje uitvergroot, wat wel zal 'werken' volgens mij,

Die stabiliteitscontrole van de GT86 maakt een flink verschil, nu ik dat eens aan 't werk zie. Zal wel een argument geweest zijn om het aan te durven die te gebruiken.

Krijg toch wat het gevoel dat nu iedereen de held kan uithangen in een sportwagen.

Zonder die ESP zou geen kat het einde van een ronde halen vrees ik :lol: 

Geplaatst:
2 hours ago, Martini Racing said:

Als je zoals ik de vorige aflevering gemist hebt, vanavond om 19.30 is het heruitzending.

Met Hola kan je het gewoon op BBC Iplayer in HD kijken wanneer je wilt.

Deze aflevering was trouwens een veelvoud beter dan de eerste aflevering.

Matt LeBlanc is veruit het meest op zijn gemak en zou op zich nog wel de main guy (Lees: Clarkson) moeten worden. 

Chris Harris zat in eerste aflevering imo ver buiten zijn comfort zone met dat "nerd"-typeke te spelen, maar voelde deze aflevering al veel natuurlijker aan. Kan zich makkelijk in de Hammond-rol nestelen.

Die Rory-dude moet het echt wel afbollen. Heb zelfs de indruk dat die gewoon niet in auto's geïnteresseerd is. Een gefaalde James May vervanger, aangezien die op z'n minst nog grappig was. Dat hij niet mee was op de Huracan-Turbo trip zegt mij dat de makers ook niet zoveel vertrouwen in hem hebben. Volgend seizoen gegarandeerd buiten. 

Ze moeten btw ook nog iets doen aan dat interview, want met 3 man is dat echt belachelijk awkward. Beste lijkt mij om zoals in het oude format 1 kerel het interview te laten doen en de guy for the job lijkt mij Matt LeBlanc. En laat die ronde in godsnaam volgen op het interview en "the news" moet echt wel zonder de gast overlopen worden. Heel dat gedoe lijkt op een gefaalde sketch, maar is op zich nog wel makkelijk te veranderen. 

Al bij al een goede aflevering en komen ze bij de Huracan vs Turbo reportage toch al in de buurt van wat Top Gear eigenlijk zou moeten zijn. 

Geplaatst:
Matt LeBlanc is veruit het meest op zijn gemak en zou op zich nog wel de main guy (Lees: Clarkson) moeten worden. 
Chris Harris zat in eerste aflevering imo ver buiten zijn comfort zone met dat "nerd"-typeke te spelen, maar voelde deze aflevering al veel natuurlijker aan. Kan zich makkelijk in de Hammond-rol nestelen.
Die Rory-dude moet het echt wel afbollen. Heb zelfs de indruk dat die gewoon niet in auto's geïnteresseerd is. Een gefaalde James May vervanger, aangezien die op z'n minst nog grappig was. Dat hij niet mee was op de Huracan-Turbo trip zegt mij dat de makers ook niet zoveel vertrouwen in hem hebben. Volgend seizoen gegarandeerd buiten. 
Ze moeten btw ook nog iets doen aan dat interview, want met 3 man is dat echt belachelijk awkward. Beste lijkt mij om zoals in het oude format 1 kerel het interview te laten doen en de guy for the job lijkt mij Matt LeBlanc. En laat die ronde in godsnaam volgen op het interview en "the news" moet echt wel zonder de gast overlopen worden. Heel dat gedoe lijkt op een gefaalde sketch, maar is op zich nog wel makkelijk te veranderen. 
Al bij al een goede aflevering en komen ze bij de Huracan vs Turbo reportage toch al in de buurt van wat Top Gear eigenlijk zou moeten zijn. 

Ik vind Matt LeBlanc net de mindere. Probeert wat grappig te zijn maar faalt daar dik in. Ook is hij nog té Amerikaans in z'n doen en spreken (oke aan dat spreken zal hij niet meer zo veel kunnen veranderen, maar ik hoor dat Amerikaans accent echt niet graag). Rory daarintegen vind ik wel dik ok. Dat hij er niet bij was tijdens die duo test was jammer, want daar had nog makkelijk een 488GTB Spider in die blauwe launch-kleur bij gekunnen.
Geplaatst:

Ik vind Matt LeBlanc net de mindere. Probeert wat grappig te zijn maar faalt daar dik in. Ook is hij nog té Amerikaans in z'n doen en spreken (oke aan dat spreken zal hij niet meer zo veel kunnen veranderen, maar ik hoor dat Amerikaans accent echt niet graag). Rory daarintegen vind ik wel dik ok. Dat hij er niet bij was tijdens die duo test was jammer, want daar had nog makkelijk een 488GTB Spider in die blauwe launch-kleur bij gekunnen.

Idem.

Vorig seizoen vond ik matt wel de betere, maar zal dan vooral te maken hebben met dien ambetante rosse.

Rory is de beste van de 3 imo.
Geplaatst:

Deze aflevering vond ik eigenlijk al beter dan dat het "oude" top gear geweest is de laatste paar jaren. Meer auto en een pak minder show. Reviews van Chris Harris zijn ook zoals verwacht top. Ook leuk dat de gasten nu met een fatsoenlijke auto moeten rijden.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
21 uur geleden zei Tom Bentley:

Net dat proberen ze te veel te doen, de huidige presentatoren die de vorige jongen naäpen...

En dat werkt niet...

Geplaatst:

Ik heb echt niet de indruk dat iemand Clarkson, May of Hammond probeert na te doen eigenlijk?

Geplaatst:

Inderdaad, de huidige Top Gear wordt gewoon teveel geanalyseerd. Wijs gewoon blij dat het nu een tof programma geworden is zonder de duidelijk door iedereen gehate Evans.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

't is dat. Die mensen doen hun best, t is een zware opdracht en t resultaat is ok, en  dan ga ik geen poging doen om dat meedogenloos af te breken. Ook Evans niet trouwens. 

Geplaatst:

Matt leblanc zit daar gewoon te acteren en dat is niet leuk. Vond het ook maar een zwakke aflevering.

Om nog maar te zwijgen van Harris, in 't daglicht 3x missen maar dan in 't pikdonker de opdracht volbrengen. Komaan gasten, wij weten wel beter hé.

Geplaatst:
Op 8-3-2017 om 11:14 zei Jochen:

Oh ja, en die Ferrari FXXK :shock::inlove:

Positief opvallend trouwens dat Chris  Harris zijn 'maatje' en cameraman Neil niet heeft laten stikken maar mee heeft genomen naar Top Gear. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid