Ga naar inhoud

Circuit rijden, hoe en wat


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Vet, ik ging in heel wat bochten nauwelijks trager met m'n 120d. :D Blanchimont 2 b.v. was ik niet trager dan jou. :D  En toch dik 15 seconden verschil in rondentijd :silly:   :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oesje, gTa is aan het editten geslagen na mijn reply :D

Ja, snorry. Had een beetje last van jokkitis :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vet, ik ging in heel wat bochten nauwelijks trager met m'n 120d. :D :

Ik vermoed dat de lijnen ook niet 100% dezelfde zullen geweest zijn. Bruxelles is een goed voorbeeld. Daar ben je zelfs "sneller" :D

Dat Raidillon rapper kan ben ik me van bewust. Begon eigenlijk nog maar pas op tempo te komen met die kar op Spa de laatste paar trackdays ginder. En toen moest hij buiten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier niet om de cup voor alle duidelijkheid.

En even voor de volledige duidelijkheid: die FSA BMW draait 2:36 op Spa met choco velo achter het stuur in full attack. Dat zie ik mezelf nog niet direct doen met mijn 996 Cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En even voor de volledige duidelijkheid: die FSA BMW draait 2:36 op Spa met choco velo achter het stuur in full attack. Dat zie ik mezelf nog niet direct doen met mijn 996 Cup.

 

:o hoeveel pk heeft da spel eigenlijk? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is trouwens de eerste keer dat ik data van de straatauto en de cup overlay. Nu snap ik waarom het stuk richting Blanchimont 2 zoveel meer angst gaf dan vroeger :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

:o hoeveel pk heeft da spel eigenlijk? :)

410. Er zitten er zeker 3 in ons categorie met meer vermogen (en geen 5 pk meer), dus daar zal het niet aan liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

410. Er zitten er zeker 3 in ons categorie met meer vermogen (en geen 5 pk meer), dus daar zal het niet aan liggen.

 

Dat bedoelde ik niet maar moet toch meer pk hebben je al vlotjes in de 2:3x geraakt.

Mijn kar zie ik dat niet doen denk ik, zelfs op slicks :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoelde ik niet maar moet toch meer pk hebben je al vlotjes in de 2:3x geraakt.

Mijn kar zie ik dat niet doen denk ik, zelfs op slicks :P

Daarvoor heb je te weinig downforce, een te smal spoor en een paar kilo's te veel mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat de lijnen ook niet 100% dezelfde zullen geweest zijn. Bruxelles is een goed voorbeeld. Daar ben je zelfs "sneller" :D

Dat Raidillon rapper kan ben ik me van bewust. Begon eigenlijk nog maar pas op tempo te komen met die kar op Spa de laatste paar trackdays ginder. En toen moest hij buiten :(

Raidillon vind ik ook een scary bocht. Voelde me daar nooit helemaal in m'n sas.

 

Bruxelles "meten" op basis van hoogste minimumsnelheid = inderdaad onnozel, aangezien één van de snelste lijnen daar is wanneer je doorpict en halverwege aan buitenkant bocht een scherpere bocht neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En om helemaal de kat de bel aan te binden: de hoogste bochtensnelheid haal je door gewoon de buitenkant van de bocht te volgen :P

Veel succes, die ene bocht lang. :D Witte of blauwe druiven? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk topicske, zoiets lees ik graag si ! Ga gerust verder. 

 

 

Maakt me nog eens bewust hoe leuk de Exige eigenlijk is :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd compleet verkeerde maatstaf. Ik ben helemaal mee.

 

En toch. :D:inlove: Mijn 120d'tje.  :up:

Komt natuurlijk allemaal door 't M Pack.  :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik keek toen geweldig naar je op ! Dat "dieseltje" was geen easy catch op het circuit..... de gedrevenheid ook toen als organisator en rijder.......

 

 

Hoe kan je nu "vervallen" zijn tot een interieur goeroe die kickt op x drive :D :D :D 

 

Wat is er fout gegaan, hoe en waar? Kunnen we dat resetten of is het hopeloos? 

 

 

960.jpg

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid