Luv4DLM 807 Geplaatst: 12 februari 2019 Delen Geplaatst: 12 februari 2019 Populier met aluminium tussenstukken. Ik heb dat. Ziet er mooi uit en voelt ook goed aan. Ik wrijf er altijd eens over tijdens het rijden [emoji3]Heb je de lichte of de zwarte variant?Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 12 februari 2019 Delen Geplaatst: 12 februari 2019 39 minuten geleden, Luv4DLM zei: Heb je de lichte of de zwarte variant? Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk zwarte, volledig identiek aan dit. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joske 693 Geplaatst: 18 februari 2019 Delen Geplaatst: 18 februari 2019 :WTF die nieuwe typeaanduidingen van audi. Reed vanmorgen achter een audi a3 met een half slaapoog ziet ge dan 30TDi euh, ne 3l tdi in een a3? Hang er dan niks op he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 18 februari 2019 Delen Geplaatst: 18 februari 2019 40 minuten geleden, Joske zei: :WTF die nieuwe typeaanduidingen van audi. Reed vanmorgen achter een audi a3 met een half slaapoog ziet ge dan 30TDi euh, ne 3l tdi in een a3? Hang er dan niks op he dat is het hem net. vroeger deed je de lage types er af, omdat niemand dat moest weten en liet je de hoge hangen omdat je er fier op was. nu rij je tegenwoordig met een A6 met 50TDI Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.228 Geplaatst: 18 februari 2019 Delen Geplaatst: 18 februari 2019 wat een interieur... https://www.autogespot.com/audi-r8-v10-spyder-1/2019/02/17 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 19 februari 2019 Delen Geplaatst: 19 februari 2019 Toepasselijk toch? Er staat een bordje met de nooduitgang langs de eene kant, en langs de andere kant ligt er een kotsplek 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 13 april 2019 Delen Geplaatst: 13 april 2019 Update voor de a8, a7, a6 en q5, ze komen ook als hybride. Gaan volgens mij toppers worden. De gebundelde kracht van TFSI en elektro Alle plug-in hybridemodellen gebruiken een TFSI: een drukgevoede benzinemotor met directe injectie. Deze werkt samen met een geïntegreerde elektromotor. De modellen krijgen consequent het etiket ‘TFSIe’ mee. De benaming ‘e-tron’ is vanaf nu gereserveerd voor 100% elektrische auto’s. De A8 L 60 TFSIe quattro is een limousine met verlengde wielbasis. Hij combineert een 3-liter benzinemotor met een synchrone elektromotor, die in de Tiptronic achttraps-automaat geïntegreerd is. Het koppel wordt overgebracht op de permanente quattro-vierwielaandrijving. De Audi Q5, A6 en A7 TFSIe gebruiken een zeventraps-S tronic, die de kracht overzet op een quattro-aandrijving met ultra-technologie. De versnellingsbak met dubbele koppeling integreert de elektromotor voor een rimpelloze rijervaring. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.783 Geplaatst: 13 april 2019 Delen Geplaatst: 13 april 2019 Definieer ‘topper’. Want tegenwoordig verwart men “smartphone op wielen” met “auto”. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jules_W 3.534 Geplaatst: 14 april 2019 Delen Geplaatst: 14 april 2019 S6 en S7 in Europa enkel nog als diesel te krijgenVerzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 14 april 2019 Delen Geplaatst: 14 april 2019 10 uren geleden, The Swede zei: Definieer ‘topper’. Want tegenwoordig verwart men “smartphone op wielen” met “auto”. Een a7 hybride is voor mij een topper. Knappe koets, en door zijn hybride aandrijving fiscaal veel interessanter. En als hij met de 3lbenzine komt zal het zeker geen straf zijn. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jochen 5.159 Geplaatst: 24 april 2019 Delen Geplaatst: 24 april 2019 Is er iemand die weet waarom de 1.4TFSI 150pk uitgelepeld werd naar een 1.5? Ze hebben evenveel pk en koppel. De 1.4 stoot maar 107g CO2 uit tov 114g voor de 1.5. De 1.4 verbruikt volgens spritmonitor gemiddeld 6.9l/100km en de 1.5 6.85l/100km. Dus zelfde vermogen, zelfde verbruik, zelfde prestaties... enkel 7g CO2 meer https://www.autoweek.nl/auto/78067/audi-a3-sportback-14-tfsi-cod-150pk-ambiente/ https://www.autoweek.nl/auto/91703/audi-a3-sportback-15-tfsi-cod-150pk/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jenkins 1.993 Geplaatst: 24 april 2019 Delen Geplaatst: 24 april 2019 Ik heb mij precies dezelfde vraag gesteld! Ik merkte het op de configurator kort na de levering van onze A3 en dacht dat het een fout was Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanC 7.217 Geplaatst: 24 april 2019 Delen Geplaatst: 24 april 2019 Ik dacht dat die 1.5 een volledig nieuwe motor was... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TomT 2.050 Geplaatst: 24 april 2019 Delen Geplaatst: 24 april 2019 De 1.5 EVO is de opvolger van de 1.4 motor die het beter doet in de realiteit qua verbruik, dus niet enkel op papier. Deze heeft ook een OPF. Het verschil in CO2-uitstoot is volgens mij puur omdat de 1.4 nog de NEDC uitstoot is en de 1.5 de NEDC 2.0 waarde. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jochen 5.159 Geplaatst: 24 april 2019 Delen Geplaatst: 24 april 2019 Het is blijkbaar een doorontwikkeling van de 1.4https://www.autoblog.nl/nieuws/waarom-vws-nieuwe-1-5-tsi-een-knap-stukje-techniek-is-86787 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luv4DLM 807 Geplaatst: 24 april 2019 Delen Geplaatst: 24 april 2019 De 1.5 EVO is de opvolger van de 1.4 motor die het beter doet in de realiteit qua verbruik, dus niet enkel op papier. Deze heeft ook een OPF. Het verschil in CO2-uitstoot is volgens mij puur omdat de 1.4 nog de NEDC uitstoot is en de 1.5 de NEDC 2.0 waarde.Hebben de eerste geleverde 1.5tsi's ook al een OPF? Ben wel tevreden van den onzen.Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jochen 5.159 Geplaatst: 24 april 2019 Delen Geplaatst: 24 april 2019 @TomT Ik heb bvb deze auto gezien die mij interesseert: https://www.audi-boerse.de/gebrauchtwagen/audi/a3/a3-sportback/bernsdorf-ot-hermsdorf/benzin/handschaltung/150ps-frontantrieb-silber-2_DEU791202889.htm#f|flyout/adm-service-audicode-flyout Kan ik hiermee naar een Belgische dealer stappen voor meer info en eventueel de aankoop via hen doen? De auto naar hier laten komen, import ect...? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.121 Geplaatst: 26 april 2019 Delen Geplaatst: 26 april 2019 Op 24/4/2019 om 22:37, Jochen zei: @TomT Ik heb bvb deze auto gezien die mij interesseert: https://www.audi-boerse.de/gebrauchtwagen/audi/a3/a3-sportback/bernsdorf-ot-hermsdorf/benzin/handschaltung/150ps-frontantrieb-silber-2_DEU791202889.htm#f|flyout/adm-service-audicode-flyout Kan ik hiermee naar een Belgische dealer stappen voor meer info en eventueel de aankoop via hen doen? De auto naar hier laten komen, import ect...? Tspel ezzol verkoch, vint! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 1 mei 2019 Delen Geplaatst: 1 mei 2019 De nieuwe S6 krijgt in europa de 3.0V6 diesel samen met hybride technologie ipv de benzinemotor van de rs4. Goed voor 349pk en 700nm. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.783 Geplaatst: 8 mei 2019 Delen Geplaatst: 8 mei 2019 On 4/14/2019 at 9:36 AM, Jules_W said: S6 en S7 in Europa enkel nog als diesel te krijgen Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Waar gaat de wereld naartoe. On 4/14/2019 at 10:23 AM, tuscani said: Een a7 hybride is voor mij een topper. Knappe koets, en door zijn hybride aandrijving fiscaal veel interessanter. En als hij met de 3lbenzine komt zal het zeker geen straf zijn. "fiscaal interessant" is tegenwoordig een criterium om een "topper" te zijn als wagen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.783 Geplaatst: 8 mei 2019 Delen Geplaatst: 8 mei 2019 Heeft er hier ooit iemand met de SQ7 gereden uiteindelijk? D'r rijdt er hier op het werk ene rond en ding maakt echt wel een indrukwekkend geluid. Geen idee of het standaard is. Moet es uitvissen wie die gast is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.121 Geplaatst: 8 mei 2019 Delen Geplaatst: 8 mei 2019 4 uren geleden, The Swede zei: (...) SQ7 (...) ding maakt echt wel een indrukwekkend geluid Fake sound, voortgebracht door speaker(s) in de uitlaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brjefs 14.452 Geplaatst: 8 mei 2019 Delen Geplaatst: 8 mei 2019 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanC 7.217 Geplaatst: 8 mei 2019 Delen Geplaatst: 8 mei 2019 Snap niet goed waarom dat per se moest, op zich klinkt een V8 diesel immers niet verkeerd... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.876 Geplaatst: 8 mei 2019 Delen Geplaatst: 8 mei 2019 7 uren geleden, The Swede zei: Heeft er hier ooit iemand met de SQ7 gereden uiteindelijk? D'r rijdt er hier op het werk ene rond en ding maakt echt wel een indrukwekkend geluid. Geen idee of het standaard is. Moet es uitvissen wie die gast is. Schitterende motor. Het dingt sleurt en pas als je op de remmen staat merk je de snelheid. De ophanging met die elektromechanische Wankstabilisierung ( @gTa) is iets wat je gewoon moet worden. De beste variant van deze v8 diesel ligt echter in de Panamera en die zijn waarschijnlijk zeldzamer dan de 991.2 GT3. @Alexanderrhoeveel v8 Panas rijden er in België rond? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.