Ga naar inhoud

Lotus Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Perfecte configuratie :inlove:. 

Ik vraag me echt af wat dat gaat geven met de AMG 2.0 motor. Uiteraard wil je de manuele V6, maar enkel in taksen scheelt dat al meteen 12.000 euro. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Jubu performance kan de motor van dat spel bouwen voor 50k in een exige S3. Doe mij dan maar dat voor 1/5e vd prijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, PieterA zei:

De prijs lijkt me volledig van de pot gerukt. Hoeveel moest een Noble M600 destijds kosten, 250k? 

Destijds en nu staan ver van elkaar. Destijds kostte een Elise ook maar 26.000 euro. 

Het is een auto die half nieuw is en half bestaat uit bestaande onderdelen. Rekening houdend dat hij even licht en krachtig is als een GMA T33, maar 'slechts' een 5de kost, dan is dat nog zo zot niet. 

Ja, het is exuberant veel geld, maar veel winst per auto zal er ook niet op zitten. Het is immers een oplage van amper 62 wagens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Destijds betaalde je voor een M600 206.000 pond. Dat is met inflatie 267.000 pond. En dat is toch voor een heel gelijkaardige auto in termen van constructie en gebruikte materialen. Geen idee hoeveel M600's er uiteindelijk gebouwd zijn maar het zullen er geen 62 zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
On 4/11/2023 at 11:01 AM, PieterA said:

Destijds betaalde je voor een M600 206.000 pond. Dat is met inflatie 267.000 pond. En dat is toch voor een heel gelijkaardige auto in termen van constructie en gebruikte materialen. Geen idee hoeveel M600's er uiteindelijk gebouwd zijn maar het zullen er geen 62 zijn. 

Nog een verschil tussen "we maken er maar 62" en "shit we hebben er maar 62 kunnen maken"

:D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Bij "drove it like I stole it" denk ik spontaan aan "lap, dat begint goed", "oeps dat stuurt wel scherp", "is dat een voorwielaandrijver?" en "shit dat ding heeft een manuele versnellingsbak". Er zijn betere metaforen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

De laatste jaren zijn veel verschillende versies van de Exige gemaakt 350/380/410/430. 
los van het verschil in pk, zitten hier nog veel verschillen tussen? Prijzen verschillen wel veel.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak zijn de verschillen cosmetisch maar bijvoorbeeld de 390, 410 en 430 hebben een charge cooler waardoor ze potentieel wel interessanter kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kunnen we vriendelijk, maar met enige serieux in onze stem, vragen aan de persoon die dat gemaakt heeft om dat nooit meer te doen?

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik vraag mij af wat voor mensen hiermee rijden. Je moet al een redelijke nerd zijn om Lotus te kennen, en dan verkopen ze iets dat die mensen net niet aanspreekt.
Benieuwd of het gaat verkopen.

Laatst toch al eentje gezien, serieuze joekel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zegden ze van de Cayenne ook 20 jaar geleden.

'Welke Porschist gaat dat ooit kopen' 😁

Manke vergelijking misschien maar you get the picture

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid