Ga naar inhoud

Elektrische auto's


Gast wooter

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, Tjeu zei:

Correct, al mag dat geen reden zijn om niet verder te blijven streven naar beterschap. 

Het mijnen naar aardmetalen is ook geen specifiek EV probleem. Heb je ook voor telefonie, computers, allerlei schermen,...

Het is daarom net belangrijk om volop in te zetten op laadinfrastructuur en -snelheid, want op zich is het absurd om honderden kilo's batterijen in een auto te proppen die je constant meezeult, ook al heb je strikt genomen maar een paar keer per jaar de volledige range nodig in één rit.
Ik hoop dat dat een tijdelijke trend is, en dat de twee kanten van de vergelijking naar mekaar toe zullen groeien.
We zouden immers allemaal gebaat zijn bij lichtere auto's: fijnstof, veiligheid (voornamelijk voor andere weggebruikers), ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/11/2022 om 16:15, Polygoon zei:

Gelieve je naar de commentsectie van HLN te begeven. 

dit zinnetje wordt wel wat afgezaagd ze

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Waarbij jij oordeelt wat niveau is? :D 

 

Als ik toogpraat wil horen ga ik wel bij José aan den toog hangen.
Ik verwacht op z'n minst toch ietwat diepgang op een forum met autoliefhebbers, zelfs als de auto in kwestie je niets zegt :D 

Maar ik lijk de lat te hoog te leggen dan? 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja laat ons eens gewoon doen, voor mij en vele anderen is dit ook den toog.  Gelul over auto's is trouwens toogpraat, dat wordt onder circuitrijders zelfs veelvuldig aangehaald. Een beetje zoals vissers of voetbalkenners. 

Toogpraat is ok hoor, een lach of smile is voor alles goed. Ge kunt ook naar Twitter gaan daar zit het vol met mensen die zichzelf veel diepgang toewijzen :D

Dit terzijde. 

 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Ja laat ons eens gewoon doen, voor mij en vele anderen is dit ook den toog.  Gelul over auto's is trouwens toogpraat, dat wordt onder circuitrijders zelfs veelvuldig aangehaald. Een beetje zoals vissers of voetbalkenners. 

Toogpraat is ok hoor, een lach of smile is voor alles goed. Ge kunt ook naar Twitter gaan daar zit het vol met mensen die zichzelf veel diepgang toewijzen :D

Dit terzijde. 

 

 

zou je een ev hebben, je zou veel meer aan den toog hangen verdekke. Wachtend op een baterijlading met een koffie in je pollen, wat staan lullen tegen andere ev-rijders. :D

  • Grappig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een, alleen rijd IK er niet zelf mee. En net nog 4 laadpalen op onzen hof gezet hier 🙂

Opvallend hoe je merkt dat sommige mensen denken of vinden dat dat gratis moet zijn, die elentriek......

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Ik heb er een, alleen rijd IK er niet zelf mee. En net nog 4 laadpalen op onzen hof gezet hier 🙂

Opvallend hoe je merkt dat sommige mensen denken of vinden dat dat gratis moet zijn, die elentriek......

Hoe bedoel je? 

Klanten die langskomen of je personeel? 

 

Je hebt ze waarschijnlijk wel als slimme ondernemer openbaar gezet en voor 200% in de kosten gestoken? :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Das zeker, en een hotdogkraam op de parking ook ! 

Liegebeest, dichtstbijzijnde openbare laadpaal is bij obrist. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, tuscani zei:

Liegebeest, dichtstbijzijnde openbare laadpaal is bij obrist. 😁

Tuurlijk privé er moet hier geen vreemd volk op de parking, en zij die willen tanken: tis met de kaart te doen. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jokke_vlo zei:

Opvallend hoe je merkt dat sommige mensen denken of vinden dat dat gratis moet zijn, die elentriek......

Dat is inderdaad wel schrijnend. Klanten die verwachten op jouw kosten te kunnen laden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Polygoon zei:

Dat is inderdaad wel schrijnend. Klanten die verwachten op jouw kosten te kunnen laden?

mja, het is nu niet dat dat toch een heel grote kost is? (je zet ze zo snel of traag als je zelf wilt)  En dat is psychologisch toch een mooie geste. moest ik een oprit hebben, ik had hem gratis gemaakt voor klanten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, tuscani zei:

mja, het is nu niet dat dat toch een heel grote kost is? (je zet ze zo snel of traag als je zelf wilt)  En dat is psychologisch toch een mooie geste. moest ik een oprit hebben, ik had hem gratis gemaakt voor klanten.

 

Ook even een mazouttank zetten terwijl we toch bezig zijn? 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Polygoon zei:

Ook even een mazouttank zetten terwijl we toch bezig zijn? 

voor deze reactie verwijs ik u door naar de hln sectie.

 

 

 

 

  • Grappig 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

het laden gaat  veel trager en kost je wat? een paar euro's?  ik zie dat als een soort van klantenbinding/vriendelijkheid.

gaat dat veel gebruikt worden? waarschijnlijk niet, maar er is eens over je winkel gesproken. 

😉

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, tuscani zei:

mja, het is nu niet dat dat toch een heel grote kost is? (je zet ze zo snel of traag als je zelf wilt)  En dat is psychologisch toch een mooie geste. moest ik een oprit hebben, ik had hem gratis gemaakt voor klanten.

 

Je mag hem altijd hier komen zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, tuscani zei:

het laden gaat  veel trager en kost je wat? een paar euro's?  ik zie dat als een soort van klantenbinding/vriendelijkheid.

gaat dat veel gebruikt worden? waarschijnlijk niet, maar er is eens over je winkel gesproken. 

😉

 

Ja deels waar, maar gaf je vroeger ook een bidon naft mee aan je klanten?

Nu goed als winkel is de vraag of dat op je parking moet. Bij ons is het vooral voor wat komen gaat met eigen personeel. Het is niet echt de bedoeling dat bezoekers hier gratis komen tanken. Is vooral voor eigen gebruik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid