Gixxer 611 Geplaatst: 18 maart 2019 Delen Geplaatst: 18 maart 2019 Hij is precies heel gemotiveerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
#166 255 Geplaatst: 31 maart 2019 Delen Geplaatst: 31 maart 2019 marquez. 10 seconden los alstublieft. volgende race COTA. is ook al marquez territorium. rins was super. van P16 naar P5 op de suzuki. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTX 4.217 Geplaatst: 1 april 2019 Delen Geplaatst: 1 april 2019 De blijdschap van Rossi was ook knap om te zien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.121 Geplaatst: 1 april 2019 Delen Geplaatst: 1 april 2019 Vooral de MotoGP-race was beestig, deze keer. Best veel contact, de messen waren scherp. Moto3 zoals altijd enorm veel positiewissels, tof om te zien. En Moto2, mmmm die Triumph 3-cilinders klinken zooo vet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gixxer 611 Geplaatst: 2 april 2019 Delen Geplaatst: 2 april 2019 Het geluid als we die onboard beelden kregen was de max. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frekkel 9.308 Geplaatst: 2 april 2019 Delen Geplaatst: 2 april 2019 Rossi kan het nog op zijn 40ste. Straffe prestatie. Zou hem graag nog eens een race of drie zien winnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.121 Geplaatst: 2 april 2019 Delen Geplaatst: 2 april 2019 9 minuten geleden, Frekkel zei: Rossi kan het nog op zijn 40ste. Straffe prestatie. Zou hem graag nog eens een race of drie zien winnen. Even dagdromen. Yamaha vindt in de komende 2-3 races het nodige vermogen & aero voor een topspeed zoals de Ducati's, maar dat brengt de wendbaarheid niet in 't gedrang. Hij strijdt mee vooraan voor de ereplaatsen, spannend kampioenschap en hij wint z'n 10e titel. En dan met pensioen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gixxer 611 Geplaatst: 2 april 2019 Delen Geplaatst: 2 april 2019 Ik ga daarmee akkoord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frekkel 9.308 Geplaatst: 2 april 2019 Delen Geplaatst: 2 april 2019 2 minuten geleden, gTa zei: Even dagdromen. Yamaha vindt in de komende 2-3 races het nodige vermogen & aero voor een topspeed zoals de Ducati's, maar dat brengt de wendbaarheid niet in 't gedrang. Hij strijdt mee vooraan voor de ereplaatsen, spannend kampioenschap en hij wint z'n 10e titel. En dan met pensioen. Ik vond dat hij toch echt 'makkelijk' in Dovi zijn kont bleef hangen. Ja op het rechte stuk neemt de duc afstand, maar ergens rond de apex van de eerste bocht was de yamaha terug. Ik denk dat dat strijden voor de ereplaatsen er sowieso wel inzit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.121 Geplaatst: 2 april 2019 Delen Geplaatst: 2 april 2019 Zou 'k wel leuk vinden. De Suzuki's ook niet vergeten. Die zijn verdomd sterk, dit jaar. En eigenlijk ... wat heeft overroepen klaagnicht Lorenzo weer gepresteerd (op dezelfde machine als deze waarmee Marquez het hele veld op meer dan 12 seconden zette)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.121 Geplaatst: 2 april 2019 Delen Geplaatst: 2 april 2019 2 minuten geleden, gTa zei: En eigenlijk ... wat heeft overroepen klaagnicht Lorenzo weer gepresteerd (op dezelfde machine als deze waarmee Marquez het hele veld op meer dan 12 seconden zette)? https://www.gpupdate.net/nl/motogp-nieuws/370915/pitstop-begrenzer-reden-van-lorenzo-s-slechte-start-in-argentinie/ Ah OK. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frekkel 9.308 Geplaatst: 2 april 2019 Delen Geplaatst: 2 april 2019 Ah, deed Lorenzo mee? Hij is het natuurlijk wel gewend om achteraan te rijden. Op BT spraken ze erover dat hij echt wel een specifieke afstelling nodig heeft. Hij zal ze nog niet gevonden hebben op de Honda wellicht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Monterey Jack 4.820 Geplaatst: 2 april 2019 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2019 Als je ziet hoe lang het duurde op de Duc Denk dat die Honda ook niet past bij zijn rijstijl, had nooit mogen weg gaan bij Yamaha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 5 april 2019 Delen Geplaatst: 5 april 2019 On 3/31/2019 at 9:31 PM, #166 said: marquez. 10 seconden los alstublieft. Meer dan 12. Heeft gewoon de gas dichtgedraaid in de laatste bocht om over de finish te kunnen cruisen. Denk dat hij dat vooral te danken heeft aan het gat dat hij in de eerste helft van de eerste ronde heeft kunnen halen bij de start. Al de rest achter hem zat constant over mekaar te struikelen. Dat kost gigantisch veel tijd. Niemand werkte daar samen. Het was gewoon constant vechten voor elke plaats in elke bocht. Pas op, wel mooi om te zien, daar niet van Wat me ook opvalt de laatste races: bandenkeuze. Je hoort altijd die mooie theorieën van "rijder X pakt softs dus hij moet in het begin van de race het gat slaan, want daarna is het gedaan. Rijder Y rijdt op medium dus die gaat in de tweede helft van de race beter kunnen terugkomen". Eerlijk gezegd merk ik daar minder en minder van in de praktijk, als je naar de races kijkt. Van sommige rijders vraag je je toch af waar ze de motivatie halen. Kijk nu onze mooiboy Iannone. 1 overwinning, 11 podia, 1 pole positie. En nu rijdt hij daar bij Aprilia waar hij als 17e finishte. En ik schrijf 17e want dat klinkt mooier dan "al de rest achter hem was gecrasht of uitgevallen met technische problemen". Idem met Zarco. 2 keer Moto2 wereldkampioen (dan kan je toch rijden medunkt). Dan een paar jaar op een Tech3 Yamaha en werd door sommige mensen de hemel in geprezen als de nieuwe revelatie. 6 podia, 4 poles, en nu 15e (met enkel Iannone en zijn teammaat achter hem). Sterk karakter nodig om dat allemaal vol te houden, en vooral u positief te blijven gedragen naar uw fans toe op sociale media. "We learned a lot this weekend and made great progress" zal vaak gecopy-paste worden onder de Instagram posts vrees ik ... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
teus_ 245 Geplaatst: 5 april 2019 Delen Geplaatst: 5 april 2019 Quote Le gouvernement wallon a approuvé ce jeudi un prêt de 29,5 millions d'euros de la SOGEPA au circuit de Spa-Francorchamps afin d'y ramener des épreuves motos internationales, dont le MotoGP, rapporte La Dernière Heure. Ce prêt obtenu par le ministre wallon de l'Economie Pierre-Yves Jeholet (MR) s'inscrit dans le cadre d'un plan de financement plus vaste de 80 millions d'euros, dont 51 millions seront utilisés pour ramener des épreuves motos internationales à Francorchamps. Une partie de cet argent servira à moderniser les infrastructures actuelles. L'objectif étant d'accueillir le championnat du monde d'endurance EWC en 2022 et le MotoGP en 2024. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 5 april 2019 Delen Geplaatst: 5 april 2019 1 april? Benieuwd hoe ze dat gaan doen. Gaan ze terug grindbakken leggen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frekkel 9.308 Geplaatst: 5 april 2019 Delen Geplaatst: 5 april 2019 Motogp op Franco moet wel zot zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frekkel 9.308 Geplaatst: 5 april 2019 Delen Geplaatst: 5 april 2019 10 minuten geleden, ir_fuel zei: Meer dan 12. Heeft gewoon de gas dichtgedraaid in de laatste bocht om over de finish te kunnen cruisen. Denk dat hij dat vooral te danken heeft aan het gat dat hij in de eerste helft van de eerste ronde heeft kunnen halen bij de start. Al de rest achter hem zat constant over mekaar te struikelen. Dat kost gigantisch veel tijd. Niemand werkte daar samen. Het was gewoon constant vechten voor elke plaats in elke bocht. Pas op, wel mooi om te zien, daar niet van Wat me ook opvalt de laatste races: bandenkeuze. Je hoort altijd die mooie theorieën van "rijder X pakt softs dus hij moet in het begin van de race het gat slaan, want daarna is het gedaan. Rijder Y rijdt op medium dus die gaat in de tweede helft van de race beter kunnen terugkomen". Eerlijk gezegd merk ik daar minder en minder van in de praktijk, als je naar de races kijkt. Van sommige rijders vraag je je toch af waar ze de motivatie halen. Kijk nu onze mooiboy Iannone. 1 overwinning, 11 podia, 1 pole positie. En nu rijdt hij daar bij Aprilia waar hij als 17e finishte. En ik schrijf 17e want dat klinkt mooier dan "al de rest achter hem was gecrasht of uitgevallen met technische problemen". Idem met Zarco. 2 keer Moto2 wereldkampioen (dan kan je toch rijden medunkt). Dan een paar jaar op een Tech3 Yamaha en werd door sommige mensen de hemel in geprezen als de nieuwe revelatie. 6 podia, 4 poles, en nu 15e (met enkel Iannone en zijn teammaat achter hem). Sterk karakter nodig om dat allemaal vol te houden, en vooral u positief te blijven gedragen naar uw fans toe op sociale media. "We learned a lot this weekend and made great progress" zal vaak gecopy-paste worden onder de Instagram posts vrees ik ... Ik dacht tijdens de race nog aan Spies. Die kon ook sturen. Één seizoen op een goeie moto en het was ook gedaan. Zou hetzelfde ook gebeuren met een Petruci, Rins, ... En wat te denken van Viniales. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Monterey Jack 4.820 Geplaatst: 5 april 2019 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2019 1 hour ago, ir_fuel said: Meer dan 12. Heeft gewoon de gas dichtgedraaid in de laatste bocht om over de finish te kunnen cruisen. Denk dat hij dat vooral te danken heeft aan het gat dat hij in de eerste helft van de eerste ronde heeft kunnen halen bij de start. Al de rest achter hem zat constant over mekaar te struikelen. Dat kost gigantisch veel tijd. Niemand werkte daar samen. Het was gewoon constant vechten voor elke plaats in elke bocht. Pas op, wel mooi om te zien, daar niet van TIjden van Marquez waren wel indrukwekkend, reed als enige meer dan de helft van de race onder de 1:40 Zelfs op de momenten dat Rossi en Dovi hun snelste ronde reden, reed Marquez die ronde sneller Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 5 april 2019 Delen Geplaatst: 5 april 2019 2 minutes ago, Monterey Jack said: TIjden van Marquez waren wel indrukwekkend, reed als enige meer dan de helft van de race onder de 1:40 Dat was dan ook omdat hij alleen reed en niet moest vechten/verdedigen. Pas op, ik breek zijn prestatie niet af he, maar op je eentje tempo draaien tov in een pak van 5 man tempo draaien, 5 man die duidelijk niet wil samenwerken, is toch nog andere koek. Hoeveel tijd hebben Rossi en Dovizioso verloren door mekaar in te halen deze race? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
teus_ 245 Geplaatst: 5 april 2019 Delen Geplaatst: 5 april 2019 (aangepast) klopt, maar Marquez had het wel in zich om de pole position te pakken, goed te starten wanneer het groen wordt, en dan direct een gat te trekken. 5 april 2019 aangepast door teus_ fucking spanjolen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 5 april 2019 Delen Geplaatst: 5 april 2019 5 minutes ago, teus_ said: Marcquez Marquez, snorremans .... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
teus_ 245 Geplaatst: 5 april 2019 Delen Geplaatst: 5 april 2019 mannen met een Porshe kunnen nogal zagen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexx 3.261 Geplaatst: 5 april 2019 Delen Geplaatst: 5 april 2019 33 minuten geleden, teus_ zei: mannen met een Porshe kunnen nogal zagen *Porsche Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 5 april 2019 Delen Geplaatst: 5 april 2019 1 hour ago, Frekkel said: Ik dacht tijdens de race nog aan Spies. Die kon ook sturen. Één seizoen op een goeie moto en het was ook gedaan. Zou hetzelfde ook gebeuren met een Petruci, Rins, ... En wat te denken van Viniales. Ja idd. Je krijgt blijkbaar 1 kans (die een paar seizoenen duurt). Zit je bij de absolute top is er geen probleem. Zit je net daaronder is het imo vooral een kwestie van de goeie connecties en wat geluk om daar te blijven zitten. Ofwel blijf je dan plakken bij een team waar je P4 - P8 mee kan rijden, ofwel stort je naar beneden en zit je bij een of ander B team zonder budget (aka KTM of Aprilia). Edit: en ik vermoed dat je dan in die subtop regelmatig kunt buitengegooid worden als er weer wat nieuw talent van de lagere klasses zich komt aanbieden. Het zal maar de nieuwe Marquez of Rossi zijn die daar toevallig tussen zit. Kan je beter testen op een privateer Ducati of Honda, dan op een KTM. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.