Ga naar inhoud

Top Gear

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het stomste dat Jeremy ooit gedaan heeft was in 2012 toen hij zijn rechten op Top Gear verkocht heeft aan BBC, moest hij dat toen niet gedaan hebben zou er in het recente verleden zoveel controverse niet geweest zijn wetende dat hij met z'n show naar een andere zender kan trekken.  Nu heeft BBC hem in z'n macht en moet hij naar de pijpen van BBC dansen en aangezien zijn contract met BBC op het einde van deze reeks verloopt heeft BBC momenteel de sterkste kaarten...  Al zou BBC wel verschrikkelijk stom zijn om hun goudhaantje buiten te smijten...

Enfin, misschien niet geheel toevallig dat het net nu gebeurde?

Inderdaad, heeft nog steeds de kaarten/macht in handen, maar is wel langs de kassa gepasseerd.

Zo is dat maar net.

Gast wooter
Geplaatst:

Dan lijkt deze sanctie niet meer dan terecht. 

Ik vind dat een stomme regel. Er loopt heel wat volk rond dat een muilpeer verdient, maar puur omdat je in een werknemer-werkgever relatie zit en fysiek geweld itt intellectueel geweld not done is, zit je met zo een schepsels opgescheept...

Geplaatst:

Die vent is mogelijk een ongelooflijke etter die nog eens agressief is ook. Hoeft natuurlijk zo niet te zijn ....... Maar die vent half heilig verklaren zoals ik merk in de sociale media ....... Moet dat echt?

Gast wooter
Geplaatst:

Dit incident is het eerste wat ik hoor van enig agressief karakter.

Sommige mensen kunnen dat uitlokken als je in een discussie/ruzie niet de ruimte laat om mekaar met rust te laten en af te koelen... Ik ben er zeker van dat iedereen op dit forum hier gedreven kan worden tot fysiek geweld, de ene al wat makkelijker dan de andere. Je moet gewoon lang genoeg getreiterd worden...

Geplaatst:

Dit incident is het eerste wat ik hoor van enig agressief karakter.

Hij heeft Piers Morgan ook al op z'n gezicht geklopt :)

That said - ik mag de man wel met z'n straightforward-talk. En hij is rechts, which I dig.

• Vind ik leuk 3
Gast wooter
Geplaatst:

Dat mocht. Piers verdient dat.

Geplaatst:

So Jeremy Clarkson's been suspended. He must have done something even the BBC finds inexcusable - that rules out child abuse then...

I lol'd

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Sommige mensen kunnen dat uitlokken als je in een discussie/ruzie niet de ruimte laat om mekaar met rust te laten en af te koelen... Ik ben er zeker van dat iedereen op dit forum hier gedreven kan worden tot fysiek geweld, de ene al wat makkelijker dan de andere. Je moet gewoon lang genoeg getreiterd worden...

Klopt ! Maar daar zou hij moeten boven staan. Dan zou hij moeten een wandelingske gaan maken... Of een tourke met de auto...

Gast wooter
Geplaatst:

Klopt ! Maar daar zou hij moeten boven staan. Dan zou hij moeten een wandelingske gaan maken... Of een tourke met de auto...

Dat wordt moeilijker als de andere partij de discussie blijft aangaan en je volgt bv...

Volgens wat er nu in de media staat zou het gaan om het feit dat voorzien eten er niet op tijd was en ie ruzie had met een assistent producent. Kan dus perfect een duw geweest zijn... Iemand duwen heb je snel gedaan, en als die dan een klacht indient heb je het aan je been...

Geplaatst:

That said - ik mag de man wel met z'n straightforward-talk. En hij is rechts, which I dig.

Idem, ben fan van de man.

Lekker z'n zin doen en zeggen waar het op staat.

Geplaatst:

Je suis Jeremy.

Dat gezegd zijnde lijkt het mij wel een eikel om mee samen te werken.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Oisin-Tymon-001.jpg

Ziet er wel ene uit die je een peer zou verkopen.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Op Hln staat hetvolgende:

De geschorste televisiepresentator Jeremy Clarkson van het populaire automagazine Top Gear viel een BBC-producer verbaal aan nadat hij laat op de avond geen steak meer kreeg en enkel nog een koude maaltijd kreeg aangeboden in een hotel waar de filmploeg verbleef voor de opnames.

De 54-jarige Clarkson vroeg producer Oisin Tymon hem een steak te bestellen in het hotel in North Yorkshire waar 15 Top Gear-medewerkers hun tenten hadden opgeslagen. De keukenchefs waren echter al vertrokken, schreven de Sun en Daily Mirror. "Clarkson sloeg hem niet (Tymon), maar hij maakte gebruik van alle mogelijke krachttermen. Hij moest tegengehouden worden", citeerde de Sun een anonieme lokale bron in het hotel. De Mirror citeerde een niet bij naam genoemde getuige die zei dat Clarkson de producer had geraakt, maar dat "het meer leek op wat duw- en trekwerk".

Tymon "kreeg de schuld omdat hij niet voor warm eten kon zorgen", aldus de getuige. "De algemene hotelmanager kroop uiteindelijk achter de potten en pannen om voor de presentatoren te koken". 

Circa 700.000 mensen hebben intussen hun steun betuigd in een online petitie om de BBC aan te sporen, Clarkson in ere te herstellen. Ook premier David Cameron, een vriend van Clarkson, steunt de presentator

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2249658/2015/03/12/Biefstuk-ligt-aan-de-basis-van-Jermey-Clarkson-rel.dhtml

Ferm overdreven van Clarkson denk ik :lol:

Geplaatst:

Hij heeft hem tegen de grond gemept ;)

was je erbij? :D

Geplaatst:

En hem dan bewerkt met potten en pannen en als afwerking peterselie in zijn neus gestoken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En hem dan bewerkt met potten en pannen en als afwerking peterselie in zijn neus gestoken.

en overgoten met een heerlijke jus!

groeten,

Jeroen de pauw voor delhaize

Geplaatst:

De cuisson was echt niet om over naar huis te schrijven

Geplaatst:

hij is in de pan gehakt

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

was je erbij? :D

Klant die cameraman is bij bbc :)

Geplaatst:

Ik denk ook dat die JC een arrogante zak is.

Geplaatst:

Klant die cameraman is bij bbc :)

moh, inside info :D

spread the juicy gossip dude :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid