TJRACING 186 Geplaatst: 4 augustus 2020 Delen Geplaatst: 4 augustus 2020 (aangepast) On 8/1/2020 at 9:43 PM, fuxhound said: @TJRACING zien passeren in de Lotus, wel met de originele spoiler. Zelfs bij het rustig rijden komt er al een mooi geluid uit. Waar ergens? Men katalysator was er door dus zit momenteel gewoon een larini decat replacement pipe onder. Doet wel wat aan het geluid. Backfired enorm hard nu bij upshift En idd, terug OEM carbon spoiler (for now) 4 augustus 2020 aangepast door TJRACING Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fuxhound 793 Geplaatst: 4 augustus 2020 Delen Geplaatst: 4 augustus 2020 Was aan de grens van Rumst/Aartselaar. Zo'n decat moet wel feest zijn als het gas erop gaat. Al zal er wel wat resonantie zijn? Is er een bepaalde reden dat de originele spoiler er terug op staat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TJRACING 186 Geplaatst: 6 augustus 2020 Delen Geplaatst: 6 augustus 2020 (aangepast) On 8/4/2020 at 11:01 PM, fuxhound said: Was aan de grens van Rumst/Aartselaar. Zo'n decat moet wel feest zijn als het gas erop gaat. Al zal er wel wat resonantie zijn? Is er een bepaalde reden dat de originele spoiler er terug op staat? Niet tevreden van de kwaliteit van de Reverie vleugel alsook, teveel downforce achteraan genereert wat onderstuur op circuit door aero imbalans. Er komen binnenkort front fender vents op de wagen en de grote PB-R Cup vleugel waarmee ze endurance en lotus cup Italie rijden. Hebben de originele vents van de gelimiteerde Cup 260 genomen, mal van gemaakt en ze zijn nu de carbon versie aan het maken. Enkel George Williams (Hell Slow) en ikzelf zullen deze hebben. OEM+ for the win 6 augustus 2020 aangepast door TJRACING 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.471 Geplaatst: 6 augustus 2020 Delen Geplaatst: 6 augustus 2020 Net zien staan bij FKM en een dame nam de sleutels mee 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TJRACING 186 Geplaatst: 6 augustus 2020 Delen Geplaatst: 6 augustus 2020 1 hour ago, PJH said: Net zien staan bij FKM en een dame nam de sleutels mee Haha klopt. Ik zat nog op kantoor en men vriendin even gestuurd om de sleutels op te halen. Vanavond de wagen verder voorbereiden voor 2-dagen Clastres dit weekend. Morgen geen tijd en na kantoor rij ik meteen door naar Frankrijk Zo kon ze meteen de strijk ophalen in het gebouw ernaast! Haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TJRACING 186 Geplaatst: 10 augustus 2020 Delen Geplaatst: 10 augustus 2020 (aangepast) @Wutputt gisteren ook eens ontmoet op Clastres! Ging daar ook vrij goed voor zijn eerste circuitdag ooit! Volgende keer maar eens ritje meedoen. Sorry dat het niet gelukt is! (Ik ben gestopt de 2de dag half uur voor het einde met brake failure. Remschijf krom na 20.000km en 30+ trackdays). UPGRADE TIME 10 augustus 2020 aangepast door TJRACING Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wutputt 446 Geplaatst: 10 augustus 2020 Delen Geplaatst: 10 augustus 2020 Was een leuke ontmoeting! Eerste trackday was toch wat wennen, maar heb me geamuseerd. Zeer stevig tempo dat @TJRACING neerzet met z'n Elise Cup 250 en goed gebruikt! Tsja die remschijf beschouwen als consumable zeker? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TJRACING 186 Geplaatst: 10 augustus 2020 Delen Geplaatst: 10 augustus 2020 1 minute ago, Wutputt said: Was een leuke ontmoeting! Eerste trackday was toch wat wennen, maar heb me geamuseerd. Zeer stevig tempo dat @TJRACING neerzet met z'n Elise Cup 250 en goed gebruikt! Tsja die remschijf beschouwen als consumable zeker? Haha thx. Zoals ik reeds zei, het is alleszins geen garage queen de mijne. Gekocht om te knallen dus knallen doet ie! Als je nog eens gaat, stuur gerust, je bent altijd welkom om met onze kliek mee te gaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wutputt 446 Geplaatst: 10 augustus 2020 Delen Geplaatst: 10 augustus 2020 Knallen doet 'm idd Zal laten weten wanneer ik volgende keer ga Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.471 Geplaatst: 31 augustus 2020 Delen Geplaatst: 31 augustus 2020 Hardcore porsche-man met een irritante stem. Heb de Evora nog nooit gesnapt eigenlijk, maar hij lijkt wel fan te zijn en vooral meer fan daarvan dan van de GT4. Didn't expect that Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wutputt 446 Geplaatst: 26 september 2020 Delen Geplaatst: 26 september 2020 Klinkt wel goed zo'n 430 Cup 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.471 Geplaatst: 30 september 2020 Delen Geplaatst: 30 september 2020 Als ik de Lotto win... "for crazy people".... THAT'S ME! 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.710 Geplaatst: 30 september 2020 Delen Geplaatst: 30 september 2020 @TJRACING: ik vind nergens info (of ik zoek niet met de juiste termen) Maar waarin verschilt een 250 cup met een 220 qua aandrijflijn! Zou jij dat weten ? Maw, kan ik de mijne veilig chippen Edit: Ik heb t blijkbaar toch gevonden: andere injectoren en kleinere pulley. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.710 Geplaatst: 30 september 2020 Delen Geplaatst: 30 september 2020 18 minuten geleden, Rabbit zei: @TJRACING: ik vind nergens info (of ik zoek niet met de juiste termen) Maar waarin verschilt een 250 cup met een 220 qua aandrijflijn! Zou jij dat weten ? Maw, kan ik de mijne veilig chippen Edit: Ik heb t blijkbaar toch gevonden: andere injectoren en kleinere pulley. Hoewel dat laatste ook niet zeker is ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 909 Geplaatst: 1 oktober 2020 Delen Geplaatst: 1 oktober 2020 14 uren geleden, PJH zei: Als ik de Lotto win... "for crazy people".... THAT'S ME! Ne cabrio! ...voor als ik oud ben misschien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.471 Geplaatst: 1 oktober 2020 Delen Geplaatst: 1 oktober 2020 10 uren geleden, Rabbit zei: @TJRACING: ik vind nergens info (of ik zoek niet met de juiste termen) Maar waarin verschilt een 250 cup met een 220 qua aandrijflijn! Zou jij dat weten ? Maw, kan ik de mijne veilig chippen Edit: Ik heb t blijkbaar toch gevonden: andere injectoren en kleinere pulley. Een Elise S3 sneller maken is niet gewoon "chippen" zoals bij de Exige S2's. https://www.komo-tec.com/en/lotus-elise/mk3-toyota-2011/power-phases/151/phase-zr265-upgrade-43hp/25nm-elise-s-1.8-2zr?c=876 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.101 Geplaatst: 1 oktober 2020 Delen Geplaatst: 1 oktober 2020 23 uren geleden, PJH zei: Als ik de Lotto win... "for crazy people".... THAT'S ME! Idem. Staat bij mij op nr.1 van most wanted sports cars, vandaag. Geef me whatever bedrag, genoeg om dit te halen: dit haal ik. Vóór al de rest (mocht er nog over schieten.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.964 Geplaatst: 1 oktober 2020 Delen Geplaatst: 1 oktober 2020 Een doodskist op wielen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Balleke 383 Geplaatst: 1 oktober 2020 Delen Geplaatst: 1 oktober 2020 Een doodskist op wielenAltijd leuker als het gevaarlijker is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.471 Geplaatst: 1 oktober 2020 Delen Geplaatst: 1 oktober 2020 5 uren geleden, ir_fuel zei: Een doodskist op wielen #NoFear #GliderPilot 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 909 Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 13 uren geleden, Balleke zei: Altijd leuker als het gevaarlijker is Juister: het plezier dat mensen in extreme sporten ervaren zit in de kunde en de beheersing van de situatie zodat wat levensgevaarlijk is voor anderen voor hen tot een acceptabel niveau herleidt wordt. Die Lotus is leuker als ge hem ook echt de baas kunt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.471 Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 Dat zijn vooral auto's die zo extreem zijn dat de leercurve enorm is. Daarom ben je er niet op uitgekeken na een half jaar, zoals de rest van die saaie meuk dat de laatste tijd op de markt komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Waky 975 Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 Ik heb dit jaar met iemand zijn 311 over Spa mogen knallen en moet zeggen dat ik een ontgoocheling rijker ben. Power is totaal niet lineair en goeie downforce heeft hij ook al niet. Zeer giftig karretje. Gelukkig zit er tractiecontrole op. Ik zou er mijn centen niet aan geven, dan koop je beter een Radical als je echt hard wil gaan in een cabrio. 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.964 Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 47 minutes ago, Le Capri Mauve said: Juister: het plezier dat mensen in extreme sporten ervaren zit in de kunde en de beheersing van de situatie zodat wat levensgevaarlijk is voor anderen voor hen tot een acceptabel niveau herleidt wordt. Die Lotus is leuker als ge hem ook echt de baas kunt. Gaat daar niet over. Joske prutst op zijne gsm en rijdt u aan. Succes in uwe 3-eleven die ge volledig onder controle hebt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.964 Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 9 minutes ago, Waky said: Ik heb dit jaar met iemand zijn 311 over Spa mogen knallen en moet zeggen dat ik een ontgoocheling rijker ben. Power is totaal niet lineair en goeie downforce heeft hij ook al niet. Zeer giftig karretje. Gelukkig zit er tractiecontrole op. Ik zou er mijn centen niet aan geven, dan koop je beter een Radical als je echt hard wil gaan in een cabrio. Of een Atom 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.