Ga naar inhoud

Diesel, hybrid of electric?


Maxime S

Moet Maxime een vat betalen op 25 november?  

18 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet Maxime een vat betalen op 25 november?

    • Ja
      2
    • Ja, met nootjes
      16


Aanbevolen berichten

Wij zijn zo ooit in Postel geweest, was een gebouw op een parking langs de snelweg. 0 wachtenden voor ons, dus dus mannen pakten hunnen tijd ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Challazer zei:

Ik dacht 7 cent, maar 10 naar boven afgerond. 

7 cent, idd, da's wat ik me ook herinner (ik zei 70, maar 't was volgens mij idd 7)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sibo Berebrouckx zei:

Ik herinner me inderdaad ook 7 cent.

En het moest gepast zijn, want ze hadden geen wisselgeld en mochten niks extra aannemen. Dus 10 cent en hou de rest was uit den boze. Terug buiten en de eerste de beste handelszaak in voor wisselgeld, want 7 cent gepast had ik natuurlijk niet. Die mens was dat gewoon en had ne hele hoop 1, 2 en 5 centjes liggen.

Was in Tienen, wel al heel wat jaren geleden. Op het moment zelf niet, maar achteraf bekeken hilarisch.

In Gent, de allerlaatste keer dat ik er was, heette het "Och vent, die 7 cent, weet ge dat wij dat niet eens moeten doorstorten naar één of andere rekening? dus we smijten dat hier nu gewoon in een bokaal". En hij wees effectief naar een glazen soort vaas/bokaal waarin een hele hoop rostjes zaten. "Smijt er maar in." :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ICM zei:

Het was deze prente die de deur voor m'n neus sloot, me strak aankijkend. Op slag verliefd.

IMAG1505.jpg

Heeft @Mayonaise nog foto's van de "prente" van de DIV-antenne op de Visserij? :D   Aka Madame Éclair? :lol:   Dat was ook een speciaal geval, zenne, godmiljaar.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, gTa zei:

Heeft @Mayonaise nog foto's van de "prente" van de DIV-antenne op de Visserij? :D   Aka Madame Éclair? :lol:   Dat was ook een speciaal geval, zenne, godmiljaar.

Is dat die met morbide obesitas?

Begin 2020 zat die er alleszins nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Fr79 zei:

Als het maar 7 ct was ben ik daar dus verschillende keren afgeript met mijn 10ct...🫣

Héél uw TCO-berekening om zeep! :D 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Heeft @Mayonaise nog foto's van de "prente" van de DIV-antenne op de Visserij? :D   Aka Madame Éclair? :lol:   Dat was ook een speciaal geval, zenne, godmiljaar.

Was dat die die van Harelbeke kwam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Was dat die die van Harelbeke kwam?

Ik vermoed van wel, toen ze ik de eerste keer zag in Gent, kwam ze me (helaas) bekend voor en dat zou wel eens van de vroegere antenne Harelbeke kunnen geweest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die smeet eens een pakketje documenten terug naar mij, met de melding “ ‘t è mis”.

En toen ik zei dat het exact de procedure en documenten waren zoals beschreven op hun website, kreeg ik als antwoord toegebeten “dien die die website gemakt hèd, hèd nog nooit van zin leven een remorque ingeschreven”.

De chef zei dan nog: ‘ze goat zie wel weten, zekers, ze doe gjèle doagen niet anders’

 

Uiteindelijk is de remorque wel ingeschreven geraakt.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gTa zei:

Heeft @Mayonaise nog foto's van de "prente" van de DIV-antenne op de Visserij? :D   Aka Madame Éclair? :lol:   Dat was ook een speciaal geval, zenne, godmiljaar.

'k heb daar nooit foto's van gehad. Vriendelijk vrouwmens wel 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid