Jump to content
Pieter

Lamborghini Lovers

Recommended Posts

TCT    4,913
TCT
Meer materiaal van de matt brown lp.

Thumb resize.

Lekkere ketel hoor, ik mis enkel de strijkplank...

GinoV    25
GinoV

Informatief filmpje over de Aventador.

http://www.jaylenosgarage.com/at-the-garage/super-cars/2012-lamborghini-aventador-lp700-4/#item=198705

GinoV    25
GinoV
Lekkere ketel hoor, ik mis enkel de strijkplank...

Ja die zou het plaatje compleet maken.

Hier juist nieuwe foto's van de stier in de wei.

82049d1317133474-murcielago-lp670-4-sv-picture-thread-1.jpg

82050d1317133474-murcielago-lp670-4-sv-picture-thread-2.jpg

Jenkins    1,396
Jenkins

De Murci is imo meer "in your face" vet dan de Aventador, die ik toch een tikje eleganter vind.

quadrifoglio    3,028
quadrifoglio

"Clockwork" op een oranje auto (A Clockwork orange) en 12POT (12 cylinder).

The Swede    3,732
The Swede

Buurman rijdt hier net weer buiten. Kerel heeft een Gallardo Spyder, maar duidelijk met een andere uitlaat eronder want dat beest maakt een beestig lawaai al hij die opstart :P

Anyone knows of a Gallardo sub 80K ?

kefkie    1,265
kefkie
The Swede    3,732
The Swede

Waarom niet? Een zilvergrijze is eens wat heel anders.

Liever dat dan geel ! :sick:

Mijn ideaal hier ware een spyder wel te vinden. Zeker met ons klimaat :)

tuscani    6,252
tuscani

dat zilver is zo klassiek. past er niet bij in mij ogen. eerder iets flashy van kleur ofwel donkerder grijs.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• Tine
      By Tine
      Hallo iedereen!
      Ik ben een 22-jarige Graphic Design studente uit Gent en ontwierp voor mijn bachelorproef een huisstijl voor een start-up, genaamd Atelier UGO. Ze houden zich bezig met restauraties van classic auto's uit de jaren 50 en 60, waarvan voornamelijk Ferrari, Lancia, Alfa Romeo, Lamborghini en Aston Martin.
      Als jullie even de tijd hebben om jullie mening te geven hierover in mijn enquête, het zou me enorm vooruit helpen! Bedankt.
    • Guest
      By Guest
      Meer pk’s en minder kilo’s moeten er voor zorgen dat deze Aventador Super Veloce z’n naam waar maakt: 50 kilootjes eraf, 50 paardjes erbij. Dat maakt 750 pk in totaal op 1500 kg.
      Ten opzichte van de gewone Aventador heeft de Super Veloce 70 procent meer downforce dankzij het nodige spoilerwerk. Zo blijft het gevaarte ook een beetje stabiel op z’n top van 350 kilometer per uur. De honderd bereik je in 2,8 seconden.

• fuxhound
      By fuxhound
      Dat hadden we nog niet mogen zien.
      Lekken in de auto-industrie. Het is goed om altijd een slag om de arm te houden, want deze zogenaamde foutjes komen wel heel vaak voor. Sinds kort is Lamborghini begonnen met het teasen van de Urus. Een stagiair plaatste recent een nieuwe teaservideo, alleen was de productieversie van de SUV kort te zien op het infotainmentscherm. Blijkbaar was dit niet de bedoeling, want de video werd na publicatie vrij rap offline gehaald.
      Het internet is het internet en dus is de video nooit helemaal verdwenen. En zo ziet u vroegtijdig het vooraanzicht van de Urus. Heel spannend is het allemaal niet, want de SUV wijkt amper af van het concept.

De desbetreffende video kun je bekijken op Autojunk. In het filmpje wordt de Corsa-modus gedemonstreerd. Nu we toch bezig zijn: de Urus komt met tig verschillende rijmodi. Naast Corsa is er onder meer Strada, Terra (video), Neve (video) en Sabbia (video). De onthulling van de nieuwe Lamborghini Urus is over anderhalve week.
      https://www.autoblog.nl/nieuws/lamborghini-brengt-nieuwe-urus-per-ongeluk-in-beeld-104316
    • Phil
    • Guest
      By Guest
      Je hebt 200k gekregen van je moeder om een sportwagen te kopen, welke kies je?

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Terms & Conditions