Ga naar inhoud

ASTON MARTIN Lovers


dane

Aanbevolen berichten

20 minutes ago, gTa said:

Da's toch een GT8, Porker? Zo wil ik hem (maar niet in die kleur). Ik merk nu de andere bonnet van de GT12 op, niet m'n smaak. :oops: Kan je die ook vleugelloos krijgen, die GT12, zeker van?

Ik denk dat ik toch voor de GT8 zou gaan. :oops: 

Dat is een GT8 idd, ik vind geen foto's van een GT12 zonder vleugels, behalve deze dan.

Die capeau is idd niet de mooiste, maar ik ga wel voluit voor de V12. Wat ze met die sound van de V8 gedaan hebben in de GT8 ben ik niet geheel voor gewonnen.

vantage_gt12_roadster_04.jpg.bfc52f06a05d11c463fb5df6a1ba6896.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gewone klinkt al even mooi, maar de GT8 heeft iets racy in zich dat me (van ver) doet denken aan het speciale timbre van de E92 M3. Heerlijke sound, anders, niet klassiek, bijzonder visceraal vind ik.

Nogal wiedes dat 12 beter is dan 8, maar ik kan niet anders dan daar iet of wat rationeel over denken en dan besluit ik dat 8 voor mij zeker volstaat. Los van alles: uiteraard de V12. :inlove: Zeker manueel en als roadster: wat een droom moet dat zijn om daarmee doorheen bergwegels te knallen. :shock: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn echt dingen die later hypergewild gaan zijn.

V12 + manueel, waar vind je dat in godsnaam nog met superknappe looks?!

Het zou alleszins d'office deel uitmaken van mijn stal, mocht ik de duiten hebben.

@ir_fuel

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feit dat er een shortcut in 't navigatiesysteem zit om naar Cnocque s/ Mer te navigeren, zint @ir_fuel niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut fantastisch. Komt geen béétje over op foto, enkel IRL komt dat binnen zoals het moet, imo. Heerlijke auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Lagonda :inlove:

Dit weekend de DB11 op straat gezien, knap maar vraagt wel wat gewenning komend van een V8/DB9, modellen die uitblinken in soberheid en eenvoudige lijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de zijdelingse accentlijstjes. Alle goudkleurige details zijn mij er echt te veel aan. Voor de rest: magistraal. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 05/04/2017 at 10:42 PM, Timo said:

Street legal?

Dat stond niet in je uitspraak.

En dit is niks dat ze gemaakt hebben voor de WEC/Blancpain/... want er is geen enkele raceklasse waar je die wagen in mag gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stond niet in je uitspraak.
En dit is niks dat ze gemaakt hebben voor de WEC/Blancpain/... want er is geen enkele raceklasse waar je die wagen in mag gebruiken.

Mja, leek mij logisch he. [emoji16]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje lullig verhaal, maar 

wat

een

merk

:inlove:

Moeilijk te kiezen, maar een Vantage Le Mans, een V12 Vantage Volante en een DB4 Series 1 zou wel gaan! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid