Ga naar inhoud

Volvo lovers


walter

Aanbevolen berichten

Is dat hetzelfde zilver als op mijn S80 of is dit een speciaal soort zilver?

overigens vond ik de vorige die je gepost hebt véél interessanter. Prijs, bouwjaar, interieur en de geïntegreerde kinderzitjes ;) Het enige wat ik echt mis is het familypack, voor zover dat in die vorm te krijgen was op een S80

Link naar reactie
Delen op andere sites

't blijft nen ongespoten otto :D

Na een diep donkerblauwe (prachtige kleur trouwens) had ik dringend behoefte aan een lichte wagen! Zolang het maar geen wit was, want dan zou ik hem echt laten staan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In occasie is dat bovendien nog wat anders. Daar spelen andere factoren mee. Wij hebben zelf immers drie zilvergrijze of gelijkend op zilvergrijs gehad.

Maar iemand die een nieuwe zilvergrijze neemt .... :no:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In occasie is dat bovendien nog wat anders. Daar spelen andere factoren mee. Wij hebben zelf immers drie zilvergrijze of gelijkend op zilvergrijs gehad.

Maar iemand die een nieuwe zilvergrijze neemt .... :no:

Meen je dat nou? Dat is nou net een van de weinige (niet donkere) kleuren die toch iets of wat sportief overkomt. Juist op een Volvo. Mits fatsoenlijke velgen, dat wel. Kortom bij mijn zoektocht had zilver juist de voorkeur en het is nog gelukt ook. Die V70 die ik op het oog had was ook zilver :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het en ik meen het :)

Maar heb er niks van gezegd, ik moet jou toch geen auto afraden omdat ik de kleur niet mooi vind he.

Ik vind zilvergrijs geen kleur en 't ziet zwart van de zilvergrijze auto's hier bij ons.... Maar dat wil niet zeggen dat een proper gewassen zilvergrijze niet mooi kan zijn. Maar ik heb het zelf liever niet. Idem voor beige en we hadden net bijna weer een beige gekocht. Maar 't is beter nu :). Ik vraag gewoon in de eerste plaats een betrouwbare auto aan de garage. De rest zien we wel.

Maar je hebt trouwens ook mensen die 't zelfde denken van groen, zwart, blauw ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind zilver op een Volvo idd zeker goed staan.

Die kleur die ze op de mijne hebben gespoten, vind ik al mooier dan Barentsblauw of Zwart, want dat zie je overal. Maar ik denk dat wanneer ik 'm zelf nieuw zou bestellen, ik voor donkergrijs of zilver zou gaan. :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barentsblauw zie je bij ons alvast toch niet veel.

Zwart dan weer wel.

Bij ons stonden er 2 op de parking. In standaard trim en ongewassen lijkt dat nergens op. Op de mijne zie je tenminste geen vuil. :)

Ik vind te donkere kleuren goed wanneer er lichtere accenten aan de auto zijn. Bijv. een zilveren/chromé raamomlijsting. In het geval van een V50 zijn de enige accenten die niet in koetswerkkleur zijn de lichtblokken, de grill en de belettering achteraan. In het zwart vind ik 'm dus te vormeloos.

Das trouwens ineens ook de reden waarom m'n A3 niet zwart maar dakgootgrijs was.

Maar da's goesting he.

Vriendelijke groeten,

Een Volvo-lover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het en ik meen het :)

Maar heb er niks van gezegd, ik moet jou toch geen auto afraden omdat ik de kleur niet mooi vind he.

Ik vind zilvergrijs geen kleur en 't ziet zwart van de zilvergrijze auto's hier bij ons.... Maar dat wil niet zeggen dat een proper gewassen zilvergrijze niet mooi kan zijn. Maar ik heb het zelf liever niet. Idem voor beige en we hadden net bijna weer een beige gekocht. Maar 't is beter nu :). Ik vraag gewoon in de eerste plaats een betrouwbare auto aan de garage. De rest zien we wel.

Maar je hebt trouwens ook mensen die 't zelfde denken van groen, zwart, blauw ....

Die blauwe kleur van die van jou is fantastisch, samen met Savile Grey. Zwart en wit wil ik eigenlijk niet hebben ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat hetzelfde zilver als op mijn S80 of is dit een speciaal soort zilver?

overigens vond ik de vorige die je gepost hebt véél interessanter. Prijs, bouwjaar, interieur en de geïntegreerde kinderzitjes ;) Het enige wat ik echt mis is het familypack, voor zover dat in die vorm te krijgen was op een S80

Ik vind de vorige ook interessanter :grin:, maar heb me voor genomen om niet terug een donker kleur te kiezen bij de volgende kar *deze uitspraak is geen garantie op resultaat in die richting*. En Electric Silver vind ik zonder zever een van de mooiste kleuren op een Volvo. Maar zoals eerder gezegd, nog geen nieuws of ik al dan niet privé mag rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahahaha

Nee, ik vind 'm met de dag leuker en leuker, zelfs met de soepele 1.6d met 130k km op de klok.

Dat haalt zelfs 210 op teller, licht bergaf. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd!

die schuine streep ONDER de bumper, 'k vond het altijd "er moet een schuine streep op, we hebben geen plaats erboven dus doen we 't eronder".

Maar best wel duur indertijd. En slechts 4 zitplaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd!

die schuine streep ONDER de bumper, 'k vond het altijd "er moet een schuine streep op, we hebben geen plaats erboven dus doen we 't eronder".

Maar best wel duur indertijd. En slechts 4 zitplaatsen.

Was toen die uitkwam echt een snel karretje voor zijn tijd:inlove:

Misschien dat ik dat ooit ook nog wel koop:facepalm::oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

shame! (@Jochen-)

nog zo eentje: wegklapbare koplampen, nog een naspartelingske van begin jaren 80. Maar tegenwoordig zouden ze alles mooi in de lichtstrook krijgen mét voldoende lichtopbrengst.

Greg: mijd de eerste modellen - veel problemen met electronica/elektriciteit

Link naar reactie
Delen op andere sites

De C30 is hier zo wat op gebaseerd he.

Rechtstreekse concurrent van de toenmalige Honda Accord Aerodeck :-) Wel veel Renault techniek erin, onder andere de FN2 motor. Van waar komt het onderstel van de 440/460/480 reeks eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De C30 is hier zo wat op gebaseerd he.

Inderdaad. Deels ook de reden waarom ik een C30 gekocht heb want toen die uitkwam was ik echt gek van de 480.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom ook dat ik een C30 heel goed kan smaken. Spijtig dat ze een beetje hun doel voorbij gaan imo. Ze wilden daarmee een jong publiek aantrekken, maar ik denk dat het wat tegenslaagt. De prijs zal er wel iets mee te maken hebben;)

Desalniettemin, voor mij een Polar graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid