Ga naar inhoud

Keuzestress SUV hybride vs plug-in-hybride


BeyondGaming112

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, ir_fuel zei:

tiswelwaar

idd, als je een x5 ziet is het een 45e. En het zijn toch wel bakken die wat geld kosten.

EN DAT ALLEMAAL OP DE KOSTEN VAN DE GEWONE WERKMENS, WANT JULLIE BRENGEN DAT IN WAARDOOR JE GEEN BELASTINGEN MOET BETALEN!

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, tuscani zei:

idd, als je een x5 ziet is het een 45e. En het zijn toch wel bakken die wat geld kosten.

EN DAT ALLEMAAL OP DE KOSTEN VAN DE GEWONE WERKMENS, WANT JULLIE BRENGEN DAT IN WAARDOOR JE GEEN BELASTINGEN MOET BETALEN!

Nagels en koppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW

19 uren geleden, tuscani zei:

idd, als je een x5 ziet is het een 45e. En het zijn toch wel bakken die wat geld kosten.

EN DAT ALLEMAAL OP DE KOSTEN VAN DE GEWONE WERKMENS, WANT JULLIE BRENGEN DAT IN WAARDOOR JE GEEN BELASTINGEN MOET BETALEN!

Klopt, in principe kan u ook zelfstandige worden ... tenzij u uit uw rechten bent onzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, BeyondGaming112 zei:

BMW

Klopt, in principe kan u ook zelfstandige worden ... tenzij u uit uw rechten bent onzet.

Merde, ik heb geen rechten thuis.

'k zal met mijne brol moeten blijven rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, BeyondGaming112 said:

BMW

Klopt, in principe kan u ook zelfstandige worden ... tenzij u uit uw rechten bent onzet.

@tuscani zelfstandig? Laat het zo he! Van niet het scherpste mes in de schuif naar een lepel in de schuif zeker?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

@tuscani zelfstandig? Laat het zo he! Van niet het scherpste mes in de schuif naar een lepel in de schuif zeker?!

Dan moet ik eerst in dat andere vak geraken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, berengun said:

@BeyondGaming112
als je spreekt over gewone hybride zou toch zeker ook Lexus of Toyota in je lijst moeten voorkomen.  Zowel NX als RX zijn pas vernieuwd

Ben je helemaal zot geworden?

Overbrenging

CVT-automaat

 

Duw dat asap in de gracht aub.

 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een CHR als firmawagen met een 1.8, zelfs daar stoort het me niet.  Enkel als je rijdt alsof er maar 1 stand is op het gaspedaal (gevloerd) is dit inderdaad storend, maar met een normale rijstijl is dat helemaal niet het geval.  Eerlijk gezegd ik had bang van hetzelfde, maar realiteit is anders bij dagelijks gebruik

Met een NX met 300+ pk en een 2.5 motor heb je daar in realiteit nooit last van

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid