Ga naar inhoud

Lamborghini Huracan LP610-4


Phil

Aanbevolen berichten

gallardo had dat totaal niet, was eerder wat men verwachtte toen men hoorde dat audi lambo ging overnemen en met een instapmodel ging komen, maar het heeft precies een generatie langer geduurd dan gedacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op die onboard die ik hierboven postte zie je het ook goed. Normaal stuur je met het gas door de achterkant meer of minder uit te laten breken. Hier zie je het omgekeerde, als hij te fel instuurt gaat hij op het gas om hem wijder te laten gaan door het onderstuur.

Is dit echt hoe het grootste autobedrijf ter wereld een auto in die klasse veilig maakt? Dit is bespottelijk.

Ik volg niet, wat bedoel je? Dat de auto overstuurt als hij geen gas geeft (corner entry) en onderstuurt als hij dat wel doet?

(Ik kan ook het filmpje niet direct volledig bekijken om één of andere reden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.caranddriver.com/reviews/2015-lamborghini-huracan-lp610-4-tested-review

 

Lamborghinis once had a reputation for being fast in a straight line and clunky in corners. This car is fast everywhere, though our test gear confirmed that this Huracán is freakishly quick in a straight line. We ripped to 60 mph in 2.5 seconds and burst through the quarter-mile in 10.4 seconds at 135 mph. Forget the comparable Ferraris and McLarens—they’re eating the Huracán’s dust. In fact, the little Lambo even knocks off the Porsche 911 Turbo S, a computerized acceleration kill-bot and another bright satellite in the VW universe. This thing is Veyron quick.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik vind 'm heel geslaagd. De vorm van de cockpit geeft hem meer supercar-uitstraling dan de Gallardo had. Misschien wat overkill zelfs maar met meer dan 600 pk mag dat wel. Het zorgt er wel mee voor dat het prijsverschil met de Aventador helemaal niet meer te verantwoorden valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon een extra keuzemogelijkheid voor de potentiële Lamborghini-klant. In mijn ogen zijn de Aventador en de Huracan even ongeschikt voor dagelijks gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid