Ga naar inhoud

Elektrische auto's


Gast wooter

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden, josenjef zei:

800 km op europese wegen, dus meer hellingen dan VS, beladen en op temperaturen zoals vandaag. Zoals ze het nu op de markt zetten geraak je niet op en af Parijs met zo een ding volgens mij.

de baas betaald wel de extra tijd die je verspild aan het laden ipv tanken 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

de baas betaald wel de extra tijd die je verspild aan het laden ipv tanken 😉

Vrachtwagens staan heel veel stil, dus dat verspillen van tijd zal niet het probleem zijn 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, josenjef said:

Vrachtwagens staan heel veel stil, dus dat verspillen van tijd zal niet het probleem zijn 😉

Ze krijgen ze nu al niet geparkeerd op de snelwegparkings. Laat staan dat ze laadstations gaan voorzien waar ze moeten gaan laden. Begin er maar aan om dat uit te rollen :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Ze krijgen ze nu al niet geparkeerd op de snelwegparkings. Laat staan dat ze laadstations gaan voorzien waar ze moeten gaan laden. Begin er maar aan om dat uit te rollen :lolz:

Voor Vlaanderen is de eerste fase van dat plan uitgetekend. Wordt normaal volgend jaar aanbesteed als ik me goed herinner. Is een parallel traject aan de 99.000 publieke laadpalen voor wagens die er tegen 2030 moeten zijn. 

Verschil is voltage. Voor wagens gaan ze tot 900V, voor vrachtverkeer tot 1500V.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Tjeu zei:

Voor Vlaanderen is de eerste fase van dat plan uitgetekend. Wordt normaal volgend jaar aanbesteed als ik me goed herinner. Is een parallel traject aan de 99.000 publieke laadpalen voor wagens die er tegen 2030 moeten zijn. 

Verschil is voltage. Voor wagens gaan ze tot 900V, voor vrachtverkeer tot 1500V.

Als ik zie hoe ze de parking in Gent aan het viaduct vernieuwd hebben is dat ook zonder enige inspraak van een chauffeur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, CAS zei:

Als ik zie hoe ze de parking in Gent aan het viaduct vernieuwd hebben is dat ook zonder enige inspraak van een chauffeur. 

Wees blij dat ze niet voor de franse manier zijn gegaan.

We sluiten deze en trek je plan

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, gewoon ik said:

Wees blij dat ze niet voor de franse manier zijn gegaan.

We sluiten deze en trek je plan

Hebben ze dat al niet gedaan op sommige snelwegparkings?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Hebben ze dat al niet gedaan op sommige snelwegparkings?

Wetteren verplicht betalend en de carpoulparking van Erpe-Mere is verboden geworden voor vrachtwagens.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Hebben ze dat al niet gedaan op sommige snelwegparkings?

Ja, vandaar dat ik het zeg. 

Langs de e40 in frankrijk is er tussen belgie en calais geen parking meer dacht ik. Sta maar in belgie zeggen ze daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, gewoon ik zei:

Ja, vandaar dat ik het zeg. 

Langs de e40 in frankrijk is er tussen belgie en calais geen parking meer dacht ik. Sta maar in belgie zeggen ze daar.

Is dat niet eerder voor de illegalen tegen te houden, die er willen inkruipen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, tuscani zei:

Is dat niet eerder voor de illegalen tegen te houden, die er willen inkruipen?

En daarmee sluiten ze af tot Drongen... Met dan effectief de flikken die komen controleren of je daar toch niet zou overnachten. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, JanC zei:

Dat lijkt me echt één van de meest ondankbare stielen tegenwoordig...

Overal verbodsborden. Alles in de media is jouw fout... Laatst in Nederland een Tesla rijder die duidelijk zijn peekaas niet gewoon was op een camion geknald. Op verschillende sites staat er dat die vrachtwagen de Tesla van de baan reed. Terwijl er dashcamfilm van is hoe je ziet hoe die Tesla over de pechstrook nog snel wat auto's wil inhalen alvorens in te voegen en dan zo camion mee pakt. 

Terwijl dat dat op zich wel mooie stiel is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, JanC zei:

Dat lijkt me echt één van de meest ondankbare stielen tegenwoordig...

Ik denk dat ook en volgens mij is zo'n uitje zoals, ik dacht, @Bompa eens gedaan heeft in een camion zo geen slecht idee nog niet.
Volgens mij hebje dan als automobilist pas door wat die mannen zien, ofja niet zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Polygoon zei:

Ik denk dat ook en volgens mij is zo'n uitje zoals, ik dacht, @Bompa eens gedaan heeft in een camion zo geen slecht idee nog niet.
Volgens mij hebje dan als automobilist pas door wat die mannen zien, ofja niet zien.

Jawel, bij @CAS eens mee gereden naar Rijsel.

Zou verplicht moeten worden in het terugkommoment. Dat klopt effectief, ik vertel dat nog vaak tegen mensen als het over dergelijke discussies gaat. Ik herinner me nog goed de bergaf en direct weer bergop onder een dwarse weg door, en een auto voor ons die vertraagde in het naar boven rijden. Helemaal onschuldig, onopgemerkt zelfs in de wagen zelf, voor de geladen vrachtwagen erachter al heel wat meer impact. Of op dat rond punt dat er enen rechts voorbij wou als naar links uitgeweken wordt om de draai te kunnen nemen, enz enz ...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, CAS zei:

Overal verbodsborden. Alles in de media is jouw fout... Laatst in Nederland een Tesla rijder die duidelijk zijn peekaas niet gewoon was op een camion geknald. Op verschillende sites staat er dat die vrachtwagen de Tesla van de baan reed. Terwijl er dashcamfilm van is hoe je ziet hoe die Tesla over de pechstrook nog snel wat auto's wil inhalen alvorens in te voegen en dan zo camion mee pakt. 

Terwijl dat dat op zich wel mooie stiel is. 

Toch ook zo van die vrouw in aalter,ik denk bijna 10jaar geleden. Net voor camion afrit willen nemen, file daar (toen was dat standaard) en camion knalt erop.

Familie van de vrouw, wou die camioneur laten veroordelen, maar zijn dashcambeelden hebben hem toen gered.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, gewoon ik zei:

Toch ook zo van die vrouw in aalter,ik denk bijna 10jaar geleden. Net voor camion afrit willen nemen, file daar (toen was dat standaard) en camion knalt erop.

Familie van de vrouw, wou die camioneur laten veroordelen, maar zijn dashcambeelden hebben hem toen gered.

Dat die daar levens is uitgekomen... Maar idd, snel nog die camion inhalen voor de afrit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, CAS zei:

Dat die daar levens is uitgekomen... Maar idd, snel nog die camion inhalen voor de afrit!

Die is er niet levend uit gekomen hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid