Ga naar inhoud

Diesel, hybrid of electric?

Moet Maxime een vat betalen op 25 november?  

22 leden hebben gestemd

1. 1. Moet Maxime een vat betalen op 25 november?

• Ja
      2
    • Ja, met nootjes
      20

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een andere keer. Tien minuten klooien, bleek geen papier in te zitten.

IMG_4501.thumb.JPG.83905388b57ee84375556ffb716d1f69.JPGIMG_4500.thumb.JPG.8260355fbcf00a25c0eff7c00effb23b.JPGIMG_4499.thumb.JPG.114043666ffe31a0bb1a4c746c0c0dbe.JPG

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Geplaatst:

Het was deze prente die de deur voor m'n neus sloot, me strak aankijkend. Op slag verliefd.

IMAG1505.jpg

• Grappig 8
Geplaatst:

Cold war era foto's uit soviet rusland :inlove: 

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 3
Geplaatst:

Wij zijn zo ooit in Postel geweest, was een gebouw op een parking langs de snelweg. 0 wachtenden voor ons, dus dus mannen pakten hunnen tijd ...

Geplaatst:
1 uur terug, Challazer zei:

Ik dacht 7 cent, maar 10 naar boven afgerond. 

7 cent, idd, da's wat ik me ook herinner (ik zei 70, maar 't was volgens mij idd 7)

Geplaatst:
1 uur terug, Sibo Berebrouckx zei:

Ik herinner me inderdaad ook 7 cent.

En het moest gepast zijn, want ze hadden geen wisselgeld en mochten niks extra aannemen. Dus 10 cent en hou de rest was uit den boze. Terug buiten en de eerste de beste handelszaak in voor wisselgeld, want 7 cent gepast had ik natuurlijk niet. Die mens was dat gewoon en had ne hele hoop 1, 2 en 5 centjes liggen.

Was in Tienen, wel al heel wat jaren geleden. Op het moment zelf niet, maar achteraf bekeken hilarisch.

In Gent, de allerlaatste keer dat ik er was, heette het "Och vent, die 7 cent, weet ge dat wij dat niet eens moeten doorstorten naar één of andere rekening? dus we smijten dat hier nu gewoon in een bokaal". En hij wees effectief naar een glazen soort vaas/bokaal waarin een hele hoop rostjes zaten. "Smijt er maar in." :lolz: 

Geplaatst:
1 uur terug, ICM zei:

Het was deze prente die de deur voor m'n neus sloot, me strak aankijkend. Op slag verliefd.

IMAG1505.jpg

Heeft @Mayonaise nog foto's van de "prente" van de DIV-antenne op de Visserij? :D   Aka Madame Éclair? :lol:   Dat was ook een speciaal geval, zenne, godmiljaar.

• Grappig 1
Geplaatst:
2 uren geleden, ICM zei:

Ik ben vrij zeker van die 10 cent.

Correct.

Schitterend dat je daar nog foto's van hebt.

Geplaatst:
21 minuten geleden, gTa zei:

Heeft @Mayonaise nog foto's van de "prente" van de DIV-antenne op de Visserij? :D   Aka Madame Éclair? :lol:   Dat was ook een speciaal geval, zenne, godmiljaar.

Is dat die met morbide obesitas?

Begin 2020 zat die er alleszins nog.

Geplaatst:

Als het maar 7 ct was ben ik daar dus verschillende keren afgeript met mijn 10ct...

Geplaatst:

was 10 cent aan fiscale zegels, ik heb het ook betaald.

Geplaatst:
21 minuten geleden, Fr79 zei:

Als het maar 7 ct was ben ik daar dus verschillende keren afgeript met mijn 10ct...

Héél uw TCO-berekening om zeep! :D 

• Grappig 3
Geplaatst:
2 uren geleden, gTa zei:

Was dat die die van Harelbeke kwam?

Geplaatst:
58 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Was dat die die van Harelbeke kwam?

Ik vermoed van wel, toen ze ik de eerste keer zag in Gent, kwam ze me (helaas) bekend voor en dat zou wel eens van de vroegere antenne Harelbeke kunnen geweest zijn.

Geplaatst:
4 uren geleden, gTa zei:

'k heb daar nooit foto's van gehad. Vriendelijk vrouwmens wel 

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Lang geleden dat ik nog eens zo'n goed rapport had. Best zuinig zo'n W212 FL E220cdi.

image.thumb.png.48cd34b20e2cc21b6100a89c807d01b6.png

image.thumb.png.5031bd66d38a2f4d1dceae4bc1887663.png

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 uren geleden, mrbbs zei:

Lang geleden dat ik nog eens zo'n goed rapport had. Best zuinig zo'n W212 FL E220cdi.

image.thumb.png.48cd34b20e2cc21b6100a89c807d01b6.png

image.thumb.png.5031bd66d38a2f4d1dceae4bc1887663.png

Daar moet je toch al echt je best voor doen!  Had dezelfde motor in mijn C en nooit onder de 5 l geraakt, moet wel bekennen dat ik er nooit moeite voor doe. 

Geplaatst:
1 uur terug, Krikkie zei:

Daar moet je toch al echt je best voor doen!  Had dezelfde motor in mijn C en nooit onder de 5 l geraakt, moet wel bekennen dat ik er nooit moeite voor doe. 

2 uur 100 bollen in Nederland heeft zeker geholpen. Je valt wel bijna in slaap aan die snelheid. Hopelijk straks terug 130.

Geplaatst:

Ben op zoek naar een nieuwe daily die de Corsa-e zou moeten vervangen maar heb hoegenaamd geen idee wat het zou moeten worden. 

Dagelijks doe ik momenteel 80kms woon-werk verkeer waarbij ik hier en daar wel even moet aanschuiven op een gewestweg. Mogelijk worden dat, in de nabije toekomst, zo'n 35 kms per dag.  Wel zou het kunnen dat ik iedere 2 weken wel eens naar Nederland moet (op-en neer zo'n 800kms), dus in die zin moet hij ook niet te dorstig zijn.  Uiteraard moet hij ook betrouwbaar zijn als daily. Hij mag gerust wat sportief zijn, maar de keuze kan ook op comfortabel vallen. Liefst een hatch, berline of break. Liever geen SUV wegens het zware / onzuinige karakter.  Diesel of benzine kunnen allebei van mijn part. Budget: 25.000 euro btw incl.

Als laatste moet ik als chauffeur genoeg hoofdruimte hebben (heb een lang torso), hierdoor vallen alle BMW's al af (ook al omdat ik hevige rugpijn krijg in hun zetels).

Wat opties die ik graag zou hebben, opties met een ster zijn vereist:

- Cruise control*

- Zetelverwarming*

- Stuurverwarming

- Achteruitrij camera

Enkele wagen waar ik aan denk lijst ik hieronder even. De lijst is heel divers:

- Alfa Romeo Stelvio (SUV, maar voor deze maak ik een uitzondering), in een Guilia pas ik niet

- Suzuki Swift Sport (ga er deze week één testrijden, weet ik meteen of deze al af zal vallen)

- Mercedes C-E klasse (2014-2018)

Geplaatst:

Moet wel zeggen dat ik beter in mijn 140i zit dan mijn C klasse (w204) qua hoofruimte en plaats, heb hetzelfde probleem als jij... Maar het ging wel. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zit beter in mijn 3 dan in mijn C, vooral rechter.  Net te weinig hoofdruimte in de C, met mijn lichaamsbouw (ook lang bovenlichaam), al was dat beter in die zonder pano-dak.

Als je extra hoofdruimte wil: vermijd elektrisch verstelbare stoelen, want die staan gewoonlijk iets hoger gemonteerd, en pano-daken (want die snoepen ook een paar cm hoofdruimte af).

Een C heeft trouwens standaard elektrische stoelverstelling. 
De sportstoelen in de Avantgarde en AMG-line zitten stukken beter dan de standaardversie (en ze hebben een uitschuifbare stukje aan de bovenbenen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
24 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Ik zit beter in mijn 3 dan in mijn C, vooral rechter.  Net te weinig hoofdruimte in de C, met mijn lichaamsbouw (ook lang bovenlichaam), al was dat beter in die zonder pano-dak.

Als je extra hoofdruimte wil: vermijd elektrisch verstelbare stoelen, want die staan gewoonlijk iets hoger gemonteerd, en pano-daken (want die snoepen ook een paar cm hoofdruimte af).

Een C heeft trouwens standaard elektrische stoelverstelling. 
De sportstoelen in de Avantgarde en AMG-line zitten stukken beter dan de standaardversie (en ze hebben een uitschuifbare stukje aan de bovenbenen.

Klopt. Ne C heeft altijd een ietwat hoge stoel vergeleken met de concurrentie. Je voelt je altijd wat in ne pausmobiel

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
9 minuten geleden, Mich zei:

Klopt. Ne C heeft altijd een ietwat hoge stoel vergeleken met de concurrentie. Je voelt je altijd wat in ne pausmobiel

Veel mensen vinden dat tegenwoordig ook al ‘laag’ of ‘diep’ zitten: iedereen is de hogere zitpositie van de SUV’s en voorheen de monovolumes gewoon geworden, precies.

Onze C is de hoogste, dan de 3, Mini, Z4. 

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid