Ga naar inhoud

AUDI lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Is dat niet omdat de A5 toch hetzelfde heeft als de A4, en de A7 als de A6 en x6 zoals de x5?

 

denk het ook alhoewel de vorm toch wat scheelt hé. Onderstel is niet alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

RS5 TDI :party::P

http://www.vroom.be/nl/autonieuws/audi-rs5-tdi-concept

 

Die Veronique moeten ze schieten

 

 

 

  • 10330248_747280661969424_254121384040160
    Veronique Elias
    Ik snap niet wat iedereen in een audi ziet? Hoe meer mensen die auto willen hoe minder aantrekkelijk ik ze vind. Ben dan ook gene mee loper. Om dan nog maar te zwijgen dat de chauffeurs in die wagens denken dat ze wat meer zijn,en vervolgens altijd in ieders gat rijden. Waardoor ik dan weer zeer extra traag rijd ;-) Niemand zegt tegen mij wanneer ik opzij moet gaan. En zeker niet die voze mannen :-)
    Reply · Like · 4 · Edited · June 22 at 8:29pm

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nog een chance dat ze niet met een Audi rijdt. Lelijke wijven moeten in een Lada. Liefst een Samara.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn das vet man. Gisteren nog meegereden in een A3 berline, die nieuwe Audi interieurs zijn echt wel top hoor  :inlove: BMW komt niet in de buurt  :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De 3.0 V6 TDI met dubbele turbo gaat van 313pk naar 320pk?

En wat is de "competition"-versie van de facelift A7 met 326pk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog 'es 20 pk extra in overboost, naar het schijnt.

 

"Mit einem kleinen Software-Update und einer schärferen Nockenwelle bringen die Entwickler den Motor im A7 3.0 TDI competition von 320 auf 326 PS und 650 Nm Drehmoment.

Bei Vollgas plustert sich der Diesel auf und leistet kurzfristig sogar noch einmal 20 PS mehr."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Audi heeft echt knappe velgen voor de A7 gemaakt. Moet moeilijk zijn om je keuze te maken. Of je pakt een tweede paar op winterbanden al is dat ook geen goedkoop grapje. Velg van 3k, in die maat op winterbanden. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid