Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic


janvkn

Aanbevolen berichten

Ik heb zo'n kameraad die z'n gordel achter zijn zetel laat doorlopen, om van het piepgeluid af te zijn :fp:

Doe die dan ineens aan he snul!!!

Nee ik verdraag dat niet en dat aan en uit doen is wreed lastig...

:fp::fp::fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft mij eigenlijk nog nooit gestoord. Als je het nooit doet kan ik mij voorstellen dat het éénmaal aandoen je wel stoort, maar na 2 dagen ben je dat toch gewend. Da's zoals een broek dragen of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem. Zelfs als de auto niet beweegt of de motor niet draait.

Is dat niet ambetant als je dan naar IAA in Frankfurt gaat???

Telkens die gordel aandoen om er eens in te zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mijn gordel niet aanheb voel ik me "naakt" of niet in contact met de auto :s

Mijn madam is dus ook zo'n lastige trees die geen gordel wil dragen, erger me daar blauw aan. Maar sinds ik eens serieus heb moeten remmen snapt ze wel waarom dat soms handig is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

u zegt?

Nee anderen moeten niet voor een ander persoon gaan beslissen, of dat hij al dan niet de gordel wil dragen.

Tenzij het wegens een gezondheidstoestand niet gaat, moet je toch een serieuze dommerik zijn om dat niet te dragen? Geef me eens wat argumenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem. Zelfs als de auto niet beweegt of de motor niet draait.

Idem hier.

Ik heb zo'n kameraad die z'n gordel achter zijn zetel laat doorlopen, om van het piepgeluid af te zijn :fp:

Doe die dan ineens aan he snul!!!

Nee ik verdraag dat niet en dat aan en uit doen is wreed lastig...

:fp::fp::fp:

Tja, luiheid is ook een eigenschap

Dat heeft mij eigenlijk nog nooit gestoord. Als je het nooit doet kan ik mij voorstellen dat het éénmaal aandoen je wel stoort, maar na 2 dagen ben je dat toch gewend. Da's zoals een broek dragen of zo.

Absoluut eens gewend doe je niet anders meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tenzij het wegens een gezondheidstoestand niet gaat, moet je toch een serieuze dommerik zijn om dat niet te dragen? Geef me eens wat argumenten.
Dit gaat niet om argumenten, wel dat anderen niet moeten beslissen, hoe en wat. Je doet er vooral jezelf kwaad mee. Ben een mega grote voorstander van de gordel. maar verplichten..euh, nee echt niet. Nooit ga ik de baan op zonder gordel, zelfs niet voor 5 meter. aangepast door kaiser
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gaat niet om argumenten, wel dat anderen niet moeten beslissen, hoe en wat. Je doet er vooral jezelf kwaad mee. Ben een mega grote voorstander van de gordel. maar verplichten..euh, nee echt niet

Het is om de zwakzinnige en onverantwoordelijke medemens tegen zichzelf te beschermen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is geen verplichting, dit is een wet. en wetten moeten nageleefd worden.

anders kan je evengoed alles afschaffen.

Ach al die wetten :D

Nee het is er nu, en zal ook blijven (en ja, mss al goed) ook was die wet er niet, zouden we die wet voor ons zelf moeten maken. Maar dan beslis je wel zelf over je lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe maakt het mij niet uit, als iemand die niet wil dragen, so be it.

In de zin van Bill Hicks zal ik dan lekker "We lost a moron" zingen zodra het foutloopt, we zijn toch met teveel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

u zegt?

Nee anderen moeten niet voor een ander persoon gaan beslissen, of dat hij al dan niet de gordel wil dragen.

:lolz:

Ja maar, dan mogen ze die snelheidsboetes ook afschaffen... Als ik het niet erg vind om iets tegen te komen, dan moet een ander dat niet beslissen voor mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat mensen die geen gordel willen dragen moeten instaan voor de medische kosten die ze hebben bij een botsing, zonder tussenkomst van het RIZIV

Zit zelf in de medisch sector en zie vaak genoeg het verschil in letsels tussen mensen met en zonder gordel bij botsingen

Wie echt niet wil de gordel dragen moet de maatschappij dan niet laten opdraaien voor de langdurige revalidatie kosten, is misschien een extreem standpunt doch is toch zo???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee anderen moeten niet voor een ander persoon gaan beslissen, of dat hij al dan niet de gordel wil dragen.

Toch, want

Het is om de zwakzinnige en onverantwoordelijke medemens tegen zichzelf te beschermen.

Nee, niet enkel tegen zichzelf. Als die klojo mij frontaal aanrijdt, dan heb ik toch liever dat hij in zijn auto blijft, ipv op mijn schoot te komen liggen. Ik krijg niet zo graag een volwassen kerel van 80kg in m'n gezicht.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, niet enkel tegen zichzelf. Als die klojo mij frontaal aanrijdt, dan heb ik toch liever dat hij in zijn auto blijft, ipv op mijn schoot te komen liggen. Ik krijg niet zo graag een 80kg ruw gemalen gehakt in m'n gezicht.

²²²²²²²

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe maakt het mij niet uit, als iemand die niet wil dragen, so be it.

In de zin van Bill Hicks zal ik dan lekker "We lost a moron" zingen zodra het foutloopt, we zijn toch met teveel!

Brill!

En als hij zich nog niet had voortgeplant, kan hij nog een Darwin Award krijgen. One less idiot in the gene pool! :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid