Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Toch iets anders dan F1 hé, waar men voor het minste spatje achter de safetycar moeten kachelen, terwijl ze op de moto's maar blijven gaan en de piloten zelf opteren dat het genoeg is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrij aparte race. Rossi 2x DNF voor het einde van het seizoen, dat moet pijn doen. Pedrosa had ik nog een podium gegund. goed gereden van Rins.

Quote

Some are comparing the HRC garage to theMcLaren team of Senna and Prost, rivals and enemies. Will 2019 be like this for you and Jorge?

I don't think Jorge and I will have the same tension between us as Ayrton and Alain. Of course, every rider wants to win the title and be ahead, we will each try to give and take 100%. Offtrack, we will still be team-mates. Up until now, Lorenzo and I have had tough battles in Austria, and at Brno, 

dikke zever. hoe lang geven jullie het tot het ambras is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf toch fan van de Rossi, ook al had hij een DNF in het laatste deel van de wedstrijd.

Het was inderdaad een bizarre wedstrijd , als die BMW safety car door de de bochten ging ontstond er serieus wat opspattend water. Ik zou denken dat ze toch een betere afwatering zouden voorzien om de regenval tijdens de wedstrijd beter te kunnen afvoeren.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
On 11/20/2018 at 2:24 PM, Vanni said:

Toch iets anders dan F1 hé, waar men voor het minste spatje achter de safetycar moeten kachelen, terwijl ze op de moto's maar blijven gaan en de piloten zelf opteren dat het genoeg is geweest.

Groot verschil mbt aquaplaning ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh boy oh boy, kan niet wachten tot 't seizoen start!!!  \o/  MotoGP (en 2 en 3) is zo zalig de max om te volgen. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, #166 said:

hier ook heel benieuwd naar het duel marquez/lorenzo.

Ik vooral naar de interviews en het gedrag in de box.

No way dat dat vlekkeloos gaat verlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik vooral naar de interviews en het gedrag in de box.

No way dat dat vlekkeloos gaat verlopen.

ze lagen vorig jaar al overhoop met elkaar. was, geloof ik, net nadat lorenzo bij honda had getekend. kan niet anders dan dat dat vonken gaat geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Voor de geïnteresseerden, ze zoeken een pitreporter bij Eurosport, wel snel zijn om te solliciteren.

Onderstaand de vacature:

WORD JIJ ONDERDEEL VAN HET VOLGENDE MOTOGP-HOOFDSTUK BIJ EUROSPORT?

 

WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR EEN PRESENTATOR/PITREPORTER VOOR ONZE MOTOGP UITZENDINGEN

 

  • Je hebt ervaring voor de camera, bent een teamplayer en vind het heerlijk om in een internationaal team te werken.
  • Je hebt een bovengemiddelde interesse in MotoGP, hebt een journalistieke insteek en je pakt gemakkelijk dingen op in een supersnelle omgeving.
  • Naast Nederlands spreek je vloeiend Engels. Spaans en Italiaans zijn een pré.

Als je op alles ‘JA” kunt zeggen en je bent bereid om gedurende het MotoGP seizoen flink te reizen, stuur dan je showreel en CV voor 10 februari naar: sollicitatie@discovery.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Heb ik ergens een aflevering gemist? Ging Bradley Smith niet voor KTM rijden?

heeft er twee seizoenen voor KTM opzitten. voor 2019 is ie testrijder bij aprilia. gaat wel enkele GP's kunnen meedoen via een wildcard. dacht dat de eerste in qatar daar al bij zit.

aangepast door #166
Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn om cal crutchlow terug te zien. 
blijkbaar was zijn carriere evengoed voorbij.  het was mij eigenlijk volledig voorbijgegaan hoe ernstig het was. 

Quote

There was a question about whether I was even going to be able to make Sepang test, at one point. But I don’t think people understood the severity of the injury. And I have to say, nor did I. I just thought, “I broke my ankle. Great. Fix it, get me out of here.” But it wasn’t as straightforward as that. There’s no doubt about it. I’ve done everything you can imagine to be fit, and even to resume a normal life, where I’m able to walk again. Because if you ever research “pylon fracture” on the internet, it’s 12 months. People can’t walk for 12 months. They have more surgeries. They’re deep in the shit. And it affects the rest of their life. So I think that I’ve made a very, very good recovery, with good people around me.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Gixxer zei:


4421e7963301895ebc86cf9d024ee4e1.jpg

Lasnaden :inlove: 

En Playstation-knoppekes!

5 uren geleden, Gixxer zei:

b87c87560535cc9e7a04bc4d4eab90d9.jpg

Geen Lorenzo?

Rabat nice one.

Bagnaia :inlove: mijn favo rookie, verwacht ik veel van.

 

Benieuwd ook naar de verschillen tussen de motoren. Ik hoop echt op een paar percenten méér "BoP" van de Yamaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, #166 said:

heeft er twee seizoenen voor KTM opzitten. voor 2019 is ie testrijder bij aprilia. gaat wel enkele GP's kunnen meedoen via een wildcard. dacht dat de eerste in qatar daar al bij zit.

Just :fp: 

Compleet de mis in gegaan hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zaterdag ochtend allemaal samen de superpole rijden.
Sessie van 25 min.
Zaterdag middag een race.
Zondagochtend een sprint race van 10 ronden voor punten
( winnaar 12p, tweede 9 enz) en daar wordt voor de eerste 9 ook de startgrid voor zondag middag mee bepaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid