Ga naar inhoud

Lamborghini Huracan LP610-4


Phil

Aanbevolen berichten

Dat interieur vind ik mooi en sjiek, maar het ziet er iets uit wat ik snel beu zou zijn, net omwille van al die gekke hoeken en tuten. Wel beter dan de buitenkant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hand omhoog bij wie deze niet nu op de oprit mag worden gezet om er een weekendje mee te rijden.

iedereen zouvdaar maar wat graag mee rijden, maar da's toch geen reden om niet te zeggen dat je er meer van verwacht had of dat hij wat te veel lijkt op grote broer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zweed gaat mij dood willen nu, maar ik vind dat dus echt een foeilelijk interieur. Allez ttz, dat stuur en die middenconsole vooral.

 

Ik vind dat net superzalig...

 

Vorige generatie Civic was ook zo'n compleet van de pot gerukt interieur... Love it :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

IRL is onze Zweed nen toffe pee, sinds ik hem ken, snap ik dan ook veel beter zijn wat uitdagende stijl op het forum, en helemaal ongelijk heeft hij toch niet altijd :D

 

Bwah ik heb er geen probleem mee om mijn stelling af en toe te veranderen hoor. Ik schrijf mijn idee hier neer en soms zie ik een reply die me toch echt op andere gedachten brengt of een andere invalshoek geeft.

1e alinea: I know, idem

2e alinea: I know, idem

 

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wel opvalt is dat er regelmatig stellingen geponeerd worden als waarheid zonder bv de auto zelf te rijden of gereden te hebben, laat staan ervaring in die richting te hebben. 

 

Erger is dat er zelfs vaak stellingen geponeerd worden als waarheid terwijl de auto wél gereden werd, maar de stellingen compleet verkeerd, of veel te gekleurd, of onvoldoende genuanceerd, of wat dan ook zijn. Bijvoorbeeld in de media ... waar je echt iemand moet zoeken die denkt zoals jij denkt en van een auto verwacht wat jij er ook van verwacht, omdat het anders hapklare meuk voor de grijze massa is, of wat dan ook.

 

Wat jij zegt klopt ook, en we bezondigen ons allemaal elke dag opnieuw aan een veelheid van vooroordelen, veronderstellingen (moeder van...), en dergelijke. Wat ik dan mooi vind, is b.v. jouw houding t.a.v. het fietsen/mountainbiken: je houdt je buiten het topic. You know better, maar je weet ook dat anderen een andere mening kunnen en mogen hebben, en dat iets leren door tegen de lamp te lopen vaak een betere les is dan iets te leren door het klakkeloos van een ander aan te nemen. En omdat je ook iemand bent die zich nog wel eens kan opjagen in de bespreking van een bepaald thema, of wanneer anderen een goedbedoeld advies naast zich neer leggen met absurde tegenargumenten, houd je je daar dan buiten. Kudos. Niet simpel. En ik denk dat ik het kan weten want wij zijn op dat vlak eigenlijk allebei dezelfde driftkikkers, strebers, the-max-aint-enough, alles geven, no pain no gain kerels. :D

 

Om nu nog even concreet te gaan: Zweud heeft uiteraard (je verwoordt het mooi) niet altijd helemaal ongelijk, en ik weet ook dat 'ie shockeert met een reden (ne wreed legitieme, zelfs), maar dat neemt niet weg dat het ook maar een mening is, vaak, of dat 'ie (in mijn ogen) ook "maar" door zijn (gekleurde) brillenglazen kijkt. As we all do. En ik zeg dat dan, soms, eens. Mag ook, niwaar. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allez man, een gevechtsvliegtuiggewijs afdekklepje voor de startknop, das toch mega graaf! :fp: (en ja ik weet dat dat op vorige modellen ook al gezeten heeft, ik vond dat toen belachelijk en nu nog steeds.)

 

Gelukkig kan ik toch geen Lambo betalen en moet ik mij daar dus ook niet over druk maken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allez man, een gevechtsvliegtuiggewijs afdekklepje voor de startknop, das toch mega graaf! :fp: (en ja ik weet dat dat op vorige modellen ook al gezeten heeft, ik vond dat toen belachelijk en nu nog steeds.)

 

Gelukkig kan ik toch geen Lambo betalen en moet ik mij daar dus ook niet over druk maken :D

 

Da's toch net de charme van een Lambo.

Gewoon pure lunacy.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

De lunacy moet komen van hoe het rijdt, niet van een hoop gimmicks te steken in iets dat even veilig rijdt als een golf.

 

Als is dat misschien wat utopie voor een massaproduct tegenwoordig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat interieur is zo gay als wat.

The man called Rami does not agree. :D Only prancing horses are gay, he says. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Zou het kunnen dat ik deze zag laat in de avond aan het rond punt in Lummen.

Leek er net op, was donker, en kon dit maa rniet thuisbrengen, tot ik deze fotos zie.

 

Zal iets anders geweest zijn.

 

Wordt pas officieel in maart in Geneve voorgesteld. Ze zijn nu wel bezig met privé voorstellingen over de hele wereld aan bepaalde klanten, maar dan staat hij in een besloten ruimte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het is zoals er reeds een aantal hebben aangehaald: indien er morgen eentje wordt verloot zijn er weinigen die 'neen dank u' zullen zeggen.

 

Maar waar het over gaat is of dit nu een waardige opvolger is voor de Gallardo? Want ook over deze 'baby-lambo' waren de meningen destijds bijzonder verdeeld.

Gaandeweg is die wagen dan toch uitgegroeid tot een volwaardige head-turner.

 

De Huracan gaat mijn inziens gewoon verder op dit elan.

Het interieur is niet mijn ding... maar logischerwijze zijn sommigen hier wel voor gewonnen... smaken, geuren en kleuren.

Lambo heeft deze Jetfighter-stijl destijds gekozen bij het ontwerp van de Aventador en het is dus logisch dat dezelfde stijl wordt aangehouden in de Huracan.

Langs buiten vind ik het best wel een knap ding... hoewel ik een Gallardo LP560 ook nog niet ouderwets vind ogen.

Nu ja, de nieuwe generatie is gearriveerd.

 

Moest het geld er nu zijn, zou ik mij er dan zo eentje durven aanschaffen?

Ik denk dat de Gallardo de tijd heeft gehad om een mooi pad te effenen, waardoor het succes van deze Huracan mijn inziens niet zal uitblijven.

Een Aventador is een pak duurder en te groot, te onpraktisch (afmetingen, vleugeldeuren...), net zo voor concurrerende modellen.

Een Huracan dan toch maar als het een nieuwe Lambo zou zijn... geluid zal wel geweldig zijn... vermogen ook meer dan je nodig hebt.

Ja, als derde wagen, waarom dan niet hé?

Van dit caliber is er de Ferrari 458... maar die vind ik er minder goed uitzien en ondertussen een beetje gedateerd.

De F12 Berlinetta is de enige Ferrari die ik tegenwoordig wel kan smaken, maar ja, dat is weer van een andere orde.

Porsche Turbo? Waarschijnlijk de meest verstandige keuze die het minste kritiek zal uitlokken en toch nog iets sociaal aanvaardbaarder blijft bij buren en familie (hoewel ook een Porsche negatieve reacties kan uitlokken).

McLaren MP4C? Te clean voor mij, maar ik kan mij goed voorstellen dat die wagen bij velen de voorkeur wegdraagt.

 

Moest ik 200K aan een auto geven, misschien dan toch deze Huracan ja... donkergrijs met zwarte velgen aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Ne Lambo zou eigenlijk in t geel moeten zijn, of zo oranje of groen.
 

Maar ik ben ook al content als ze ne blauwe op mijn nog aan te leggen oprit neer zetten. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid