ir_fuel 51.979 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Oesje, gTa is aan het editten geslagen na mijn reply Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Hoge 2:49 op Spa met de 997 GT3 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.121 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Vet, ik ging in heel wat bochten nauwelijks trager met m'n 120d. Blanchimont 2 b.v. was ik niet trager dan jou. En toch dik 15 seconden verschil in rondentijd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.121 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Oesje, gTa is aan het editten geslagen na mijn reply Ja, snorry. Had een beetje last van jokkitis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
McLovin 1.193 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Vette grafiek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.121 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Ja die heatmap is beestig. Is dat iets van Racelogic, @@ir_fuel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Vet, ik ging in heel wat bochten nauwelijks trager met m'n 120d. : Ik vermoed dat de lijnen ook niet 100% dezelfde zullen geweest zijn. Bruxelles is een goed voorbeeld. Daar ben je zelfs "sneller" Dat Raidillon rapper kan ben ik me van bewust. Begon eigenlijk nog maar pas op tempo te komen met die kar op Spa de laatste paar trackdays ginder. En toen moest hij buiten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Ja die heatmap is beestig. Is dat iets van Racelogic, @@ir_fuel? AiM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 En om helemaal de kat de bel aan te binden: de hoogste bochtensnelheid haal je door gewoon de buitenkant van de bocht te volgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.936 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Hoge 2:49 op Spa met de 997 GT3 M3 FSA auto is sneller dan jouw GT3? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 M3 FSA auto is sneller dan jouw GT3? Een racewagen op slicks vs een 997 GT3 op semi's? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.300 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Het gaat hier niet om de cup voor alle duidelijkheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Het gaat hier niet om de cup voor alle duidelijkheid. En even voor de volledige duidelijkheid: die FSA BMW draait 2:36 op Spa met choco velo achter het stuur in full attack. Dat zie ik mezelf nog niet direct doen met mijn 996 Cup. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Zo beter @@gTa? rood = 996 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.936 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 En even voor de volledige duidelijkheid: die FSA BMW draait 2:36 op Spa met choco velo achter het stuur in full attack. Dat zie ik mezelf nog niet direct doen met mijn 996 Cup. hoeveel pk heeft da spel eigenlijk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Is trouwens de eerste keer dat ik data van de straatauto en de cup overlay. Nu snap ik waarom het stuk richting Blanchimont 2 zoveel meer angst gaf dan vroeger 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 hoeveel pk heeft da spel eigenlijk? 410. Er zitten er zeker 3 in ons categorie met meer vermogen (en geen 5 pk meer), dus daar zal het niet aan liggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.936 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 410. Er zitten er zeker 3 in ons categorie met meer vermogen (en geen 5 pk meer), dus daar zal het niet aan liggen. Dat bedoelde ik niet maar moet toch meer pk hebben je al vlotjes in de 2:3x geraakt. Mijn kar zie ik dat niet doen denk ik, zelfs op slicks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Dat bedoelde ik niet maar moet toch meer pk hebben je al vlotjes in de 2:3x geraakt. Mijn kar zie ik dat niet doen denk ik, zelfs op slicks Daarvoor heb je te weinig downforce, een te smal spoor en een paar kilo's te veel mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.121 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Ik vermoed dat de lijnen ook niet 100% dezelfde zullen geweest zijn. Bruxelles is een goed voorbeeld. Daar ben je zelfs "sneller" Dat Raidillon rapper kan ben ik me van bewust. Begon eigenlijk nog maar pas op tempo te komen met die kar op Spa de laatste paar trackdays ginder. En toen moest hij buiten Raidillon vind ik ook een scary bocht. Voelde me daar nooit helemaal in m'n sas. Bruxelles "meten" op basis van hoogste minimumsnelheid = inderdaad onnozel, aangezien één van de snelste lijnen daar is wanneer je doorpict en halverwege aan buitenkant bocht een scherpere bocht neemt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.121 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 En om helemaal de kat de bel aan te binden: de hoogste bochtensnelheid haal je door gewoon de buitenkant van de bocht te volgen Veel succes, die ene bocht lang. Witte of blauwe druiven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.810 Geplaatst: 21 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2015 Leuk topicske, zoiets lees ik graag si ! Ga gerust verder. Maakt me nog eens bewust hoe leuk de Exige eigenlijk is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Veel succes, die ene bocht lang. Witte of blauwe druiven? De hoogste minimumsnelheid he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.121 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Idd compleet verkeerde maatstaf. Ik ben helemaal mee. En toch. Mijn 120d'tje. Komt natuurlijk allemaal door 't M Pack. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.810 Geplaatst: 21 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2015 Ik keek toen geweldig naar je op ! Dat "dieseltje" was geen easy catch op het circuit..... de gedrevenheid ook toen als organisator en rijder....... Hoe kan je nu "vervallen" zijn tot een interieur goeroe die kickt op x drive :D Wat is er fout gegaan, hoe en waar? Kunnen we dat resetten of is het hopeloos? 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.