Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 11 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Dat was de druk voor de GT3. Ging perfect. Maar idd iets meer vooraan met die zware neus. Proberen wat het best aanvoelt he. 2.3 lijkt me toch een maximum..... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwoemba 1.081 Geplaatst: 12 mei 2015 Delen Geplaatst: 12 mei 2015 De Wolf lijkt me idd niet al te zuiver zijn geweest, maar er zal wel weer meer aan de hand geweest zijn, ook qua bestraffing. Een wonder dat er niet meer ongelukken zijn gebeurd afgelopen weekend, de gasten in de M235i Cup en Clubsport Trophy steken bij momenten toch ook soms wat uit... Onze Porsche kon ook een paar meter ingekort zijn na een oliespoor bij het aanremmen van de Jacky Ickx... Doet me toch weer wat twijfelen om te kijken voor een verzekering als ik begin juni ga rijden op Spa, na dit en het verhaal van Porker Het blijft een gevaarlijk spelleke. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 12 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2015 CLUBSPORT is idd gevaarlijk die auto's zijn pakken trager, onervaren piloten met mes tussen de tanden en op semis ipv slicks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.074 Geplaatst: 12 mei 2015 Delen Geplaatst: 12 mei 2015 Wees blij dat ze niet op slicks rijden ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.955 Geplaatst: 12 mei 2015 Delen Geplaatst: 12 mei 2015 Onze Porsche kon ook een paar meter ingekort zijn na een oliespoor bij het aanremmen van de Jacky Ickx... Zelfde oliespoor? https://www.facebook.com/prodiaxoBmwvandenbroeckRacing/posts/1379676172339159 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 12 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2015 Ja en ondertussen reed de Kris Cools 1.38 in de GTB klasse, niet te doen die kerel.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwoemba 1.081 Geplaatst: 12 mei 2015 Delen Geplaatst: 12 mei 2015 Zelfde oliespoor? https://www.facebook.com/prodiaxoBmwvandenbroeckRacing/posts/1379676172339159 Nee, de Wolf van Longin/Kumpen is stilgevallen 2 ronden voor het einde met alle gevolgen vandien. Jammer genoeg stond de GoPro al vol van geheugen, piloot kwam maar bleekskes binnen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.955 Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 Steek een beginner in een 2-takt kart en hij legt zichzelf overkop Actie vanaf 1:00 - 'k hoop dat em ok is https://www.facebook.com/KartingEmozioneEPassione/videos/502907853196578/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.504 Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 When in doubt, go flatout 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.074 Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 VTEC, dat is eigenlijk een turbo maar dan met een astronomisch turbogat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.955 Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Een kartmotor heeft geen turbo maar het kan helpen om je gas te lossen als je gaat crashen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Bestaat dat, een tweetakt turbo? Dat lijkt me toch quasi onmogelijk, gezien het werkingsprincipe van een klassieke tweetaktmotor? (Tenzij je 't over viertakt-karts hebt maar ik dacht dat de racekarts tweetakt waren?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.955 Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Racekarts zijn idd 2-takt en dat heb ik toch nog nooit met turbo geweten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 VTEC, dat is eigenlijk een turbo maar dan met een astronomisch turbogat? Correct. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frekkel 9.308 Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Did he just try to throttle it mid-air...? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.731 Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Bestaat dat, een tweetakt turbo? Dat lijkt me toch quasi onmogelijk, gezien het werkingsprincipe van een klassieke tweetaktmotor? (Tenzij je 't over viertakt-karts hebt maar ik dacht dat de racekarts tweetakt waren?) ja. Tweetakt dieselmotoren in zeeschepen hebben veelal turbo. Benzinetweetakt : geen idee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwoemba 1.081 Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 En liever te veel dan te weinig of je flanken gaan eraan. Ik zou op die M3 wat meer druk vooraan zetten, richting 2.2. Het is gene Lotus he Heb je ervaring met de Super Sport's on track met de Mégane @@ir_fuel? Vorig jaar met te hoge druk vertrokken tijdens mijn eerste stint op Spa (wel Bridgestone's), geen zin om dat nu ook voor te hebben met de Michelin's... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexis 5.393 Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Steek een beginner in een 2-takt kart en hij legt zichzelf overkop Actie vanaf 1:00 - 'k hoop dat em ok is https://www.facebook.com/KartingEmozioneEPassione/videos/502907853196578/ Miljaar, wat 'n crash Het internet was toch een veel saaiere plek toen kleine action cameras nog niet democratisch geprijsd en overal beschikbaar waren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 19 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Verse bandjes ook ..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.955 Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Verse bandjes ook ..... Bwa na 1 ronde is dat velleke eraf hoor, je zag zo al dat hij ging crashen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 19 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Aan dat tempo zal er nog niet veel grip in gezeten hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.955 Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Aan dat tempo zal er nog niet veel grip in gezeten hebben Klopt, race starten op nieuwe banden is niet simpel als je dat niet gewoon bent Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.955 Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Facebook videos kan je nu ook inline afspelen dus ik post hem nog eens hé Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 5 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2015 Tijden en circuit rijden........ Mannen tijden........ Cools, een goede vriend van me, zit op dit ogenblik op Spa voor de Dutch Supercar en belde me net.... de auto's zijn niet vooruit te branden.Hij heeft in training de pole in GTB met een 997 cup MKII, tijd 2.38 We gaan de tijden van Kris morgen zien, ik voorspel een 2.32-2.33 , maar dan zal het 16 graden zijn. In onze (BMW) klasse is de pole 2.41. Die auto is sneller dan de onze, en geen beetje. Terwijl wij daar toch telkens 2.37 kunnen draaien in verkeer (zowel in race als qualif), in een vrije ronde nog iets sneller.We moeten opletten met tijden te vergelijken en dan spreken we nog niet over de staat van de banden.Bij temperaturen als vandaag of gisteren ga je MAKKELIJK een seconde of 4-5 (jawel zoveel !!) trager rijden.Maar goed ik geloofde zulke dingen niet toen ik begon als trackday rijder, ondertussen ben ik daar 2000% zeker van. Vergeet die zaken niet he. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.