Ga naar inhoud

Classic BMW's


Wouterr

Aanbevolen berichten

15k?

 

- Onpopulaire motor

- Ik zou er niet durven mee rijden, want zo lang stilstaan is niet goed voor de motor

 

+ Dik interieur, zeer zeldzaam

+ E30's beginnen zeldzaam te worden in goeie staat, als die kmstand klopt heb je echt iets in handen die onvindbaar is

 

maw: ik zou hem niet moeten hebben, want da's een kraam om in een garage mee te zetten en nooit mee te rijden omdat de km's dan omhoog gaan. En dat is belachelijk.

 

 

edit: no way dat ze 15k gaan vragen uiteraard. Denk makkelijk 30 ofzo

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15k?

 

- Onpopulaire motor

- Ik zou er niet durven mee rijden, want zo lang stilstaan is niet goed voor de motor

 

+ Dik interieur, zeer zeldzaam

+ E30's beginnen zeldzaam te worden in goeie staat, als die kmstand klopt heb je echt iets in handen die onvindbaar is

 

maw: ik zou hem niet moeten hebben, want da's een kraam om in een garage mee te zetten en nooit mee te rijden omdat de km's dan omhoog gaan. En dat is belachelijk.

 

 

edit: no way dat ze 15k gaan vragen uiteraard. Denk makkelijk 30 ofzo

 

Zal wel boven de 20 zijn ofzo inderdaad..

 

Ik begrijp wel niet waarom hij op stalen velgen staat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat nu een 318is had geweest... Vind het eig niet zo'n gek mooie E30, vooral ook vanwege die velgen, ma soit, is vervangbaar.

Richtprijs zou 40k zijn blijkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat nu een 318is had geweest... Vind het eig niet zo'n gek mooie E30, vooral ook vanwege die velgen, ma soit, is vervangbaar.

Richtprijs zou 40k zijn blijkbaar.

 

:huh:

 

Wie geeft dat nu voor een 'gewone' e30..  Daarvoor koop je toch een M3 ( nog haalbaar? ) of een Alpina ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht dat nu een 325i PFL geweest zijn was het al interessanter. 
Of een E21 323i met die kilometerstand, dat zo cool zijn!

 

Maar deze vind ik inderdaad ook een te weinig interessante combo, ongeacht de zeer lage kilometerstand doet het me weinig. 
Is enkel interessant voor collectors, maar dan zou ik toch eerder voor een M3 Cecotto gaan van 100K :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Zal wel boven de 20 zijn ofzo inderdaad..

 

Ik begrijp wel niet waarom hij op stalen velgen staat? 

 

42k vragen ze. :lol:

 

Die stalen velgen zijn wss nog steeds de originele velgen waarmee hij destijds afgeleverd werd uit de fabriek.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid