Ga naar inhoud

Lotus Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

On 8/1/2020 at 9:43 PM, fuxhound said:

@TJRACING zien passeren in de Lotus, wel met de originele spoiler. Zelfs bij het rustig rijden komt er al een mooi geluid uit. 🙂

Waar ergens? Men katalysator was er door dus zit momenteel gewoon een larini decat replacement pipe onder. Doet wel wat aan het geluid. Backfired enorm hard nu bij upshift :)

 

En idd, terug OEM carbon spoiler (for now) ;)

aangepast door TJRACING
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was aan de grens van Rumst/Aartselaar. 

Zo'n decat moet wel feest zijn als het gas erop gaat. Al zal er wel wat resonantie zijn?

Is er een bepaalde reden dat de originele spoiler er terug op staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/4/2020 at 11:01 PM, fuxhound said:

Was aan de grens van Rumst/Aartselaar. 

Zo'n decat moet wel feest zijn als het gas erop gaat. Al zal er wel wat resonantie zijn?

Is er een bepaalde reden dat de originele spoiler er terug op staat?

Niet tevreden van de kwaliteit van de Reverie vleugel alsook, teveel downforce achteraan genereert wat onderstuur op circuit door aero imbalans.

Er komen binnenkort front fender vents op de wagen en de grote PB-R Cup vleugel waarmee ze endurance en lotus cup Italie rijden. 

Hebben de originele vents van de gelimiteerde Cup 260 genomen, mal van gemaakt en ze zijn nu de carbon versie aan het maken. Enkel George Williams (Hell Slow) en ikzelf zullen deze hebben. OEM+ for the win 😉

spacer.png

aangepast door TJRACING
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, PJH said:

Net zien staan bij FKM :) en een dame nam de sleutels mee :o

Haha klopt. Ik zat nog op kantoor en men vriendin even gestuurd om de sleutels op te halen. Vanavond de wagen verder voorbereiden voor 2-dagen Clastres dit weekend. Morgen geen tijd en na kantoor rij ik meteen door naar Frankrijk ;)

Zo kon ze meteen de strijk ophalen in het gebouw ernaast! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wutputt gisteren ook eens ontmoet op Clastres! Ging daar ook vrij goed voor zijn eerste circuitdag ooit! 

Volgende keer maar eens ritje meedoen. Sorry dat het niet gelukt is! (Ik ben gestopt de 2de dag half uur voor het einde met brake failure. Remschijf krom na 20.000km en 30+ trackdays).

UPGRADE TIME 😉

aangepast door TJRACING
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was een leuke ontmoeting! Eerste trackday was toch wat wennen, maar heb me geamuseerd.

Zeer stevig tempo dat @TJRACING neerzet met z'n Elise Cup 250 😮 en goed gebruikt! Tsja die remschijf beschouwen als consumable zeker? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Wutputt said:

Was een leuke ontmoeting! Eerste trackday was toch wat wennen, maar heb me geamuseerd.

Zeer stevig tempo dat @TJRACING neerzet met z'n Elise Cup 250 😮 en goed gebruikt! Tsja die remschijf beschouwen als consumable zeker? :D

Haha thx. Zoals ik reeds zei, het is alleszins geen garage queen de mijne. Gekocht om te knallen dus knallen doet ie! 😉

Als je nog eens gaat, stuur gerust, je bent altijd welkom om met onze kliek mee te gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hardcore porsche-man met een irritante stem.

Heb de Evora nog nooit gesnapt eigenlijk, maar hij lijkt wel fan te zijn en vooral meer fan daarvan dan van de GT4. Didn't expect that

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@TJRACING: ik vind nergens info (of ik zoek niet met de juiste termen) Maar waarin verschilt een 250 cup met een 220 qua aandrijflijn! Zou jij dat weten ?

Maw, kan ik de mijne veilig chippen 😂

Edit: Ik heb t blijkbaar toch gevonden: andere injectoren en kleinere pulley.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Rabbit zei:

@TJRACING: ik vind nergens info (of ik zoek niet met de juiste termen) Maar waarin verschilt een 250 cup met een 220 qua aandrijflijn! Zou jij dat weten ?

Maw, kan ik de mijne veilig chippen 😂

Edit: Ik heb t blijkbaar toch gevonden: andere injectoren en kleinere pulley.

Hoewel dat laatste ook niet zeker is ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, PJH zei:

Als ik de Lotto win...

"for crazy people".... THAT'S ME! :inlove:

Ne cabrio!

...voor als ik oud ben misschien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Rabbit zei:

@TJRACING: ik vind nergens info (of ik zoek niet met de juiste termen) Maar waarin verschilt een 250 cup met een 220 qua aandrijflijn! Zou jij dat weten ?

Maw, kan ik de mijne veilig chippen 😂

Edit: Ik heb t blijkbaar toch gevonden: andere injectoren en kleinere pulley.

Een Elise S3 sneller maken is niet gewoon "chippen" zoals bij de Exige S2's.

https://www.komo-tec.com/en/lotus-elise/mk3-toyota-2011/power-phases/151/phase-zr265-upgrade-43hp/25nm-elise-s-1.8-2zr?c=876

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, PJH zei:

Als ik de Lotto win...

"for crazy people".... THAT'S ME! :inlove:

Idem. Staat bij mij op nr.1 van most wanted sports cars, vandaag.
Geef me whatever bedrag, genoeg om dit te halen: dit haal ik. Vóór al de rest (mocht er nog over schieten.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Balleke zei:


Altijd leuker als het gevaarlijker is

Juister: het plezier dat mensen in extreme sporten ervaren zit in de kunde en de beheersing van de situatie zodat wat levensgevaarlijk is voor anderen voor hen tot een acceptabel niveau herleidt wordt. Die Lotus is leuker als ge hem ook echt de baas kunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn vooral auto's die zo extreem zijn dat de leercurve enorm is. Daarom ben je er niet op uitgekeken na een half jaar, zoals de rest van die saaie meuk dat de laatste tijd op de markt komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit jaar met iemand zijn 311 over Spa mogen knallen en moet zeggen dat ik een ontgoocheling rijker ben. Power is totaal niet lineair en goeie downforce heeft hij ook al niet. Zeer giftig karretje. Gelukkig zit er tractiecontrole op.  Ik zou er mijn centen niet aan geven, dan koop je beter een Radical als je echt hard wil gaan in een cabrio. 

  • Vind ik leuk 2
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, Le Capri Mauve said:

Juister: het plezier dat mensen in extreme sporten ervaren zit in de kunde en de beheersing van de situatie zodat wat levensgevaarlijk is voor anderen voor hen tot een acceptabel niveau herleidt wordt. Die Lotus is leuker als ge hem ook echt de baas kunt.

Gaat daar niet over. 

Joske prutst op zijne gsm en rijdt u aan.

Succes in uwe 3-eleven die ge volledig onder controle hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Waky said:

Ik heb dit jaar met iemand zijn 311 over Spa mogen knallen en moet zeggen dat ik een ontgoocheling rijker ben. Power is totaal niet lineair en goeie downforce heeft hij ook al niet. Zeer giftig karretje. Gelukkig zit er tractiecontrole op.  Ik zou er mijn centen niet aan geven, dan koop je beter een Radical als je echt hard wil gaan in een cabrio. 

Of een Atom :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid