Ga naar inhoud

Lamborghini Huracan Performante + Performante Spyder


Bouncing Bullet

Aanbevolen berichten

Nu, die rolkooi, hebben ze de nieuwe Panamera destijds ook niet over de Ring gejaagd met een rolkooi in? Toch niks zo abnormaal dan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Pieter:

Nu, die rolkooi, hebben ze de nieuwe Panamera destijds ook niet over de Ring gejaagd met een rolkooi in? Toch niks zo abnormaal dan? 

De Koenigsegg one:1 die gecrasht is, had ook een rolkooi. Voor zo'n poging vind ik het doodnormaal dat ze er een extra kooi in steken

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie kijkt deze shit wtf [mention=127]ir_fuel[/mention], nog zo'n vlog boy


Maar heeft hij ergens niet een beetje gelijk?
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Koenigsegg one:1 die gecrasht is, had ook een rolkooi. Voor zo'n poging vind ik het doodnormaal dat ze er een extra kooi in steken

Ja inderdaad, dat is ook wat ik bedoelde, vroeg me af waarom iedereen zo verwonderd leek dat er een rolkooi in zat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Pieter said:


Ja inderdaad, dat is ook wat ik bedoelde, vroeg me af waarom iedereen zo verwonderd leek dat er een rolkooi in zat.

Omdat een rolkooi een invloed heeft op de rigiditeit van de auto.

In hoeverre dat dat nog geldt als je met een carbonnen tub zit is natuurlijk een ander verhaal, maar ik denk niet dat een Lambo dat heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Real or Fake? There is some controversy brewing over the recent video posted by Lamborghini showing a 2017 Huracan Performante clocking a 6m52s lap of the ring. This piqued our interest, so here is our (somewhat geeky) analysis:

The distance between the gantry and bridge is 1727m which was calculated in Circuit Tools using some customer VBOX data. This was then confirmed using the measuring tool in Google Earth. We then integrated the speed from the on-screen telemetry data on the Lambo every second using the built-in video time-stamps to obtain distance travelled. This data was obtained by stepping through the video in a video editor and entering the displayed speed every second into Excel. When integrated, the telemetry data made it 1728m from gantry to bridge, so the reported speeds and times between these two points on the circuits matched the real world distance precisely. This means that the speeds on the videos seem entirely realistic.

We then analysed the engine sound (using an FFT analysis) from the Huracan at top speed on the same straight, which showed a maximum of just under 7750 rpm on the rev counter. This analysis showed a strong peak at 640Hz which equates to 7680rpm for a V10. Therefore our opinion, based on both pieces of evidence, is that the video has not been speeded up. Next time, it would be a lot easier if they used a VBOX Video 1f609.png

Fake of niet, er wordt toch veel gediscussieerd over de Huracan. = goed voor de marketing?

aangepast door fuxhound
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze geen geld meer voor deftige foto's tegenwoordig? Drama. Lijken wel NFS-beelden.

Net zoals Ferrari bij die nieuwe F12 Superfast.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Labo zegt nu eens niets he... moest ik het het geld hebben zou ik hem nog niet kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Glenn-N:

Hebben ze geen geld meer voor deftige foto's tegenwoordig? Drama. Lijken wel NFS-beelden.

Net zoals Ferrari bij die nieuwe F12 Superfast.

Een trend die jammergenoeg al lang aan de gang is.

Geen problemen met het weer, de 3D models hebben ze toch dus cheaper, geen kans op spyshots die leaken enz enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Deze week de kans gehad om deze kar even van dichtbij te inspecteren. De koudstart blijft nekhaarrechtstellend goddelijk. BIjna op het niveau van de Carrera GT. Dat forged carbon is ook ronduit schitterend voor het oog. Vooral achteraan aan de diffusor een schitterend detail. 

De Lambo, sinds de murci SV imho. :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid