Ga naar inhoud

///M Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

en hoe, dat rood is idd ferm

op de ring rijden er zo altijd 2 tesamen

ge gaat uw tenen mogen uitkuisen om die te volgen

Was deze post naar mij toe gericht?

Neen zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zou er door die kerel zijn hoofd gaan op dat moment:D

Hoe hij de volgende bocht gaat aanpakken. :)

Daarom dat 't ook belangrijk is bij rijden om te kijken waar je naartoe wil en nooit waar je terecht komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste tijd wat aan het denken geweest om mijn CSL-koffer terug te verkopen.. Om het iet of wat passend te laten maken, met dat contrast carbon/lak, zou ik mijn dak carbon moeten doen icm die koffer en diffusor die ik nu heb.

Ik heb inmiddels een proefstukje carbon wrap besteld van Hexis, wat naar het schijnt het knapst zou zijn, om eens van dichtbij te kijken naar de kwaliteit. Valt me heel goed mee irl, maar dan zit het nog steeds niet op de auto.. En met de karren die carbon gewrapt waren op het autosalon, begon ik weer te twijfelen. Dat ziet er gewoon zo fake uit:? Heb dus schrik dat dat langs geen kanten gaat matchen met het echte carbon van koffer en diffusor.

Het plan is dus nu carbon koffer terug verkopen. Diffusor laten spuiten zoals het echt moet, of zo laten, en een carbon lipje kopen voor op de OEM koffer. Probleem is dat ik alleen die van de E90 CRT M3 knap vind, welke je nu ook voor de E92 M3 kan kopen als "Performance part". Die op het salon had zo eentje steken, en bwati van op het forum hier met de rode, overigens lekkere E92 M3, heeft dat ook steken.

Aan het zoeken geweest online, maar voor E46 M3 bestaat dat (nog) niet? Ze hebben hem al wel voor de 1M gemaakt in de VS...

Deze lip:

DSC06371.jpg

384356_2778317100764_1343245717_3190285_1056475826_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe hij de volgende bocht gaat aanpakken. :)

Daarom dat 't ook belangrijk is bij rijden om te kijken waar je naartoe wil en nooit waar je terecht komt.

Zo is dat:D Maar ik denk dat dat toch ff een sec voor impact "Ssshhhhiiiiiiiiiiittt" moet gegaan hebben:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is dat:D Maar ik denk dat dat toch ff een sec voor impact "Ssshhhhiiiiiiiiiiittt" moet gegaan hebben:D

Eigenlijk niet nee. :)

Door het redelijk tunnelvisie dat je krijgt met je helm op, zie je die muur zelfs niet staan.

Stom voorbeeld misschien, maar op de karting in Poperinge moet je op 'n bepaald stuk volgas op 'n paar mm van 'n metalen paal passeren. Als je dat van op 'n afstand bekijkt, lijkt dat scary as hell. Ben je echter daar aan het rijden, dan ben je je zelfs niet bewust van dat gevaar. (het moment dat je wel aan die paal begint te denken, knal je er toch sowieso op :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk niet nee. :)

Door het redelijk tunnelvisie dat je krijgt met je helm op, zie je die muur zelfs niet staan.

Stom voorbeeld misschien, maar op de karting in Poperinge moet je op 'n bepaald stuk volgas op 'n paar mm van 'n metalen paal passeren. Als je dat van op 'n afstand bekijkt, lijkt dat scary as hell. Ben je echter daar aan het rijden, dan ben je je zelfs niet bewust van dat gevaar. (het moment dat je wel aan die paal begint te denken, knal je er toch sowieso op :))

Je krijgt idd wel een tunnelvisie, maar je zintuigen staan toch ook op zeer scherp, dat je alles gezien hebt. Misschien niet direct om te panikeren, maar dat hangt van mens tot mens af denk ik. In de koers vielen de laatste km's naar een massasprint ook om de 5 botten voor, achter of naast u mannen op hun bek. Of paaltjes die je nog net weet te ontwijken tegen 60 per uur, allemaal scary shit als je het achteraf terug bekijkt:D Maar de ene gaat daardoor de volgende keer voorzichtiger zijn (ik bv.), tov anderen die er zich niks van aantrekken en de volgende keer nog gekker gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe mooi die Hexis carbon folie ook is. Het is nooit hetzelfde als echt carbon en zeker als het dicht bij elkaar ligt zal dat storen.

Het best is zo'n epoxykit, maar ik heb geen zin om mijn dak volledig af te schuren:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid