Ga naar inhoud

BMW Individual lovers


m0rph

Aanbevolen berichten

En dan doet hij dit...

 

attachment.php?attachmentid=1215823&stc=

 

attachment.php?attachmentid=1215043&d=14

 

Met deze velgen ziet het er wel nog goed uit vind ik. Niet dat ik het zelf zou willen maar 't is eens iets anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommigen weten wel hoe ze een kar moeten verprutsen :fp:

 

Le Mans blue is very nice, yas marina is te licht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

fashion-grey-bmw-f80-m3-has-a-fjord-blue

 

fashion-grey-bmw-f80-m3-has-a-fjord-blue

 

Zonder de mods heeft het wel nog iets vind ik. Dat Fashion Grey is ook de kleur waarin Porsche de 997 Sport Classic uitbracht. Eén van de weinig effen kleuren dat ik wel kan smaken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

 

Deze? Dit is Santorini blauw II

 

 

 

Had het over die er boven, maar stond er bij blijkbaar: Avus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avus is een tikje donkerder dan Le Mans, en ook iets harder. Ik vind ze allebei knap maar m'n voorkeur gaat naar Le Mans ... tussen die twee. Nog iets liever Estoril II dan, als ik 't voor 't kiezen heb. En als Avus en Le Mans en Estoril II allemaal veel meer zouden kosten Tansanite, dan is dat laatste ook goed. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Zonder de mods heeft het wel nog iets vind ik. Dat Fashion Grey is ook de kleur waarin Porsche de 997 Sport Classic uitbracht. Eén van de weinig effen kleuren dat ik wel kan smaken. 

 

pfff ik vind het echt niets, nog saaier dan zwart :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem. De enige auto waarop ik 't zou verdragen is een 997/2 GT3 RS, omdat dat één van de weinige kleuren was waarin 'ie beschikbaar was en staat/prijs zou primeren op de kleur. Maar bij alle andere auto's: *puke*

 

Dees zegt echt alles:

 

2cxvjnm.jpg

 

Had 't al altijd zo gezien maar nog nooit een deftige vergelijkende foto gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avus is een tikje donkerder dan Le Mans, en ook iets harder. Ik vind ze allebei knap maar m'n voorkeur gaat naar Le Mans ... tussen die twee. Nog iets liever Estoril II dan, als ik 't voor 't kiezen heb. En als Avus en Le Mans en Estoril II allemaal veel meer zouden kosten Tansanite, dan is dat laatste ook goed. 8-)

 

Voor mij Le Mans. Estoril II vind ik te flets. Tansanite is zeer knap maar het heeft zonlicht nodig om tot zijn recht te komen wat een beetje een probleem is in BE. :D

 

Dit Monte Carlo blue is ook wel knap

 

attachment.php?attachmentid=1152840&d=14

 

attachment.php?attachmentid=1152842&d=14

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vet kleurtje, kost dus iets van 5k?

 

Ik weet geen concrete prijzen maar ik vrees dat het die richting zal uitgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet geen concrete prijzen maar ik vrees dat het die richting zal uitgaan.

 

Bizar, dit kleur was op de E9x gewoon beschikbaar aan een meer schappelijke prijs en nu gaan ze hier 5k voor gaan vragen omdat het op een ander model is. :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar, dit kleur was op de E9x gewoon beschikbaar aan een meer schappelijke prijs en nu gaan ze hier 5k voor gaan vragen omdat het op een ander model is. :huh:

 

Sahkir Orange is in amerika nu ook een Individual kleur geworden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar, dit kleur was op de E9x gewoon beschikbaar aan een meer schappelijke prijs en nu gaan ze hier 5k voor gaan vragen omdat het op een ander model is. :huh:

 

Ik weet het niet wat ze er voor zouden vragen.

 

Voor een M-kleur (Phoenix Yellow) vragen ze op deze non-M, €4300

 

attachment.php?attachmentid=844129&d=136

 

attachment.php?attachmentid=818363&d=136

 

en €3000 voor een gewoon kleur op een non-M

 

attachment.php?attachmentid=539182&d=130

 

attachment.php?attachmentid=539188&d=130

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar, dit kleur was op de E9x gewoon beschikbaar aan een meer schappelijke prijs en nu gaan ze hier 5k voor gaan vragen omdat het op een ander model is. :huh:

Ja en daarmee is alles gezegd, pure marketing  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

en €3000 voor een gewoon kleur op een non-M

 

attachment.php?attachmentid=539182&d=130

 

attachment.php?attachmentid=539188&d=130

 

*zwijmel*

 

:party:

 

Orinoco!! Prachtkleur!! (komt hier echt niet tot z'n recht op foto)

 

Zo gek, ik dacht dat dat een verf op solventbasis was die ze niet meer konden spuiten, net zoals messing en mora en aegean blue e.d.

Zalig !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke kleuren waren dat weer op die ultieme e39 M5?

BMW Individual orinoco metallic + Individual Komplettlederausstattung Walknappa champagner + Individual Interieurleisten Pappel natur

 

:inlove:

 

Ik weet niet helemaal zeker wat je bedoelt met "die ultieme"? Een speciale reeks? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 't een prachtige kleurencombinatie, maar ik kan absoluut niet begrijpen waarom die wél de superdure ceramics neemt (en dan argumenteert 'ie dat nog in termen van kleurencombinatie met lak en interieur!! :silly: ) en niet het full leder interieur?

 

pyritebrown-m4-1.jpg

 

pyritebrown-m4-2.jpg

 

pyritebrown-m4-17.jpg

 

pyritebrown-m4-11.jpg

 

pyritebrown-m4-10.jpg

 

pyritebrown-m4-6.jpg

 

pyritebrown-m4-9.jpg

 

Kleurencombinatie is zeer mooi! Maar ik zou dat bruin zeer snel beu gezien zijn denk ik.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Kleurencombinatie is zeer mooi! Maar ik zou dat bruin zeer snel beu gezien zijn denk ik.

Idem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid