Ga naar inhoud

AUDI lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Als je vragen hebt over Audi exclusive kleuren en uitvoeringen kan je steeds mailen naar Ann Thibaut. Zij is beheerder / manager in België van dit deel van Audi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...
19 minuten geleden zei leonneke:

In Duitsland is dat mogelijk.

Specs zijn 4l biturbo compressor 435pk 900 nm
Van 0 naar 100 in 4.8 seconden

 

18 minuten geleden zei The Swede:

Deze hadden Franse of Monegaskische platen.

De belangrijkste specs zijn de elektrische turbo en elektrisch ondersteunde anti roll bars. Insane hoe die kar reageert op het gas en door de bochten vlak blijft. Zelfde tech als de bentayga voor een betere prijs. Verkoopt als zot en enorme wachttijden in de us.  De panamera met dezelfde  v8 diesel verkoopt ook goed volgens @Alexanderr

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de US? Verkoopt Audi dan wel nog diesel ginder?
Edit: volgens de website niet.

900 Nm bij 1000 rpm is wel absurd, gaan ze die motor nog ergens anders in leggen?
Panamera heeft lichtjes andere specs, overigens, die PDK kan niet meer aan dan 850 Nm waarschijnlijk?

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, Bouncing Bullet said:

 

De belangrijkste specs zijn de elektrische turbo en elektrisch ondersteunde anti roll bars. Insane hoe die kar reageert op het gas en door de bochten vlak blijft. Zelfde tech als de bentayga voor een betere prijs. Verkoopt als zot en enorme wachttijden in de us.  De panamera met dezelfde  v8 diesel verkoopt ook goed volgens @Alexanderr

Da's een diesel of een naft die SQ7 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriend van mij is die gaan testen.

Rijdt blijkbaar belachelijk goed, maar afwerking en gebruikte materialen in het interieur laten blijkbaar te wensen over in vergelijking met zijn GL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriend van mij is die gaan testen.

Rijdt blijkbaar belachelijk goed, maar afwerking en gebruikte materialen in het interieur laten blijkbaar te wensen over in vergelijking met zijn GL


Waar heeft hij deze dan getest?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

De belangrijkste specs zijn de elektrische turbo en elektrisch ondersteunde anti roll bars. Insane hoe die kar reageert op het gas en door de bochten vlak blijft. Zelfde tech als de bentayga voor een betere prijs. Verkoopt als zot en enorme wachttijden in de us.  De panamera met dezelfde  v8 diesel verkoopt ook goed volgens @Alexanderr



Is het niet een elektrische compressor ipv turbo? Zit toch op een andere plek en is niet afhankelijk van de uitlaatgassen maar hangt toch tegen de intercooler?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is correcter ja. :D Elektrisch angetriebener Verdichter officieel. 

Ik zeg daar turbo tegen omdat het als een typisch centrifugaal compressor gedeelte van een tubrocharger uitziet. Zowel de casing als de compressor zelf. 

1 uur geleden zei kefkie:

 


Is het niet een elektrische compressor ipv turbo? Zit toch op een andere plek en is niet afhankelijk van de uitlaatgassen maar hangt toch tegen de intercooler?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is correcter ja. [emoji3] Elektrisch angetriebener Verdichter officieel. 

Ik zeg daar turbo tegen omdat het als een typisch centrifugaal compressor gedeelte van een tubrocharger uitziet. Zowel de casing als de compressor zelf. 

 


Heb je er al mee gereden? Hoe bevalt die?


Ik heb ffkes de V12 gereden en dat was toch redelijk imposant :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een half uurke ja. Te weinig om iets gefundeerd erover te zeggen. Eerste indruk: bonkers om door bekende wegen te knallen aan dezelfde snelheid als met mijn bromvlieg. Het ding is echter breder en onder remmen voel je dat je gewicht mee hebt. Vooral het gebrek aan rollen is absurd. 

Ik vermoed dat, als je eenmaal die kar gewoon bent, bijna alle andere suv's als logge slagschepen aanvoelen. 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een half uurke ja. Te weinig om iets gefundeerd erover te zeggen. Eerste indruk: bonkers om door bekende wegen te knallen aan dezelfde snelheid als met mijn bromvlieg. Het ding is echter breder en onder remmen voel je dat je gewicht mee hebt. Vooral het gebrek aan rollen is absurd. 

Ik vermoed dat, als je eenmaal die kar gewoon bent, bijna alle andere suv's als logge slagschepen aanvoelen. 

 



Zo hoop ik dat ook te evenaren

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Bouncing Bullet said:

Een half uurke ja. Te weinig om iets gefundeerd erover te zeggen. Eerste indruk: bonkers om door bekende wegen te knallen aan dezelfde snelheid als met mijn bromvlieg. Het ding is echter breder en onder remmen voel je dat je gewicht mee hebt. Vooral het gebrek aan rollen is absurd. 

Ik vermoed dat, als je eenmaal die kar gewoon bent, bijna alle andere suv's als logge slagschepen aanvoelen. 

 

Who cares. Ge koopt zo een SUV niet om mee rond te vliegen. Wel om een hoop nest en mensen in comfort rond te rijden.

Enige reden waarom ik zo een dikke motor zie zitten is sleepvermogen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Who cares. Ge koopt zo een SUV niet om mee rond te vliegen. Wel om een hoop nest en mensen in comfort rond te rijden.

Enige reden waarom ik zo een dikke motor zie zitten is sleepvermogen.

 



We hebben zo 1 v12 gehad van de vorige generatie en deze werkt gebruikt voor alles behalve sleepvermogen..

Ieder doet zo zijn ding met zen wagen..

Diezelfde persoon heeft nu een e tron gekocht omdat hij het rijden volgens de beperkingen zo moe is.. Schilt ook een pak in tax en dergelijke..

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid