Ga naar inhoud

Volvo lovers


walter

Aanbevolen berichten

ja, ondermijn maar de verkoopbaarheid van die 2.9 :D

Prijs is bespreekbaar, dus ik denk dat die 3000 een maximum is :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ondermijn maar de verkoopbaarheid van die 2.9 :D

Prijs is bespreekbaar, dus ik denk dat die 3000 een maximum is :P

Zeker niet de bedoeling! Ik moet eerlijk zijn, eentje voor die prijs in zo'n onberispelijke staat zal ik niet rap vinden denk ik. + uw woord dat de wagen te betrouwen is is een pak waard ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k weet het wel hoor ;)

Van de huidige S80, in V8-livrei, wil ik er binnen een 10-tal jaartjes anders ook wel eens eentje voor 3000 euro kopen .... Zal dan ook geen zak meer waard zijn, financieel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k weet het wel hoor ;)

Van de huidige S80, in V8-livrei, wil ik er binnen een 10-tal jaartjes anders ook wel eens eentje voor 3000 euro kopen .... Zal dan ook geen zak meer waard zijn, financieel.

Ik bedoelde ook met name de onberispelijke staat. Als je dat ziet, dan ben je eigenlijk zot als je meer geld voor een wagen uitgeeft ... dat was mijn punt, meer niet :-)

Dus zo'n V8 in een paar jaar, dat moet een beestig goede koop zijn tegen die tijd. Waarom niet? Over 4 jaar is mijn S80 versleten, een mint S80 V8 zie ik dan wel zitten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde ook met name de onberispelijke staat. Als je dat ziet, dan ben je eigenlijk zot als je meer geld voor een wagen uitgeeft ... dat was mijn punt, meer niet :-)

Dus zo'n V8 in een paar jaar, dat moet een beestig goede koop zijn tegen die tijd. Waarom niet? Over 4 jaar is mijn S80 versleten, een mint S80 V8 zie ik dan wel zitten :D

Nah man, zie die jaarlijkse rijtaks eens. Hoe lang ik al heb liggen tobben om een mint E39 540i sedan met M-pack enz. op LPG te hebben als daily.. Maar rond de 2000 euro tax / jaar gaat er mij toch iets over :(. En kunnen betalen ? Ja maar dat heb ik er net niet voor over denk ik. 't Stopt ergens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor hetzelfde geld mogen we binnen enkele jaren onze verkeersbelasting betalen op basis van CO2 - het is dan helemaal gedaan om met dikke motoren rond te bollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nah man, zie die jaarlijkse rijtaks eens. Hoe lang ik al heb liggen tobben om een mint E39 540i sedan met M-pack enz. op LPG te hebben als daily.. Maar rond de 2000 euro tax / jaar gaat er mij toch iets over :(. En kunnen betalen ? Ja maar dat heb ik er net niet voor over denk ik. 't Stopt ergens :)

Mjah, als de afweging is, ik heb 20K om uit te geven aan een wagen. En er komt dan een wagen langs die in onberispelijke staat is en zegge en schrijven 5K kost. Dan mag die best 1K per jaar meer kosten een rijtaks :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjah, als de afweging is, ik heb 20K om uit te geven aan een wagen. En er komt dan een wagen langs die in onberispelijke staat is en zegge en schrijven 5K kost. Dan mag die best 1K per jaar meer kosten een rijtaks :D

Haha ja zo kan je alles qua kosten wegfilteren :D Voor mij is 't meer psychologisch, die mooie brief van de belastingen die elk jaar in uw bus komt te liggen van 2k euro :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja zo kan je alles qua kosten wegfilteren :D Voor mij is 't meer psychologisch, die mooie brief van de belastingen die elk jaar in uw bus komt te liggen van 2k euro :s

Die smiley was al van toepassing bij de BIV van een simpele D5 in een net wat onprettige fiscale schaal ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die smiley was al van toepassing bij de BIV van een simpele D5 in een net wat onprettige fiscale schaal ...

Idd, balen is dat met die 185PK versies :D Maar goed, gelukkig is dat maar eenmalig en dat kan je dan wegfilteren in de zin van "'t zit bij de aankoop van de wagen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nah man, zie die jaarlijkse rijtaks eens. Hoe lang ik al heb liggen tobben om een mint E39 540i sedan met M-pack enz. op LPG te hebben als daily.. Maar rond de 2000 euro tax / jaar gaat er mij toch iets over :(. En kunnen betalen ? Ja maar dat heb ik er net niet voor over denk ik. 't Stopt ergens :)

idem hier, enkele weken geleden een full option S80V8 aangeboden gekregen van 2007 voor een B E L A C H E L I J K bedrag(ruim<10.000), als je dan je jaarlijkse kosten ernaast legt loopt 't toch nog aardig op

kwam op 2300€ LPGtaks inbegrepen per jaar en 3500biv(ok,eenmalig)als je 'm eerst op lpg legt(anders meer dan 5000€)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, balen is dat met die 185PK versies :D Maar goed, gelukkig is dat maar eenmalig en dat kan je dan wegfilteren in de zin van "'t zit bij de aankoop van de wagen".

Is ook zo, en de rijtaks valt inderdaad goed mee :)

Wel een reden om hem toch minimaal 3 jaar te houden, liefst 4 jaar. Dat er mensen zijn die (zelfs frequent!) 4 of 5K BIV betalen/betaald hebben, daar kan ik toch moeilijk bij. Het zou mij teveel pijn doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

idem hier, enkele weken geleden een full option S80V8 aangeboden gekregen van 2007 voor een B E L A C H E L I J K bedrag(ruim<10.000), als je dan je jaarlijkse kosten ernaast legt loopt 't toch nog aardig op

kwam op 2300€ LPGtaks inbegrepen per jaar en 3500biv(ok,eenmalig)als je 'm eerst op lpg legt(anders meer dan 5000€)

Minder dan 10K :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minder dan 10K :shock:

En dan weet je de kmstand nog niet

had er nog geen 60K opzitten

was viavia ,auto werd aangeboden omdat meneer(+80j) nog een nieuwe mercedes wou kopen en blijkbaar wou er niemand een prijs plakken op die S80

is uiteindelijk(als 't doorgegaan is) naar NL verkocht geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan weet je de kmstand nog niet

had er nog geen 60K opzitten

was viavia ,auto werd aangeboden omdat meneer(+80j) nog een nieuwe mercedes wou kopen en blijkbaar wou er niemand een prijs plakken op die S80

is uiteindelijk(als 't doorgegaan is) naar NL verkocht geweest

Tjah, volgende keer ga ik ook iets minder gehaast te werk denk ik. Die Volvo's zijn toch soms als koopje te vinden precies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjah, volgende keer ga ik ook iets minder gehaast te werk denk ik. Die Volvo's zijn toch soms als koopje te vinden precies.

idd, XC90 executive V8, 4j oud full full option(auto was van peter leyman, ex boss Volvocars) is aangeboden geweest voor 15K aan een goede vriend

had als ik me goed herinner 90.000km en was ook van 2007 of 2008

enkel de diesels blijven min of meer hun waarde houden

de (zwaardere benzines kan je meestal vinden aan spotprijzen(bij andere dealers)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet er wel op vallen natuurlijk, soms kwestie van juiste man op juiste plaats en tijdstip

idd,,maar veel volk kennen helpt ook ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, XC90 executive V8, 4j oud full full option(auto was van peter leyman, ex boss Volvocars) is aangeboden geweest voor 15K aan een goede vriend

had als ik me goed herinner 90.000km en was ook van 2007 of 2008

enkel de diesels blijven min of meer hun waarde houden

de (zwaardere benzines kan je meestal vinden aan spotprijzen(bij andere dealers)

Die kar ging toen echt voor schandalig weinig weg. Zeker als je de nieuwprijs bekeek.

Qua smaak zit het daar ook wel dik ok. Zijn vader heeft net zijn S80 ingeruild voor een xc60, ook fully loaded.

Die S80 was mijn eerste kennismaking met volvo, was toen nog zeer jong. Maar die kar is mij altijd bijgebleven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd,,maar veel volk kennen helpt ook ;)

En wij kennen jou, dus tegen de tijd dat de zoektocht actueel wordt kan je op een pm rekenen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid